Трябва да имаш в предвид няколко неща за дехидратора и въоще за системата :
-по-стария вариант го дават с компресор за фреон R12
-по-новия вариант го дават за система с фреон R134A
Говорил съм си с климатикаджии и хората казват така :
-за да се смени типа на фреона (понеже по-стария вече е забранен заради екологични норми) с по-новия (при пълнене и т.н. примерно) трябва да се смени дехидратора задължително понеже са различни (незнам защо) и маркучите защото за по-стария не издържали на новия и след кратко време се разждали.
Климатичните системи при колите минават на по-новия фреон от началото на 92-ра....ако на компресора ти има зелена лепенка и пише фреон R134A си с по-новата система (по това се разбира основно) ама би трябвало климатикаджията ти да знае.
По повод промивката - най-лошото за клиамтичната система е вътре да влезе влага дори от околната среда...а ти искаш да си вкараш насила и нищо чудно после да даде фира деихдратора.
По повод твоя проблем - вероятно е повреден досегашния ти дехидратор....защото отваряйки системата за смяна на стария компресор в нея попада влага....оттам вече като не работи дехидратора влагата стига до новия компресор и той....прави масивен инфаркт както колега горе беше казал

...и дотам. Така че трябва да си смениш дехидратора (хората препоръчват на всяко отваряне на системата да се сменя дехидратора).
Това за промивката....бая гумички има по системата....а коресилина не е много приятелски настроен към тях.Промивката се прави с въздух под не много високо налягане и то задължително с компресор с дехидратор.
А тази част е наистина някакъв разширителен съд понеже не фигурира като отделна част с някакво значение в системата

:
А за компресора питаъ колегата letajanta - даваше ги за по 70 или 80лв бройката и би ти го сменил ако не тръгне или е проблемен....много свестен човек
