Колеги, реших да споделя как си съсипах и оправих мотора, с малко поуки и финансов отчет. Дано да ви е от полза. Прибирах се от Русе и ми светна лампата за водата без да качва температурата. Долях и продължих, в Луковит загря, изчаках малко, долях и пак напред. До ечемишка ОК и там се скапа съвсем - корав мотор ейййй. Все пак се прибрах на ход до София.
Отворихме я - изгоряла гарнитура + разяден воден канал в главата. Съвета беше да я нося за заваряване и шлайф в института по заварките /Първа грешка - никога не го правете/ В резултат получих видимо направена глава но....счупена шпилка и набита нова ама по-малка???, прецакани водачи на клапаните, за да се държат им набили по 4 центъра/грозна гледка/ а на всичкото отгоре изпадна и леглото на първи цилиндър. Втора грешка - монтирахме главата без да погледнем буталата, като си мислехме, че всичко е ОК. Обаче се оказа, че са повлекли и четирите. Пак разглобяване, смяна на бутала и лагери, друга глава+ гарнитура. Общо излезе към 500 кинта за части и 400 за труд, като 1/3 от парите са на вятъра заради недомислици и "майстори". Обаче изводът е, че Пасата е много корава машина, да го карам прегряващ почти 150 км. не може всяка кола да го издържи...
С пожелания да не ви се случва!!!!



Кратък отчет за ремонт на двигател Б4
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта