Привет,
от няколко дни ми се завартя муха, че май MAF сензора ми е за смяна. И реших да проверя с VCDS дали действително това е така, следвайки упътването от страниците на РосТех. Прилагам интересната част от лог файла.
Car 1 съм аз
Car 2 е същия пасат като моя, но лог-а май е ваден след монтирането на компресор или няква подобна "турбо-джаджа"
Car 3 е пак V6, предполагам стоков
Според РосТех при теста на МАФа трябва газ до червеното - там някъде грубо стойностите на МАФа трябва да са 0,8 по конете, което при мен прави 193*0,8=154 мг/с.
Както се вижда, тази стойност почти я достигам, да предположим, че ако бях дигнал оборотите до 6400, където почва при мен червеното, щях да ги достигна.
Но сравнявайки с другите 2 коли имам следните въпроси:
1. Техните МАФ стойности са много по-добри, но да речем, че при мен има субоптимални условия заради зацапан МАФ и стар въздушен филтър...?
2. Карах на газ по време на теста. При газово каране едната ламбда ми дава винаги някаква висока цифра за богата смес, в случая -11,7 (на бензин се нормализират тримовете). Но когато натисна до дупка (натоварване над 80%) изведнъж ламбдата "влиза в час". Или това е мястото, където влизам в open loop и сондите биват игнорирани?
3. В същия този диапазон (над 80% load) инжекторните времена стават много високи. Правилно ли интерпретирам, че тези времена показват колко време се впръсква, сиреч при мен газ дюзите "плюят" прекалено дълго в сравнение с другите 2 коли?
4. Защо при мен натоварването е в % а при другите 2 коли е в абсолютни стойности? Това някаква настройка на VCDS ли е?
5. Как може да се обясни факта, че при кола 3 натоварването е константа, при положение, че оборотите растат? Тоест колата ускорява, абсолютно константно натоварване би трябвало да е невъзможно?
Колата е Пасат, V6 бензин на газ.
Мерси предварително!
Съвет за тълкуване на лог файл Б5.5 V6 бензин на газ
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Съвет за тълкуване на лог файл Б5.5 V6 бензин на газ
Последна промяна от Чудомир на Сря 10 окт 2012 15:21, променено общо 1 път.
- Чудомир
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Съвет за тълкуване на лог файл Б5 V6 бензин на газ
Хм, явно ще трябва да отложа монтирането на битурбо
...Нещо не мога да хвана следата на проблема...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта