


Промяна на коефициента на предаване на оригиналната рейка
- toschomacher
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 12:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Промяна на коефициента на предаване на оригиналната рейка
Колеги скоро ми влезе подобна муха в главата и ми е интересно дали има начин оригиналните ни рейки (в моя случай пасат Б5,5 1,8Т) да се настройват като се променя коефициента на предаване, с цел да се правят по-малко обороти (стил рали), съответно да стане управлението доста по-прецизно и времето за реакция по-малко. Ако да как и приспособява ли се нещо, и ако не каква рейка може да се сложи, и колко парички отива цялата работа?
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Промяна на коефициента на предаване на оригиналната рейка
За такива настройващи се несъм чувал и едва ли има.Сам се сещаш че кормилното управление трябва да е сигур и никой няма да си прави експерименти с живота на хората.
Това според мен се прави с друга кормилна рейка с различно предавателно отношение на пиньона и рейката вътре.След като намалиш рамото/оборотите/на завъртане на волана , примерно от 4на2 между двете крайни положения ще ти е необходимо и хидравличната помпа да увеличи налягането което прави,че иначе ще си скъсаш ръцете от въртене особено на место.
Това според мен се прави с друга кормилна рейка с различно предавателно отношение на пиньона и рейката вътре.След като намалиш рамото/оборотите/на завъртане на волана , примерно от 4на2 между двете крайни положения ще ти е необходимо и хидравличната помпа да увеличи налягането което прави,че иначе ще си скъсаш ръцете от въртене особено на место.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 13 госта