

moimoimoi написа:и аз залагам на вътрешно каре
при ускорение и спиране се обира луфта в карето и не трака,
а при поддържане на постоянна скорост и по инерция трака и има вибрации в волана
zfa159 написа:Да вметна - най-добре проблема с водачите се решава с нови водачи ако старите са се износили....и навременната им смяна е решаваща за запазването на това,в което те влизат добро за дълги години (супорт се нарича по принцип).Водачите са два метални цилиндъра,които влизат в супорта и осигуряват движението на апарат от и към диска при натискане и отпускане на спирачките и съответно местенето на апарата с течение на времето заради износването на накладките....тези водачи като се износят се сменят с нови - цена 40лв на комплект за колело за В3 в магазина на Софрост...това включва два водача с маншончетата им....съответно махаш старите,почистваш много добре (важно е за да не си направиш шлайф-паста от боклуците и новата грес и да е**ш мамата и на новите водачи),гресираш с пордохдяща грес и сглобяваш - няма тропане няма нищо...става идеално.
vit_autosofia написа:Може да провериш и балансиращ танпон на полуоската
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта