Здравейте,
имам въпрос, не знам дали не е задаван вече, но не можах да открия нищо по темата.
Купувам си Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - 1997 година, и никъде немога да намеря спецификация да видя какво му е оборудването и теническите данни точно за този модел. Може ли някой да помогне, защото автомобила е в чужбина и няма как да го огледам. Или поне да кажете SE разширението какво означава? интересно ми е също колко скорости е - видях че има и 4 степенни кутии, и дали това е лошо?
благодаря предварително!



Passat B5 TDI 1.9 SE Auto - спецификация?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
1.
2. ако е с ръчна скоростна кутия, задължително е 5-степенна. 4-степенна е ако е автоматична. SE не знам какво означава - може би Special Edition, ама още в първата година на производство ...
Ако ти кажат VIN-а на колата (номера на рамата - изглежда обикновено нещо като WVWZZZ3BZxxxxxxxx), изпрати ми го на лични, и ще ти кажа много неща за колата.
Стандартно оборудване (мисля - не съм 100 % ссигурен) са поне 2 airbag, хидравлика на волана, ABS - така че да не се опитват да ти ги минават като "екстри".
Това се сещам. Ако имаш време, потърси с търсачката - има доста собственици на Б5 тук и съответно има много писано.
Технически данни можеш да видиш тук
Успех !

2. ако е с ръчна скоростна кутия, задължително е 5-степенна. 4-степенна е ако е автоматична. SE не знам какво означава - може би Special Edition, ама още в първата година на производство ...
Ако ти кажат VIN-а на колата (номера на рамата - изглежда обикновено нещо като WVWZZZ3BZxxxxxxxx), изпрати ми го на лични, и ще ти кажа много неща за колата.
Стандартно оборудване (мисля - не съм 100 % ссигурен) са поне 2 airbag, хидравлика на волана, ABS - така че да не се опитват да ти ги минават като "екстри".
Това се сещам. Ако имаш време, потърси с търсачката - има доста собственици на Б5 тук и съответно има много писано.
Технически данни можеш да видиш тук
Успех !
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ами автоматична е, значи 4 степенна? доколко е кофти това или няма чак такова значение?
иначе има климатроник, пише че е с оригинален фоксваген стерео с 6 СД диск чейнджър(може ли да е с касетофон и диск чейнджър?), дистанционно заключване, 4 електрически прозореца и ел огледала... ето снимка отвътре в колата:
http://pictures.autotrader.co.uk/ATD_web/servlet/media?id=478360869
и отвън:
http://pictures.autotrader.co.uk/ATD_web/servlet/media?id=478360826
странно че има две антени...
за SE спецификацията и аз не мога да намеря какво включва
гледах някъде че е след S.. пропуснах да кажа че е 110 коня.
иначе има климатроник, пише че е с оригинален фоксваген стерео с 6 СД диск чейнджър(може ли да е с касетофон и диск чейнджър?), дистанционно заключване, 4 електрически прозореца и ел огледала... ето снимка отвътре в колата:
http://pictures.autotrader.co.uk/ATD_web/servlet/media?id=478360869
и отвън:
http://pictures.autotrader.co.uk/ATD_web/servlet/media?id=478360826
странно че има две антени...
за SE спецификацията и аз не мога да намеря какво включва

- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Доколкото знам всички автоматични ск. кутии от тези години са 4-степенни. Не знам да са много проблемни (при правилна експлоатация, разбира се). По-скоро няма значение. С такава е и колегата dobrinb - той може да ти каже повече подробности. Относно музиките не съм много наясно. Това, че има 2 антени (ако са фабрично 2) може да означава че едната е за телефон или за радиостанция някаква. Но за да не гадаем, дай VIN-a (на лични) и ще си изскочи всичко - гарантирам ти. Двигателят 110 к.с. е по-масовият - с променлива геометрия на турбото. И аз пропуснах че централното закл. също е стандарт при този модел, струва ми се.
Гледам че е с десен волан - за тук ли ще я купуваш, или ще си я караш в Англия (или някъде другаде с ляво движение) ? Защото ако ще е за тук, не те съветвам много. Засега може и да не правят много проблеми, но по принцип не е редно да се кара такава кола. Едно, че нямаш видимост при изпреварване, напр., ами и фаровете на тази "бият" наляво - точно там, където са очите на насрещните водачи, но пък в Англия там е банкета. А обръщането на волана е твърде сложна, и скъпа операция (при този модел - при Лада 2105 примерно може да е по-просто), и при всички случаи е по-добре да си потърсиш друг автомобил, със съответното разположение на волана.
Успех !
Гледам че е с десен волан - за тук ли ще я купуваш, или ще си я караш в Англия (или някъде другаде с ляво движение) ? Защото ако ще е за тук, не те съветвам много. Засега може и да не правят много проблеми, но по принцип не е редно да се кара такава кола. Едно, че нямаш видимост при изпреварване, напр., ами и фаровете на тази "бият" наляво - точно там, където са очите на насрещните водачи, но пък в Англия там е банкета. А обръщането на волана е твърде сложна, и скъпа операция (при този модел - при Лада 2105 примерно може да е по-просто), и при всички случаи е по-добре да си потърсиш друг автомобил, със съответното разположение на волана.
Успех !
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ще я карам тука, да. иначе с волана няма никакви проблеми - аз карам омега с десен волан в БГ вече две години без никакви проблеми - свиква се точно за един ден
колкото до фаровете - те се настройват. ВИН-а не мога да го дам, тъй като нямам пряк контакт с продавача в момента, а и вече май реших да я взема, капарирах я поне
като я взема, обещавам да пусна ВИН-а тука.. утре я плащам 100%, така че може и да знам ВИН-а и да видим... хубавото е, че се продава с гаранция, има двама собственика досега и има пълна сервизна история, на 140 000 мили е - около 220 000 км.


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

За десния волан само ти си решаваш, щом не ти пречи...
По отношение на скоростната кутия, аз съм доволен, имай предвид, че е добре като я караш, при включване на предавка, преди да натиснеш газта, да изчакаш сама до потегли, т.е. да зацепи, с цел по дълъг живот на скоростната кутия. Задължително прегледай сервизната история и кога е сменяно маслото в скоростите, както и ангренажния ремък.
Приготви се за малко по - голям разход в града отколкото на такъв Пасат с ръчни скорости.
Много безаварийни

-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за разхода че е по-голям - четох, но автоматика ми е екстра, която искам, а какъв разход ти прави по принцип? извънградско и в града?
иначе колата ще ми излезе към 6000 лв
затова и не придирям откъм волан, а и съм му свикнал де. Закон за мястото на волана не може да има, най-малкото заради туристите 
иначе колата ще ми излезе към 6000 лв


- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Не съм хич съгласен че с регулиране фаровете могат да станат от "английски" в "европейски"; и по тази, и още няколко причини не е редно такава кола да се регистрира и кара тук. Туристите са съвсем друго нещо. Но както каза 1 колега по-нагоре - като нямаме държава ...
Ами със здраве да си я караш, и ползваш колата. Но те съветвам при възможност да смениш фаровете с каквито трябва - едно, че ти ще виждаш по-добре, и друго - не е колегиално да се блести в очите на насрещните. Ти хубаво си взел такава кола по-евтино, ама те какво са ти виновни ?
На dobrinb колата е с малко по-друг двигател.
Ами със здраве да си я караш, и ползваш колата. Но те съветвам при възможност да смениш фаровете с каквито трябва - едно, че ти ще виждаш по-добре, и друго - не е колегиално да се блести в очите на насрещните. Ти хубаво си взел такава кола по-евтино, ама те какво са ти виновни ?
На dobrinb колата е с малко по-друг двигател.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи първо за фаровете смятам, че не е проблем да се настроят така, че да не блестят в очите на другите. Онзи ден Ваското така настрои моите, че се чудя преди имал ли съм фарове изобщо.
Двигателят е AVB с чип и е доста над 74-те kW, които са стандартно, но не знам точно колко /може би към 125/. По въпроса за разхода - в София - 10 - 11 в зависимост от това колко го настъпвам, а аз по принцип доста го настъпвам. Извънградско, яко каране /130 - 180/ 6.5 - 7.0. Бургас - София за 3 часа и 15-20 мин - 7.02л/100км. По магистралата 160 - 180, извън нея 130 - 140.
Двигателят е AVB с чип и е доста над 74-те kW, които са стандартно, но не знам точно колко /може би към 125/. По въпроса за разхода - в София - 10 - 11 в зависимост от това колко го настъпвам, а аз по принцип доста го настъпвам. Извънградско, яко каране /130 - 180/ 6.5 - 7.0. Бургас - София за 3 часа и 15-20 мин - 7.02л/100км. По магистралата 160 - 180, извън нея 130 - 140.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
за фаровете го казвам от опит
не предполагам... киловатите на моята са 81, открих след доста ровене какво е SE разширението - special equipment - специално за англия е като спецификация и отговаря на хайлайн за тукашните модели... но пак не мога да намеря какво включва това
е както и да е - скоро ще видя
между другото за фаровете има и механично решение - вид метални лепенки, които спират точно светенето в очите на нарсещните водачи.



между другото за фаровете има и механично решение - вид метални лепенки, които спират точно светенето в очите на нарсещните водачи.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Highline е най-високото (най-луксозното) ниво на изпълнение. Включва кожен салон, подгряване на седалките, ... и разни други екстри (мисля, че го имах някъде, ама за Бора - може и за Пасат да го имам).
dobrinb, не съм съгласен че с регулиране може да се обърне формата на светлото петно, което образува фара (защото точно това трябва да се направи). Сега се сещам че и някъде другаде споменаваха за метални лепенки, но нещо пак съм Тома неверни ...
dobrinb, не съм съгласен че с регулиране може да се обърне формата на светлото петно, което образува фара (защото точно това трябва да се направи). Сега се сещам че и някъде другаде споменаваха за метални лепенки, но нещо пак съм Тома неверни ...