



Внезапна загуба на ток на Б3
Внезапна загуба на ток на Б3
Здравейте,колеги.Както си карам изведнъж стрелките на бензина и температурата почват бавно да падат надолу.След няколко минути вече колата изгасва и при опит да запаля -няма ток.Акумулатора пада до 5в.Проверихме Алтернатора -перфектен(по думите на майстора).Диагностиката показа проблем с датчика на хол и ламбда сондата.Изчистихме грешките -колата работеше 2 дена.От вчера при контакт не светка лампичката на акумулатора на таблото.Проблема се появява внезапно -може след 1км каране.а друг път -след 30км(извънградско).Карам основно на газ,но го прави и на бензин.Като изгасне и ме дръпнат -пали на 5метър и работи
Пасата е 92г 1.8ми.Може ли да го прави от датчика на хол?Имобилайзер нямам,клемите са почистени и стегнати.Проверих и + и масата-ок

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Алтернатор ? Четки ?
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
откъде разбра че масата е ОК !?Щом караш 1 или 30 км значи ..... че при вибрации окислената връзка сработва и..... Бутат те и колата пали. Голям Стартов ток и окиса поддава. За малко,нали?Търси изгубена МАСА!?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Това с лампичката на таблото е гадна работа.При Пасат В3 веригата за регулиране на зарядното напрежение минава през таблото на колата (това с уредите) и към него е вързана и тази лампа (всъщност светодиод).Ако не свети като подадеш на контакт значи имаш проблем или с кабелите или с регулатора на зарядния ток (така наричаната плочка на алтернатора).
Майстора ти как точно провери алтернатора,че е идеален? Трябва при работещ двигател да замерите напрежението на акумулатора и да видите в какви граници е - най-грубо трябва да е между 13.5 и 14.5 за да кажеш,че работи алтернатора.
Може проблема да е много гяден - спукана спойка в таблото,която като се разкачи спира зареждането на акумулатора и той дава фира...това обеснява и зао го прави от време на време.
Я пробвай да дадеш на контакт,преди да си запалил ако лампата на акумулатора не свети да изтрескаш едно хубаво таблото отгоре с юмрук....препдолагам,че ще светне и ще ти стане ясно къде е проблема
Ако ли не - търси проблем в алтернатора или по кабелите към него (най-вече управлението на регулатора).
Успех!
Майстора ти как точно провери алтернатора,че е идеален? Трябва при работещ двигател да замерите напрежението на акумулатора и да видите в какви граници е - най-грубо трябва да е между 13.5 и 14.5 за да кажеш,че работи алтернатора.
Може проблема да е много гяден - спукана спойка в таблото,която като се разкачи спира зареждането на акумулатора и той дава фира...това обеснява и зао го прави от време на време.
Я пробвай да дадеш на контакт,преди да си запалил ако лампата на акумулатора не свети да изтрескаш едно хубаво таблото отгоре с юмрук....препдолагам,че ще светне и ще ти стане ясно къде е проблема

Ако ли не - търси проблем в алтернатора или по кабелите към него (най-вече управлението на регулатора).
Успех!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Маса на мотора или купето 

Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Алтернатора го сваляха и разглобяваха.На колата при замерване -13.9-14.2в.Ще опитам с удар по-таблото 

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Съгласен сън с колегата znainainai
Проследи си масата м/ду двигателя и акумулатора.Виж си и клемата за - на акимулатора.
Проследи си масата м/ду двигателя и акумулатора.Виж си и клемата за - на акимулатора.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Добре де....при някаква лоша връзка (да кажем клема на акумулатора) като тръгне да я пали щеше да изчезне напрежението,като пусне фаровете щеше да намалява напрежението в цялата инсталация.
По-скоро проблема ми се струва по алтернаторната част - да му се губи масата,да не зарежда добре или както казах - винаги и т.н. Това с несветенето на лампата за алтернатора според мен показва донякъде къде е проблема.
Иначе - забии се с един уред на акумулатора и запали колата - виж дали като запалиш всички консуматори по колата ще клекне напрежението под 13.4 / 13.5 V ако стане доста ниско не работи регулатора на заряда и трябва да се смени - тгава алтернатора зарежда нещо ама не е достатъчно...но,това не обеснява лампата.
По-скоро проблема ми се струва по алтернаторната част - да му се губи масата,да не зарежда добре или както казах - винаги и т.н. Това с несветенето на лампата за алтернатора според мен показва донякъде къде е проблема.
Иначе - забии се с един уред на акумулатора и запали колата - виж дали като запалиш всички консуматори по колата ще клекне напрежението под 13.4 / 13.5 V ако стане доста ниско не работи регулатора на заряда и трябва да се смени - тгава алтернатора зарежда нещо ама не е достатъчно...но,това не обеснява лампата.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
При износени четки може да не зарежда хубаво,но да се срине всичко изведнъж.Аз съм карал на акумулатор 50 км.
А ако не включваш фаровете прави ли го проблема?Защото един приятел имаше една фиеста и като и пуснеше фаровете тя изгасваше.Така и не разбрахме къде е проблема защото я даде на Надин
Относно
го чувам за първи път,ама на колегато може да му се има доверие и е възможно да е прав
А иначе удара по таблото едвали ще свърши работа,ама ще те успокои за момент,особенно ако го комбинираш с някоя "добра дума" за леля му
А ако не включваш фаровете прави ли го проблема?Защото един приятел имаше една фиеста и като и пуснеше фаровете тя изгасваше.Така и не разбрахме къде е проблема защото я даде на Надин

Относно
Може проблема да е много гяден - спукана спойка в таблото,която като се разкачи спира зареждането на акумулатора и той дава фира...това обеснява и зао го прави от време на време.
го чувам за първи път,ама на колегато може да му се има доверие и е възможно да е прав
А иначе удара по таблото едвали ще свърши работа,ама ще те успокои за момент,особенно ако го комбинираш с някоя "добра дума" за леля му

Re: Внезапна загуба на ток на Б3
Аз имах същия проблем.Оказа се,че акумулатора е заминал. Като си купих нов вече нямам такъв проблем.
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Внезапна загуба на ток на Б3
смени си диода на таблото от него мое се ебава ... другото провери четки на динамото .... и 3тото при мен се беше случило така един път ... беше ми паднал акумулатора и с дърпане едвам запалих ... карах около 20 км без фар и музика за да зареди .... при изгасване на мотора не можах да запаля ! проблема беше че ... масата е била ХАЛТАВА
и всъщност динамото е зареждало (тоест е преебало акумулатора) без маса .... което е довело до умиране на една от клетките на акумулатора .... (беше на 2 месеца) и тъй като имаше живот в него го правеше това когато си иска .....
П.П. щом не го прави периодично в определен интервал значи имаш ХАЛТАВА
връзка някъде .... и прецъква и прецъква ... и накрая ЛЕШШШШ !

П.П. щом не го прави периодично в определен интервал значи имаш ХАЛТАВА

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта