



Проблем? климатроник
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пет 26 окт 2007 8:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем? климатроник
Здравейте колата ми е пасат б3 1.6 тди проблема е следния като духа духа само студено и ми се струва че струята и тя е много слаба като увелича на голяма степен. аз се съмнявам че проблема е в радиатора.някой би ли ми казал голяма играчка ли е смяната на този радиатор въобще от него ли е или не и каква е цената ако сте запознати с тази продедура ? мерси предварително. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем? климатроник
По-ксоро в клапите - струята е слаба понеже са отворени повечето клапи и струята годи във всякакви посоки независимо какво си нагласил от копчетата.
А духа студено понеже по принцип вътре кожуха е така устроен,че трябва една клапа да се затвори за да прекара въздуха отвън през отоплителния радиатор...а тя като е цялата на дупки няма как да стане...въздуха не е идиот
Клапите на В3 са метални с дупки,облечени с дунапрен,който затваря и дупките....като изгори дунапрена с времето остава само метала с кръгли дупки - разбира се не върши никаква работа понеже не може да насочи никакъв въздушен поток.
Ремонта на самите клапи е лесен и има много технологии - може да се залепи ново покритие,да се занити ламарина (аз сложих лека алуминиева за да не са тежки после клапите) и тем подобни.Проблема е стигането до тях - сваля се таблтоо на колата и се разглобява и самия кожух на двата радиатора вътре.Кожуха се отделя на две точно след климатичния радиатор (той не се сваля и не се източва фреона)..при повечето хора с цената на една счупена щипка...ама тя не е проблем за в бъдеще.
Така и така се разглобява - сменя се и охладителния радиатор за да не се отваря след няколко месеца пак - той е евтин - около 20-60лв според марката.
Също така като се разглоби е хубаво да се свали вентилатора,който вее в купето и да се изгребе мизерията,която той е набил в клиамтичния радиатор....оттам се вадят много интересни неща понякога
Картинката е потресаваща понеже колата се оглозгва отвътре съвсем (пада волан,цялото арматурно табло,барчето при скоростния лост,жабка и всичко около нея,половината кожух на парното отдолу).
Ето ти една снимка - това с дупките е една от клапите дето уж трябва да са плътни и да насочват въздуха насам-натам
:

А духа студено понеже по принцип вътре кожуха е така устроен,че трябва една клапа да се затвори за да прекара въздуха отвън през отоплителния радиатор...а тя като е цялата на дупки няма как да стане...въздуха не е идиот

Клапите на В3 са метални с дупки,облечени с дунапрен,който затваря и дупките....като изгори дунапрена с времето остава само метала с кръгли дупки - разбира се не върши никаква работа понеже не може да насочи никакъв въздушен поток.
Ремонта на самите клапи е лесен и има много технологии - може да се залепи ново покритие,да се занити ламарина (аз сложих лека алуминиева за да не са тежки после клапите) и тем подобни.Проблема е стигането до тях - сваля се таблтоо на колата и се разглобява и самия кожух на двата радиатора вътре.Кожуха се отделя на две точно след климатичния радиатор (той не се сваля и не се източва фреона)..при повечето хора с цената на една счупена щипка...ама тя не е проблем за в бъдеще.
Така и така се разглобява - сменя се и охладителния радиатор за да не се отваря след няколко месеца пак - той е евтин - около 20-60лв според марката.
Също така като се разглоби е хубаво да се свали вентилатора,който вее в купето и да се изгребе мизерията,която той е набил в клиамтичния радиатор....оттам се вадят много интересни неща понякога

Картинката е потресаваща понеже колата се оглозгва отвътре съвсем (пада волан,цялото арматурно табло,барчето при скоростния лост,жабка и всичко около нея,половината кожух на парното отдолу).
Ето ти една снимка - това с дупките е една от клапите дето уж трябва да са плътни и да насочват въздуха насам-натам

Re: Проблем? климатроник
Евтин, евтин... 170лв сс смяната в един крайградски сервиз в Сливен. Добре, че проблема беше в мен.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем? климатроник
velinsl написа:Евтин, евтин... 170лв сс смяната в един крайградски сервиз в Сливен. Добре, че проблема беше в мен.
Е те поне 100 са за смяната му...пък и ако питаш в някакъв магазин (нарочно не казвам кой е ама онзи ден подочух докато купувах друго) - евтин китайски 25лв,оригинален немски Behr 70лв....което е пълна глупост понеже оригиналния не е немски а е Valeo т.е. френски и най-удачния вариант е да се сложи лицензен на Valeo - не му помня марката ама го взех от Елит Кар за 40лв и вече година е жив и здрав а отнесе две надувания на инсталацията заради гарнитурата ми на главата (при едната разширителния ми съд се сцепи на две

Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта