Ще Ви разкажа ,какво се случи от момента на купуването на колата до сега!
Пасат 2е мотора след като го купих трябваше веднага да закарам един човек от София до Плевен това са около 400км. отиване и връщане.Единственото което забелязах е че темп. на охлд. течност е ниска ...което на прима виста говореше за термостат ,и едно много странно подакачане на стрелката на оборотомера ,като че го "удря тока"...!Следва смяна на консумативи ремъци, ролки, масла, филтри и термостат, стана страшно дига работна температура и гасене а по-интересното е ,че в режим на двигателя от 1500 -2000 оборота има странно придърпване като ,че губи ток ....!Отиваме на диагностика няма да коментирам майстори и сервизи ,първото което се откри беше неработеща ламбда сонда сложих и NJK но нищо не се промени прдължаваше да гасне като достигне раб.темп. ,оборотомера да подскача и да придърпва или "пркъсва".Ваското даде ъкъл за датчика Хол относно гасненето и след смяната му проблема изчезна ,колата спря да гасне и оборотомера да поскача .Остана да се оправи придърпването ,смених кабели на свещи и комутатор.
Няма разлика .Съвсем случайно видях ,че при форсиране на двиг. понякога изхвърляше черна пушилка ,така че махнах катализатора и ложих тръба !!!Излезнах от сервиза да я пробвам как е ,и така се появи следващия проблем ,гърмежи в генерацията при връщане на газта!В поредния сервиз решиха че може би проблема е в дебитомера пробвах три и с тях нямаше разлика ...после помпа на инжекциона мериха и дебита , почистваха инжектори ,провериха и релето на помпата и няма промяна .Дойде и реда на компа . “когато незнаят как да оправят проблема винаги е виновен компа.”! Пробвах две еку-та и няма промяна .Сега да взема да обобщя ,колата придърпва или прекъсва в режим на работа около 1500-2000 оборота при ускоряване на 3-та и 4 –та скорости “пробвал съм и различен стил на каране по агресивно и ала такси ,но няма разлика , при връщане на газта гърмежи в ауспусите по-точно се чува от резонатора .Сега колата е с нови кабели нова ламбда нов комутатор и с резонатор зщото иначе много гърми и ме гледат странно... Благодаря ви предварително !
2Е гърми в ауспуха
2Е гърми в ауспуха
Последна промяна от vaskoto1 на Чет 19 фев 2009 7:36, променено общо 1 път.
Причина: некоректно заглавие.
Причина: некоректно заглавие.
- zdrash
- Мнения: 681
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
- Автомобил: Touareg 7P
- Двигател: CVWA
- Местоположение: RED village
Re: Колеги надявам се да помогнете
клапаните гледали ли сте ги - компресия?
( да не би някои да не затваря )
( да не би някои да не затваря )
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Колеги надявам се да помогнете
Сцепени изпускателни клапани (или не херметични в леглата си),центровка на ъгъла на изпреварване на запалването 

-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Съб 26 юли 2008 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2Е гърми в ауспуха
Клапани, богата смес 

- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: 2Е гърми в ауспуха
вчера се занимавах с същия проблем,но на друга марка кола
оказаха се свещи
оказаха се свещи

- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: 2Е гърми в ауспуха
За гърменето на 80% центровка.Отиди на сервиз да го погледнат с осцилоскоп.Става и при газаджия.Изпреварването трябва да е на 6 градуса за бензин.Подчи съм обеден,че е това.Ако е въртяно делкото при смяната на датчика на Холчо
или е объркано зацепването на ремъка на паразитния вал,така става.10% клапани (много се съмнявам ама е възможно)-да му се замери компресията.10% отвор в генерацията.
За предърпването незнам.И моята (2Е) като е студена в тия обороти направо умирга.Малко да загрее и върви как си трябва.Вече сумайти време не мога да разбера от какво е това ама най-вероятно е от дебитомер,защото ми го прави и на газ.Казаха ми ,че може да се е изтъркала пистата на платката на потенциометъра в дебитомера.

За предърпването незнам.И моята (2Е) като е студена в тия обороти направо умирга.Малко да загрее и върви как си трябва.Вече сумайти време не мога да разбера от какво е това ама най-вероятно е от дебитомер,защото ми го прави и на газ.Казаха ми ,че може да се е изтъркала пистата на платката на потенциометъра в дебитомера.
Re: 2Е гърми в ауспуха
Абе момчета имам чувството ,че не говорите за Пасат 2Е а за Р..О 19
.Не мога да помогна защото моя автоматко не се е нацупил ни веднъж.Ама след толкова сменени части и сервизи работата не ми харесва.
Дано се размине леко.

Дано се размине леко.
Re: 2Е гърми в ауспуха
сменил си толкова неща , а не си сменил свещите? защо?проблем в запалването!
почни от там!
vanko_VW написа:вчера се занимавах с същия проблем,но на друга марка кола
оказаха се свещи
почни от там!

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: 2Е гърми в ауспуха
Регистриран съм в клуба от 2 дни.Пасат В3 - 2Е карам от 6 год.Ауспуха ми гърмеше като гаубица - проблема се оказа в дефетирал регулатор на налягането на бензина - беше се пробила мембраната и връщаше бензин във вакуумните тръбички. След като го скопих започнаха гърмежите.Купих го за 20 лв. втора употреба и проблема се реши.
Re: 2Е гърми в ауспуха
давам мнение за придърпването - освен свещи и кабели ,смени палец и капачка.това са консумативи.и един въпрос - гърмене ли се чува или пропукване когато отнемеш газта ,като на рали автомобилите? защото е различно обяснението !
Re: 2Е гърми в ауспуха
Благодаря на всички за мненията и идеите...! Относно капачката и палеца,още като я взех ги смених .
Това което смених последно е датчика на температурата на охлад. течност с 4-те крачета номера завършва на 501 В.Ходих на преглед и докато човека мереше с газ анализатора, каза тази кола да няма газ защото отзад излиза много О2 20% това беше цифрата на монитора ,та той даде идеята за смяна на темп. датчик .Мога да кажа ,че колата върви доста по-добре .Сега мисля да погледна този "регулатор за налягането на горивото"и тази негова мембрана , само ако може да мо обясните каде да го търся..?
И другото тази дюза за студения старт каде се намира...защото по време на студовете нямаше палене.
Двигателя е 2е а годината 94.Между другото датчика който смених е с дата 15 седмица на 06 г.
Това което смених последно е датчика на температурата на охлад. течност с 4-те крачета номера завършва на 501 В.Ходих на преглед и докато човека мереше с газ анализатора, каза тази кола да няма газ защото отзад излиза много О2 20% това беше цифрата на монитора ,та той даде идеята за смяна на темп. датчик .Мога да кажа ,че колата върви доста по-добре .Сега мисля да погледна този "регулатор за налягането на горивото"и тази негова мембрана , само ако може да мо обясните каде да го търся..?
И другото тази дюза за студения старт каде се намира...защото по време на студовете нямаше палене.

Двигателя е 2е а годината 94.Между другото датчика който смених е с дата 15 седмица на 06 г.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2Е гърми в ауспуха
nenovs написа:...така че махнах катализатора и ложих тръба !!!Излезнах от сервиза да я пробвам как е ,и така се появи следващия проблем ,гърмежи в генерацията при връщане на газта!колата придърпва или прекъсва в режим на работа около 1500-2000 оборота при ускоряване на 3-та и 4 –та скорости “пробвал съм и различен стил на каране по агресивно и ала такси ,но няма разлика , при връщане на газта гърмежи в ауспусите по-точно се чува от резонатора
Така...айде да се разберем за нещо - последно колата с резонаторно гърне ли е или с тръба? понеже не става ясно еднозначно.
Ако е резонаторно гърне - каква марка е,коя фирма ти го монтира - понеже на Ем Комплект не става за нищо.
ти сам си си отговорил на въпроса - ако си сложил кофти резонаторно гърне или въобще няма такова се получава сериозен спад на налягането на изходящите газове в областта на ламбда сондата (тя е или горе непосредствено на изходния колектор или долу при бившия катализатор)...съответно тя дав анекоректни стойности понеже не може да отчита правилно наличието на кислород в изходните газове и съсипва горивната смес - резултата е детонации (гърмежи) в изпускателната тръба понеже остава недоизгоряло гориво и съответно придръпване на разни средни обороти заради некоректна горивна смес....остава да кажеш,че като работи на едно място има леки колебания в празния ход нагоре-надолу и става 100% ясно за какво иде реч.
Иначе ако ламбда сондата ти е долу се надявам,че преди да ти заваряват по тръбите са я развили защото иначе няма да си първия,на който са и видяли сметката заради прегряване понеже ги е мързяло да я свалят преди да режат,заваряват и мизерстват.
Иначе ти практически си сменил всичко,коеото може да е проблем.
Съгласен съм с колегата за клапаните ама тогава щеше да си има проблема и преди да смениш катализатора и след това...а преди това го е нямало като ефект.Също така ако премериш компресия веднага ще стане ясно ако има недобре затварящи клапани ама мен лично ме съмнява проблема да е такъв понеже и преди и след катализатора щеше да си е все тая с детонациите,гърмежите и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], владислав и 58 госта