B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Техническа и сервизна информация за Passat
thugak47mf
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 01 апр 2009 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот thugak47mf » Сря 01 апр 2009 10:03


Значи това което искам да попитам, възможно ли е на VW PASSAT B5 1.6 [Бензин] Dec.1996,
основен ремонт на двигателя да ми излезе 3000 лв? (грубо казано). :?:
Двигателя блокира поради това,че маслото е свършило (намаляло под минимума), и е карано така 300-400км.
Като го отвори майстора и видяхме,че е попеляло главата,валът е завлякал горе,
цилиндровата глава също е много зле,маслена помпа,хидравлични повдигачи,бялни основни лагери
. :banghead:
Моля ви даите ми съвет какво да правя, възможно ли е такава да е сумата за ремонта :banghead: (като се има на предвид,че и майстора ще вземе 400 кинта за работа).




iceto
Мнения: 397
Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот iceto » Сря 01 апр 2009 11:27


не съм специалист по пасатите, но 96 г. не е ли В4
и за три хиляди за ремонт, по скоро бих си купил цял двигател от някоя морга
поздрави


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот L&R » Сря 01 апр 2009 11:28


iceto написа:не съм специалист по пасатите, но 96 г. не е ли В4
и за три хиляди за ремонт, по скоро бих си купил цял двигател от някоя морга
поздрави

за 3 хиляди бих купил 4 двигателя :mrgreen:


Потребителски аватар
soto73
Мнения: 397
Регистриран на: Нед 26 авг 2007 12:11
Автомобил: VW Passat B8 SPORT 2TDI BMT
Двигател: CRLB 2015
Местоположение: Мадрид/Ямбол
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот soto73 » Сря 01 апр 2009 11:43


Правилно казват колегите.По-добре нов двигател.По-евтино ще ти излезе :wink:


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот StS » Сря 01 апр 2009 11:48


Модела най-вероятно е Б5 за двигател търсиш си на старо ! Тоя майстор :screwy :screwy ! Взимаш 2 лтиров 115 кс и слагаш Успех


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот zfa159 » Сря 01 апр 2009 22:49


Майстора не е ненормален въобще - човека казва каква е цифрата за ремонт на двигателя...а собственика си решава дали да ремонтира този двигател или да купи друг от морга и да го шибне него.
Като гледам щетите иде реч за :
-друга глава - щом е завлечен вала трябва да се смени главата понеже горе лагерите са в самия материал на главата.
-друг вал - стария щом е завлечен цементацията му е довиждане.
-ако е счупен сегмент вероятно е надран цилиндъра отвътре - ако може да се шлайфа добре - шлайфа се и се купуват ремонтни бутала.Ако не може да се шлайфа трябва друг блок.
-добавяме към цената биелни и основни лагери,всички гарнитури,100% колянов вал за шлайф или направо за нов....възможно е и някоя биела да трябва да се смени понеже посиняват и се отвръщат,маслена помпа,отгоре повдигачите на клапаните,вероятно и водачите понеже може да са запекли заради смазването...и като теглиш чертата може да стъпи като нищо на 3000лв
За ремонт на едно поло от 96-та с AEX (много много гаден мотор за правене и откъм части) мотор заради същшата причина цените бяха такива :
-ремонтно бутално оригинално (няма неоригинални) - 540лв (за бройка)
-шлайф на блока - при познат направо на 3-ти размер - 250лв
- друга глава - старата не можеше да се ползва - не открихме 2-ра употреба а трябваше да е и оборудвана с всичко.
- маслена помпа - 90лв
- гарнитури и т.н. - 100лв
- ремонтни сегменти - 70лв
- не помня цените за лагери и т.н.
- шлайф на коляновия вал - 100лв
- трябваше да се купят и две биели - бяха зверски сини от прегряване - цена не помня ама беше ненормална.

И като теглиш чертата стъпва и над 3000лв и то без труд за разглобяване и сглобяване.
Решихме проблема точно така,както би трябвало и ти - други двигател за 900лв от колегата letajanta и транспорта от Враца,заедно с работата по мотора стъпи на 1300лв....къде са 3500-4000 къде са 1300 ;)
И забравих да вметна -> тая кола няма ли лампа за маслото,няма ли зумер за маслото,няма ли датчик за нивото на маслото в картера,няма ли щека за маслото...все пак тя трябва да остане на сухо с половин кило масло за да се случи такова мазало (на другат ами кола тече масло от всякъде и все нямам време да я оправя и като се сетя доливам....случвало се е да я караме с липсващи 2 литра масло от общо 3 литра и лампата присветва ама няма проблеми..при вас трябва да е било сухо на барут или да е имало максимум 1 литър масло в картера) или както при колегата ми да се строши маслената помпа...той е карал със светеща лампа за маслото едва 4км (за да стигне до крайната си дестинация със семейството си му се е наложило да кара така)...а вие цели 400км :dummy:
Успех!


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот Гергин » Чет 02 апр 2009 20:05


zfa159 написа:Майстора не е ненормален въобще - човека казва каква е цифрата за ремонт на двигателя...а собственика си решава дали да ремонтира този двигател или да купи друг от морга и да го шибне него.
Като гледам щетите иде реч за :
-друга глава - щом е завлечен вала трябва да се смени главата понеже горе лагерите са в самия материал на главата.
-друг вал - стария щом е завлечен цементацията му е довиждане.
-ако е счупен сегмент вероятно е надран цилиндъра отвътре - ако може да се шлайфа добре - шлайфа се и се купуват ремонтни бутала.Ако не може да се шлайфа трябва друг блок.
-добавяме към цената биелни и основни лагери,всички гарнитури,100% колянов вал за шлайф или направо за нов....възможно е и някоя биела да трябва да се смени понеже посиняват и се отвръщат,маслена помпа,отгоре повдигачите на клапаните,вероятно и водачите понеже може да са запекли заради смазването...и като теглиш чертата може да стъпи като нищо на 3000лв
За ремонт на едно поло от 96-та с AEX (много много гаден мотор за правене и откъм части) мотор заради същшата причина цените бяха такива :
-ремонтно бутално оригинално (няма неоригинални) - 540лв (за бройка)
-шлайф на блока - при познат направо на 3-ти размер - 250лв
- друга глава - старата не можеше да се ползва - не открихме 2-ра употреба а трябваше да е и оборудвана с всичко.
- маслена помпа - 90лв
- гарнитури и т.н. - 100лв
- ремонтни сегменти - 70лв
- не помня цените за лагери и т.н.
- шлайф на коляновия вал - 100лв
- трябваше да се купят и две биели - бяха зверски сини от прегряване - цена не помня ама беше ненормална.

И като теглиш чертата стъпва и над 3000лв и то без труд за разглобяване и сглобяване.
Решихме проблема точно така,както би трябвало и ти - други двигател за 900лв от колегата letajanta и транспорта от Враца,заедно с работата по мотора стъпи на 1300лв....къде са 3500-4000 къде са 1300 ;)
И забравих да вметна -> тая кола няма ли лампа за маслото,няма ли зумер за маслото,няма ли датчик за нивото на маслото в картера,няма ли щека за маслото...все пак тя трябва да остане на сухо с половин кило масло за да се случи такова мазало (на другат ами кола тече масло от всякъде и все нямам време да я оправя и като се сетя доливам....случвало се е да я караме с липсващи 2 литра масло от общо 3 литра и лампата присветва ама няма проблеми..при вас трябва да е било сухо на барут или да е имало максимум 1 литър масло в картера) или както при колегата ми да се строши маслената помпа...той е карал със светеща лампа за маслото едва 4км (за да стигне до крайната си дестинация със семейството си му се е наложило да кара така)...а вие цели 400км :dummy:
Успех!


Меко казано изчерпателен отговор.
Бих добавил като вариант, продаване на части и купуване на нова кола.
Дали не е Б4, колега? Ако е, ще го разкостим тука за отрицателно време :Mr Green Fun

Последна промяна от Гергин на Чет 02 апр 2009 20:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот vaskoto1 » Чет 02 апр 2009 20:09


изчерпателен, ама неточен. стефан визира далеч по тънка за цени кола...
ако идеш и питаш за В5 задниците им се отварят...
за сведение-части за смяна на ангренажен ремък (ЧАСТИ!!!) на 1.8Т са към 700 кинта.
ти му прави сметката...


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот Гергин » Чет 02 апр 2009 20:13


vaskoto1 написа:изчерпателен, ама неточен. стефан визира далеч по тънка за цени кола...
ако идеш и питаш за В5 задниците им се отварят...
за сведение-части за смяна на ангренажен ремък (ЧАСТИ!!!) на 1.8Т са към 700 кинта.
ти му прави сметката...


:shock Това да не е с 6 ролки и .... :bishop


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот zfa159 » Чет 02 апр 2009 20:19


sasho07 написа:
vaskoto1 написа:изчерпателен, ама неточен. стефан визира далеч по тънка за цени кола...
ако идеш и питаш за В5 задниците им се отварят...
за сведение-части за смяна на ангренажен ремък (ЧАСТИ!!!) на 1.8Т са към 700 кинта.
ти му прави сметката...


:shock Това да не е с 6 ролки и .... :bishop

Не е с 6 ролки ама кажи Пасат В5,кажи че е 1.8 Т и вече си натоварен с 300лв за първата част от изречението и 300 за втората част от изречението...и може би 100-тина лв реално струва ангренажа....иначе пък гарнитурата за всмукателния му колектор при това Еlring струва 3.50лв :mrgreen:
Иначе наистина аз визирам за Поло с AEX двигател...за В5 вероятно цените са + още некоя хилядарка ;)
За мен решението е друг мотор...този е безсмислен да се ремнтира стигя да се пави като хората...иначе може да се събере колкото да се продаде и вероятно ще работи някак ама....това вече е много грубо измамване на някой и боя след това е 100% сигурен,отделно В5 с 1.6 мотор...иди го продай точно пък сега ;)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот Danny boy » Чет 02 апр 2009 22:01


vaskoto1 написа:изчерпателен, ама неточен. стефан визира далеч по тънка за цени кола...
ако идеш и питаш за В5 задниците им се отварят...
за сведение-части за смяна на ангренажен ремък (ЧАСТИ!!!) на 1.8Т са към 700 кинта.
ти му прави сметката...

БАААА МАУМУУУУУУУУУУУУУУУУ 700лв,найш кога ще сменя Б3ката :shock
Пич,слушай хората кво те подучват нов матор в кошера и си ти,ако не искаш да остареешс тоя пасат.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот zfa159 » Чет 02 апр 2009 22:06


Danny boy написа:
vaskoto1 написа:изчерпателен, ама неточен. стефан визира далеч по тънка за цени кола...
ако идеш и питаш за В5 задниците им се отварят...
за сведение-части за смяна на ангренажен ремък (ЧАСТИ!!!) на 1.8Т са към 700 кинта.
ти му прави сметката...

БАААА МАУМУУУУУУУУУУУУУУУУ 700лв,найш кога ще сменя Б3ката :shock

Аз знам -> малко след като аз я сменя (освен за В4 ;) )...макар,че ако се замисли човек за един VR-6 на В3 едва ли е по-евтин ангренажа (или живея в заблуда)...или пък за G-60 компресора да не е по-евтин от една турбина за 1.8Т като нов или 2-ра ръка.
Истината е,че просто производителите се научиха,че кеф цена няма и по-големия мотор умишлено се прави по-скъп за поддръжка за да може да се ръсиш качествено за да му се кефиш - един 1.9 TDI AFN е къде къде по-ефтин за подръжка от по-новия и по-луксозен от всяка една гледна точка помпа-дюза...а дефакто както и да го гледаш тъпия ангренажен ремък си е тъп ангренажен ремък и дали има 30 или 40 зъба е все тая,ролката и тя си е ролка - един канал за ремък,един лагер и толкова...а цената на моя ангренажен комплект е 32лв а на другия 700....защо ли :screwy


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот Danny boy » Чет 02 апр 2009 22:10


VR-6 на В3 едва ли е по-евтин ангренажа (или живея в заблуда)...
В заблуда си VR-6 е с верига/ланче/ :lol:
Тва между в другото сори за офа :beat_butt2


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: B5 1.6 '96 Основен ремонт на двигателя 3000 лв.!?

Мнениеот zfa159 » Чет 02 апр 2009 22:14


Danny boy написа:VR-6 на В3 едва ли е по-евтин ангренажа (или живея в заблуда)...
В заблуда си VR-6 е с верига/ланче/ :lol:
Тва между в другото сори за офа :beat_butt2

Е..добре де,тя се сменя на е*ем километри ама все пак цифрата предполагам е подобаваща и там ;) ...пък и той е дърт и здраво измислен ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта