Рейка хидравлична

Техническа и сервизна информация за Passat
anatolinik
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 0:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: montana

Рейка хидравлична

Мнениеот anatolinik » Сря 01 юни 2011 15:01


Здравейте!Искам да попитам може ли да се замени хидравличната рейка на Пасат 3 1989 г.1,8 куб.107 коня с не хидравлична?И какъв ремък е необходим за задвижване на водната помпа от коленовия вал след като се премахне хидравликата?Въобще възможен ли е този вариант?Предварително благодаря за мненията,ако има такива.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Рейка хидравлична

Мнениеот Glove » Сря 01 юни 2011 21:01


Да възможно е, просто трябва да се види какво ти е нужно, определено ако питаш мен по-добре е да си оправиш хидравличната реика, от колкото да сменяш с механична. Цената ще ти е почти същата а и после ще се набираш на волана като глист на ябълка. Но ти си решаваш.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Рейка хидравлична

Мнениеот vasilb » Сря 01 юни 2011 23:04


Хидравликата си е доста голям плюс за колата. Без хидравликата ще ти се види все едно караш друга кола. Колегата е прав, че слагането на механичната ще ти излезе колкото да си ремонтираш хидравличната. По-добре си я поправи, иначе ... няма невъзможни неща. :wink:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12116
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Рейка хидравлична

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 02 юни 2011 20:46


Рейките почти 90% съм убеден че са еднакви, най - много да имат разлика в шлиците на кърето към волана, но ако вземеш рейката с карето, няма проблем. На пасатите без хидравлика волана им е малко по - голям за да е по - лесно въртенето. Отпред ремъка като се изхвърли хидравличната помпа става само един. Просто трябва да се смени шабата на водната помпа с такава от пасат без хидравлика, мисля и от сеат, голф ще стана за да дойде в съосие с тази на алтернатора. Други разлики няма.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Рейка хидравлична

Мнениеот Danny boy » Чет 02 юни 2011 21:31


Трябват ти:
1.Механична рейка оборудвана/вътрешни и външни накрайници на нея и маншоните/,и карето което влиза в рейката/долното/горните са еднакви.
2.Шайба на водната помпа от пасат без хидравлика/по-голяма е по диаметър и и знасянето е различно в пространството/
3.нов ремък който да върти водната помпа и алтернатора с коляновия вал заедно.
Освен че волана е по-голям по диаметър с 1см,оборотите от крайно ляво до крайно дясно при механичния кормилен механизъм е с един в повече.
Не ме питай откъде знам, аз правих обратната процедура и слагах хидравлика на моят,и сега имам едно механично управление резерва за черни дни mhihi mhihi mhihi .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], petiop и 59 госта