


Късане на пистов ремък - последствия
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Късане на пистов ремък - последствия
Така да ви се похваля колеги вчера скъсах пистов ремък и уж не е толкова опасно , като агренажен ремък пак си е проблем голям.Цялата работа излиза,че оптига4а е виновен за вси4ко изяло му се е гнездото на ролката и така тя има пове4е ход от нужното.Следствие на скъсания ремък пар4етата от ремъка се насукаха около една от ролките не знам за кво е тя , но понеже са малоумни германци поне тези от VW , не са направили нищо с което да защитят агренажния , защото пар4ета от скъсания ремък се намотават и на ролката за агренажния ремък.Предполагам има и други пострадали по тоя на4ин , искам да ги запитам кви кинти им излезе ремонтът щото мен тепърва ми предстоят плащанки.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
THUGLIFE7111 написа:Така да ви се похваля колеги вчера скъсах пистов ремък и уж не е толкова опасно , като агренажен ремък пак си е проблем голям.Цялата работа излиза,че оптига4а е виновен за вси4ко изяло му се е гнездото на ролката и така тя има пове4е ход от нужното.Следствие на скъсания ремък пар4етата от ремъка се насукаха около една от ролките не знам за кво е тя , но понеже са малоумни германци поне тези от VW , не са направили нищо с което да защитят агренажния , защото пар4ета от скъсания ремък се намотават и на ролката за агренажния ремък.Предполагам има и други пострадали по тоя на4ин , искам да ги запитам кви кинти им излезе ремонтът щото мен тепърва ми предстоят плащанки.
А?

ангренажния ремък има капак - при по-старите метален,при по-новите пластмасов...късам съм и пистов и трапецовиден ремък - никакви последствия за ангренажа....вземи си оправи колата преди да плюеш по немците

Ангренажния ремък на всяка една кола е защитен понеже :
-не трябва да попадат буклуци било то прах,било то твърди предмети.
-на трябва да се мокри - както с вода така и с масла,разредители,кал и т.н. и т.н.
Съответно и сам се сещаш,че ангренажа е наъбен и ако попадне дори едно камъче си дотам...и ремъка ще трябва да смениш и колелото....и ако минеш само с това пак е добре.
Накратко обобщено - сложи си капаците на ремъка!
По повод парите - зависи какъв е двигателя и коя точно година е колата.
За 1.8 моно ABS двигател цените са както следва :
-ремък 7-20лв (зависи от марката...7лв е Bosch и според мен не е лош).
-ролка - 20-30лв (според марката отново)
-другия ремък по спомен беше около 40лв (въобще не помня точно само имам идеи

-за ролката незнам - те са много разновидности и там е много сложно.
Ако двигателя ти е 2.0 2Е примерно има чудесна тема на колегата radotom за смяна на консумативи - там си пише и цени и всичко.
Надявам се,че не си успял да размелиш мотора задари попадналите в ангренажа мизерии.
Оригинално ангренажа е затворен ето така :

А тази ролка преди да се откъсне ремъка трябва да е виела,ремъка да е цвилел да си е*е мамата...как е въможно да не му обърнете никакво внимание....дори ролката да блокира отраз ей така,както стана при мен ремъка изцвилва жестоко и ако спреш в близките 20-30секунди няма последствия,освен,че мирише на строеш х*й ама....това се преживява.
Явно ремъка и ролката не с били сменяни откакто тоя Пасат е излязъл от завода

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Наистина съм много заблян даже инфото на колата не съм си дал
Пасат 99г. АЕБ 1.8турбо.Има пластмасов капак ,но той не е спрял скъсания ремък явно.и сега колата няма компресия.о4аквам да ми се обадят скоро от сервиза и да ми кажат какво е положението.Но като цяло той агренажния не се къса ами му се 4упят зъбците и това е достатъ4но.аз все още имам надежди 4е няма да е толкова лоша работата щото в края на крайщата това си е пистов ремък както колегата каза не би трябвало да има такива последствия.
И разбирам да съм нямал капак на агренажния ремък, ама аз имам... нямам думи сега само чакам да му се невиди.Благодарско от сега на който вметне мнението си.

И разбирам да съм нямал капак на агренажния ремък, ама аз имам... нямам думи сега само чакам да му се невиди.Благодарско от сега на който вметне мнението си.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Да наистина си виеше ама преполагам 4е много хора също не биха му обърнали внимание много слабо се 4уваше не както казва колегата и да имаш право не бяха сменяни тези ремъци пустите...
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Дали са малоумни германците или някой не си сменя навреме оБтЕгаЧа и пистовия ремък и не е забелязал,че му го няма капака на ангренажния ?
- mchudomirov
- Мнения: 66
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Късане на пистов ремък - последствия
vw16v написа:Дали са малоумни германците или някой не си сменя навреме оБтЕгаЧа и пистовия ремък и не е забелязал,че му го няма капака на ангренажния ?


-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 16 мар 2009 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Късане на пистов ремък - последствия
А добре защо "умните" германци не са ги направили с верига да му се невиди , както е с всеки Мерцедес???Това ми е въпроса.След като знаят 4е при един такъв случай като моя става много лошо.веригата е сто пъти по добре.Някои казват 4е много се 4увала ама по добре да я 4увам и като ми са скъса пистовия ремък колата да си работи а не да набива клапани и тем подобни...
Нямам за цел каране с никои колега просто изразям ли4ното си мнение надявам се на вси4ки да им е ясно.
Нямам за цел каране с никои колега просто изразям ли4ното си мнение надявам се на вси4ки да им е ясно.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Бих искал да попитам - на колко време или километри се сменят пистовия и трапецовидния ремък?
Изминал съм 50 000 км от както съм го купил пасата, преди това не знам стария германски собственик на колко километра го е сменил.Когато купих колата, освен ангренажния ремък и други задължителни неща поисках в сервиза да ми сменят и тези два ремъка,даже бях ги купил и си ги имам, но ми казаха че ремъците са в изключително добро състояние и не са за смяна.
Изминал съм 50 000 км от както съм го купил пасата, преди това не знам стария германски собственик на колко километра го е сменил.Когато купих колата, освен ангренажния ремък и други задължителни неща поисках в сервиза да ми сменят и тези два ремъка,даже бях ги купил и си ги имам, но ми казаха че ремъците са в изключително добро състояние и не са за смяна.
Re: Късане на пистов ремък - последствия
колега , ремък се сменя след като видиш , че е напукан ,..... изгорял от слънцето и т.н.
- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Най добре на 50 000км се сменят поне така знам.Ина4е на един познат с Бора 1.9 ТДИ-ПД като ги е сменил му дават 70 000км пробег гаранция.Но според мен ако ремака е видимо износен може да се смени и на по малко километри 

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Късане на пистов ремък - последствия
doktora написа:Бих искал да попитам - на колко време или километри се сменят пистовия и трапецовидния ремък?
Изминал съм 50 000 км от както съм го купил пасата, преди това не знам стария германски собственик на колко километра го е сменил.Когато купих колата, освен ангренажния ремък и други задължителни неща поисках в сервиза да ми сменят и тези два ремъка,даже бях ги купил и си ги имам, но ми казаха че ремъците са в изключително добро състояние и не са за смяна.
Между 50-60 хил.км.На твое място бих ги сменил вече.
Не са малко километри, а и незнам как изглеждат, но самият материал старее и се амортизира. Белите са големи иначе.
Там ако грее слънце си я закъсалnacata написа:колега , ремък се сменя след като видиш , че е напукан ,..... изгорял от слънцето и т.н.

Re: Късане на пистов ремък - последствия
И аз скъсах пистов ремък на Пасата '98 TDI. При мен проблема се получи от друго място - ролката на динамото (май не се казваше така ). Казаха че не е рядък този проблем. Без да има виене и скърцане ... просто нещо взе да трака ...
Резултатът - скъсани пистовия и другия ремък, съвсем леки поражения по перката на радиатора и неработещ климатик. Ремъка беше изхвърлен напред към радиатора и беше се замотал около кабела на климатика - или самия кабел се е прекъснал, или там дето се 'връзва' към климатика.
Какво ми струваше ремонта не помня
Резултатът - скъсани пистовия и другия ремък, съвсем леки поражения по перката на радиатора и неработещ климатик. Ремъка беше изхвърлен напред към радиатора и беше се замотал около кабела на климатика - или самия кабел се е прекъснал, или там дето се 'връзва' към климатика.
Какво ми струваше ремонта не помня

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
По повод въпросите на колегата :
-> Пластмасовия капак е пластмасов а не метален с цел да се намали стойността на колата като инвестиция т.е. по-голяма печалба или съответно по-ниска пазарна цена....иконмика...пък и всеки може да смята
.И този капак не е направен и дори не е предвиден да пази от хвърчащи ремъци,от падащи камъни,летящи кучета и т.н. а от камъчета,други механични мизериики и т.н. точно с цел да не се повреждат зъбците на ангренажния ремък.
-> Веригата не е верига понеже трака и ако не се обезшуми добре може да не получи по-високата Евро категория (там се гледа и обезшуменост освен вредни емисии)...отделно един ремък на немеца му излиза 10-20 пъти по-евтино от една верига....моя ангренажен ремък струва 7лв....каква ще е тая верига за 10-20лв за да ма мотив немеца да произведе 500 000коли с верига вместо ремък... съшо така колата,която караш е конструирана да измине определни километри или да стане на 10-тина години и да бъде изхвърлена...никой не я мислил да стане на 10 години и да бъде докарана в БГ и тук да се движи още 20-тина....също така тези коли си имат строги изисквания от производителя а сервизни иснпекции по много много показатели и на определени километри и ако те се правят както трябва и километража ти преди да купиш колата не е върнат 200-300 хил. км назад всичко е наред...само в БГ и няколко други държави по света още сме на принципа караме до отказ и като откаже следва "баси мамата,какво да правим сега" ...тоя ремък сигурно е на бая повече километри отколкото трябва и отдавна е бил за смяна...ти няма как да знаеш това на колко км е ама си длъжен да си обслужиш колата като я купиш и поне след това да се стараеш да спазваш сервизните интервали...дори прехваления от теб Мерцедес като не му смениш навреме ремъка нима няма да го скъса? ..повярвай ми ще го скъса и още как....че даже и веригите си късат като не ги сменяш навреме (обтегачите им се износват,веригата провисва и....трес).Така че на нас все на си виновни тези,които правят колите ама те хората са си казали - това на толкова км,онова на толкова км....кострукторите идея си нямат за нашите аточасти менте,за рециклирането на това и онова по ходова част или друга система и т.н....те са си написали нетъкна книга с инструкции какво кога да се сменя...ама как да я спазва човек като няма идея на колко км му е колата - затова облсужване в началото ама както си трябва и оттам нататък следене на интервалите за смяна на ремъци,масла,спирачна течност и т.н. и т.н.
По повод проблема - ако е намляла мотора по-добре да не знаеш колко ще ти струва...няма да можеш да спиш спокойно.
Принципно ако ангренажа прескочи само 2-3-5 зъба не е фатално - променя се газоразпределението и мотора умира.Ама ако прескочи изцяло т.е. разпределитения вал спре а коляновия продължи и направи няколко оборота главата става на салата - буталата избиват клапаните нагоре и според оборотите,на които се случва пораженията са различни - от само сцепени водачи на клапаните до криви клапани,разцепени глави,спукани бутала и какво ли още не (няма да забравя една 16V Калибра как си беше изкривила и 16-те клапана на ъгъл,близък до 90-те градуса...направо ги беше подвила като пирон на кофраж
).
Дано да е дребно и само с един ремък и ролки да се оправи ангренажа.
-> Пластмасовия капак е пластмасов а не метален с цел да се намали стойността на колата като инвестиция т.е. по-голяма печалба или съответно по-ниска пазарна цена....иконмика...пък и всеки може да смята

-> Веригата не е верига понеже трака и ако не се обезшуми добре може да не получи по-високата Евро категория (там се гледа и обезшуменост освен вредни емисии)...отделно един ремък на немеца му излиза 10-20 пъти по-евтино от една верига....моя ангренажен ремък струва 7лв....каква ще е тая верига за 10-20лв за да ма мотив немеца да произведе 500 000коли с верига вместо ремък... съшо така колата,която караш е конструирана да измине определни километри или да стане на 10-тина години и да бъде изхвърлена...никой не я мислил да стане на 10 години и да бъде докарана в БГ и тук да се движи още 20-тина....също така тези коли си имат строги изисквания от производителя а сервизни иснпекции по много много показатели и на определени километри и ако те се правят както трябва и километража ти преди да купиш колата не е върнат 200-300 хил. км назад всичко е наред...само в БГ и няколко други държави по света още сме на принципа караме до отказ и като откаже следва "баси мамата,какво да правим сега" ...тоя ремък сигурно е на бая повече километри отколкото трябва и отдавна е бил за смяна...ти няма как да знаеш това на колко км е ама си длъжен да си обслужиш колата като я купиш и поне след това да се стараеш да спазваш сервизните интервали...дори прехваления от теб Мерцедес като не му смениш навреме ремъка нима няма да го скъса? ..повярвай ми ще го скъса и още как....че даже и веригите си късат като не ги сменяш навреме (обтегачите им се износват,веригата провисва и....трес).Така че на нас все на си виновни тези,които правят колите ама те хората са си казали - това на толкова км,онова на толкова км....кострукторите идея си нямат за нашите аточасти менте,за рециклирането на това и онова по ходова част или друга система и т.н....те са си написали нетъкна книга с инструкции какво кога да се сменя...ама как да я спазва човек като няма идея на колко км му е колата - затова облсужване в началото ама както си трябва и оттам нататък следене на интервалите за смяна на ремъци,масла,спирачна течност и т.н. и т.н.
По повод проблема - ако е намляла мотора по-добре да не знаеш колко ще ти струва...няма да можеш да спиш спокойно.
Принципно ако ангренажа прескочи само 2-3-5 зъба не е фатално - променя се газоразпределението и мотора умира.Ама ако прескочи изцяло т.е. разпределитения вал спре а коляновия продължи и направи няколко оборота главата става на салата - буталата избиват клапаните нагоре и според оборотите,на които се случва пораженията са различни - от само сцепени водачи на клапаните до криви клапани,разцепени глави,спукани бутала и какво ли още не (няма да забравя една 16V Калибра как си беше изкривила и 16-те клапана на ъгъл,близък до 90-те градуса...направо ги беше подвила като пирон на кофраж

Дано да е дребно и само с един ремък и ролки да се оправи ангренажа.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Как не те домързя да го напишеш всичкото това
. Шегувам се! Браво за поста
, трябва да има такива строги, но поучителни постове
За ремъците - трудно е да се направи щателен оглед в какво състояние са, защото са завряни на мама си у га.о ,затова няма и как слънце да ги грее
, но чрез напипване на зъбците на трапецовидния и на пистите на пистовия, долу - горе може да се придобие представа.Но ... аз ще ги сменя, защото така или иначе си имам нови и защото не са на малко километри, всъщност тези новите вече не са чак толкова нови, защото отлежават в едно кашонче вече няколко години.Дано да не им е остарял материала 





За ремъците - трудно е да се направи щателен оглед в какво състояние са, защото са завряни на мама си у га.о ,затова няма и как слънце да ги грее


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Късане на пистов ремък - последствия
Съвсем не съм искал поста да е строг....просто е горе-долу реален
Реално погледнато и другото го има - те немците дават сервизен интервал на всички неща ама реално като си вземеш ремък менте и той дава фира след половината или дори 1/3 от времето за смяна...за което разбира се собственика не е виновен ама пък немеца въобще не е виновен...
То е ясно,че ремъците на на майната си и няма достъп ама както си казал с напипване и това-онова пак може да се добие някаква представа за какво иде реч...и е важно да отбележа - купувайте си само качествени ремъци..понеже иначе става мазало (и скъпия не винаги е хубав...моя ангренажен ремък е Bosch ама от Елит Кар и струва точно 7лв...на Gates e 20-тина и не е по-добър от този
).

Реално погледнато и другото го има - те немците дават сервизен интервал на всички неща ама реално като си вземеш ремък менте и той дава фира след половината или дори 1/3 от времето за смяна...за което разбира се собственика не е виновен ама пък немеца въобще не е виновен...

То е ясно,че ремъците на на майната си и няма достъп ама както си казал с напипване и това-онова пак може да се добие някаква представа за какво иде реч...и е важно да отбележа - купувайте си само качествени ремъци..понеже иначе става мазало (и скъпия не винаги е хубав...моя ангренажен ремък е Bosch ама от Елит Кар и струва точно 7лв...на Gates e 20-тина и не е по-добър от този

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта