Помощ - Странно хлопане
Помощ - Странно хлопане
Значи хлопането наистина е странно. Получава се при първо потегляне след като колата по-дълго е престояла на едно място при напълно навит волан и потегляне назад се чува доста силно хлопане от предницата. След това няма и следа от него до следващото токова потегляне. При тръгване напред няма и помен от хлопане - само на заден. Ако някой знае от какво може да е да сподели...отпред всичко е сменено - наистина всичко...тампони, карета даже и хидравличната рейка и сменена
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
itni много важно е според мен да кажеш дали хлопането не е тропане скърцане и т.н..да не е нещо по стабилизиращата щанга.спеца ме изпревари 

Последна промяна от SnowMaster на Пон 23 яну 2006 22:03, променено общо 1 път.
vaskoto1 написа:почти няма начин да ти се отговори за някакъв звук от ходова част ако не се чуе и види на колата.
всичко друго ще е сватбарска стрелба... шарнир! ама не е...накрайник! абеее....
нали се сещаш?
Ясно


SnowMaster написа:itni много важно е според мен да кажеш дали хлопането не е тропане скърцане и т.н..да не е нещо по стабилизиращата щанга.спеца ме изпревари
Еднократно хлопане при тръгване...и аз си мислех за стабилизиращата щанга, защото там поне мисля, че нищо не е пипано


- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... F%F3%EA%E0
Еи тук има доста писано.Аз също го имах този проблем.Като смених амортесьорите пукаше каточели всеки момент ще се счупи нещо.То не беше качване по подемници, не беше клатене и незнам си какво още.Ходих на реглаж и онези ми виката: - сега след реглажа има много голяма вероятност да изчезне.Пукането стана много по-тихо но си го имаше, и то забелязах че когато времето е мокро, тогава се появява..В интерес на истината не съм го чувал много одавна. Вероятностите наистина са много, а одговорът е един, но си трябва човек.
Еи тук има доста писано.Аз също го имах този проблем.Като смених амортесьорите пукаше каточели всеки момент ще се счупи нещо.То не беше качване по подемници, не беше клатене и незнам си какво още.Ходих на реглаж и онези ми виката: - сега след реглажа има много голяма вероятност да изчезне.Пукането стана много по-тихо но си го имаше, и то забелязах че когато времето е мокро, тогава се появява..В интерес на истината не съм го чувал много одавна. Вероятностите наистина са много, а одговорът е един, но си трябва човек.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 13 юни 2005 20:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На предишния си Пасат имах много сходен проблем.
При какви ли не майстори ходих и какво се оказа накрая - носача се държи на два болта - хоризонтален (гледащ напред) и вертикален (с главата надолу).
При мен хоризонталния болт изглеждаше идеално стегнат, на място както и да буташ и да натискаш не помръдва. Оказа се обаче, че реално не е достатъчно стегнат и когато при определен ъгъл и натоварване купето го натисне, се чува много силно хлопване, все едно всеки момент ще се разпадне.
Като го свалихме видяхме, че с времето резбата му се е изяла и след определен момент не се затяга. Преди да открием проблема съм карал така около 2 години и над 35 хил. км. Поне 10 майстори са ми сменяли нещо по предницата и никой не откри откъде идва хлопването.
Между другото хлопкането се влияеше от влажността на времето.
При мен се оправи с нов болт, но майстора, който го откри каза, че има случаи когато трябва да се сменя и гайката, а тя е заварена за купето, и става майка плаче...
Та помисли в тази посока
При какви ли не майстори ходих и какво се оказа накрая - носача се държи на два болта - хоризонтален (гледащ напред) и вертикален (с главата надолу).
При мен хоризонталния болт изглеждаше идеално стегнат, на място както и да буташ и да натискаш не помръдва. Оказа се обаче, че реално не е достатъчно стегнат и когато при определен ъгъл и натоварване купето го натисне, се чува много силно хлопване, все едно всеки момент ще се разпадне.
Като го свалихме видяхме, че с времето резбата му се е изяла и след определен момент не се затяга. Преди да открием проблема съм карал така около 2 години и над 35 хил. км. Поне 10 майстори са ми сменяли нещо по предницата и никой не откри откъде идва хлопването.
Между другото хлопкането се влияеше от влажността на времето.
При мен се оправи с нов болт, но майстора, който го откри каза, че има случаи когато трябва да се сменя и гайката, а тя е заварена за купето, и става майка плаче...
Та помисли в тази посока
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта