пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Техническа и сервизна информация за Passat
nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Вто 07 апр 2009 15:19


Здравей те интересуваме пасат б-4 1994-97 вариант синхро преправянето му за малак оф-роут демек пипване по окачването и двг кво мой да се напраи. :shock
Прикачени файлове
04outback.jpg




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот zfa159 » Вто 07 апр 2009 22:00


Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал ;) .


Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот JC » Вто 07 апр 2009 22:43


zfa159 написа:Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал ;) .


Това са пълни глупости :beat_butt2

Недей да заблуждаваш хората, явното пробваното сихро е било с повредена муфа или диф заден,има разлика в оборотите, но на хлъзгав терен се изравняват та ако ще предният мост да е във въздуха задно има :deal


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот zfa159 » Вто 07 апр 2009 22:46


JC написа:
zfa159 написа:Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал ;) .


Това са пълни глупости :beat_butt2

Недей да заблуждаваш хората, явното пробваното сихро е било с повредена муфа или диф заден,има разлика в оборотите, но на хлъзгав терен се изравняват та ако ще предният мост да е във въздуха задно има :deal

Предния мост беше във въздуха и то с двете си колела...до 2000 оборота въобще не се задейства задния мост,който си беше на земята...по думите на собственика синхро-то си му работело перфектно...и от други хора съм чувал за същия ефект - или всички те са с прецакани синхро-та или информацията ти е невярна :talk:


Иво74
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 26 май 2008 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот Иво74 » Сря 08 апр 2009 10:20


Определено синхрото на твоя човек не било наред.На моя пасат-В4 синхро е при най-малкото приплъзване на предните колелета се включва задния мост,а за въртене на предния мост както е вдигнат,не може и дума да става.Относно блокажите има EDS,който също върши чудесна работа.


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот red rider » Сря 08 апр 2009 19:15


Със тази дълга база какъв офроуд ще го правиш . :horror:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот zfa159 » Чет 09 апр 2009 3:24


Иво74 написа:Определено синхрото на твоя човек не било наред.На моя пасат-В4 синхро е при най-малкото приплъзване на предните колелета се включва задния мост,а за въртене на предния мост както е вдигнат,не може и дума да става.Относно блокажите има EDS,който също върши чудесна работа.

Наплъно възможно е...значи ме е подвел като каза,че при нормално работещо синхро на по-ниски обороти не можело да се включи задното...съжалявам,че съм заблудил колегата :oops:


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Чет 09 апр 2009 8:55


nikolai-iridiun написа:Здравей те интересуваме пасат б-4 1994-97 вариант синхро преправянето му за малак оф-роут демек пипване по окачването и двг кво мой да се напраи. :shock

Колега аз имам същият Пасат и от време на време ми минават подобни мисли в главата,колегата ninja_1 е повдигал много Голфове и има опит,до колкото знам обаче с Пасат не се е пробвал но ако реши съм сигурен ,че разултатът ще е :shock :bowdown :mrgreen:


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Чет 09 апр 2009 14:23


Здравейте от ново,Та идеята ми е ПАСАТА да се вдигне на 16-ки и гуми от рода на225-215/55-50/16 които биха стърчали от веждите,макар че завотско му дават да е на 185/65/14;205/50/15 и опъване на на амортисиора да-речем тапите на двата лагера предени и задени да са на едно ниво с най долната част на прага.Така ще се постигнат доста над-25 см.Тъй като за сааа нема пари за AUDI allroat или SUBARU-Autback или forester,ще се съгласите че Б-4 sincfro един доста приемлив варянт- от към цена,намиране,подръжка,возия.А що-се отнася за габарити малейми пред горе посочените марки, :roll: :lol: mhihi


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Чет 09 апр 2009 14:30


Здравейте от ново,Та идеята ми е ПАСАТА да се вдигне на 16-ки и гуми от рода на225-215/55-50/16 които биха стърчали от веждите,макар че завотско му дават да е на 185/65/14;205/50/15 и опъване на на амортисиора да-речем тапите на двата лагера предени и задени да са на едно ниво с най долната част на прага.Така ще се постигнат доста над-25 см.Тъй като за сааа нема пари за AUDI allroat или SUBARU-Autback или forester,ще се съгласите че Б-4 sincfro един доста приемлив варянт- от към цена,намиране,подръжка,возия.А що-се отнася за габарити малейми пред горе посочените марки, :roll: :lol: mhihi
Прикачени файлове
6540_27.JPG


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Чет 09 апр 2009 14:35


4x4_volvo_245.jpg


vankata_fly
Мнения: 53
Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Павликени

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот vankata_fly » Пет 10 апр 2009 9:30


Колега давай смело,май ти ще си първият тук с вдигнат пасат(Б4) и ако ми хареса как изглежда и се държи на пътя аз съм следващия за вдигане :mrgreen:
Поздрави!


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот Winner25 » Пет 10 апр 2009 9:48


В Казанлък има една вдигната джета :Mr Green Fun
Изображение
В момента е още по-висока. Нали се сещате обаче, че като е висока става много нестабилна :horror:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот zfa159 » Пет 10 апр 2009 10:06


Това по принцип може да се реши със по-твърди пружини (то така или иначе за да се вдигне е необходимо) и с едни доста по-стабилни амортисьори (газови 100%)...така хем ще има твърда возия,което е доста важно за истинска офф-роуд машина за да се усещат реално неравностите и наклоните на терена и да не се обърне някъде заради голяма нереално преценена неравност или наклон...реално наистина няма да е толкова стабилна,колкото би била ако си е нисичка ама...няма пълно щастие...вс епак истинските високи джипове развиват максимална скорост 130-140км/час и не повече точо защото после започват да губят стабилност заради високия център на тежестта си.


nikolai-iridiun
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Пазар

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв

Мнениеот nikolai-iridiun » Пет 10 апр 2009 15:23


Мисля че широчките гуми ще допринесат за стабилитета но всичко е опит-грешка.НО ми се върти и една друга мууааа в главата,та ВИЖДАЛ съм едни малки въздушни възглавнички дето ги слагат на кабините на камиони но те там са с амортисиора ако може да се сложи само меха във прожините отпред и отзад.Демек вдигането да е само при нужда както е на АСТРИТЕ ИЛИ ОМЕГИТЕ КОМБИТАЛИ ли да беше се помпат 2-та отзад,даже на якой ОМЕГИ ИМАТ и ел-помпа. :banana



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта