



пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Пазар
пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Здравей те интересуваме пасат б-4 1994-97 вариант синхро преправянето му за малак оф-роут демек пипване по окачването и двг кво мой да се напраи. 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал
.
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
zfa159 написа:Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал.
Това са пълни глупости

Недей да заблуждаваш хората, явното пробваното сихро е било с повредена муфа или диф заден,има разлика в оборотите, но на хлъзгав терен се изравняват та ако ще предният мост да е във въздуха задно има

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
JC написа:zfa159 написа:Ами като за начало с какъв двигател е в момента?
Иначе съм виждал ама В3 синхро с доста вирнато окачване...на В4 окачването е същото - значи е възможно.
Важно да е знаеш отсега,че синхро-то не е 4х4 и тези коли нямат неща като междинен диференциал,блокаж на някой от диференциалите и т.н. и реално ако предния мост изгуби сцепления при ниска скорост задния не тръгва да се движи (пробвах го лично на един голф синхро понеже не ми се вярваше...така е). Цялата хватка при тях е един кардан от предния диференциал назад и една виско-муфа,която като изгуби сецпления редния мост заради по-високите оборти на въртене придава въртящ момент към задния мост. Имай в предвид тези подробности за да не останеш изненадан после насред някоя яка кал.
Това са пълни глупости![]()
Недей да заблуждаваш хората, явното пробваното сихро е било с повредена муфа или диф заден,има разлика в оборотите, но на хлъзгав терен се изравняват та ако ще предният мост да е във въздуха задно има
Предния мост беше във въздуха и то с двете си колела...до 2000 оборота въобще не се задейства задния мост,който си беше на земята...по думите на собственика синхро-то си му работело перфектно...и от други хора съм чувал за същия ефект - или всички те са с прецакани синхро-та или информацията ти е невярна

Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Определено синхрото на твоя човек не било наред.На моя пасат-В4 синхро е при най-малкото приплъзване на предните колелета се включва задния мост,а за въртене на предния мост както е вдигнат,не може и дума да става.Относно блокажите има EDS,който също върши чудесна работа.
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Със тази дълга база какъв офроуд ще го правиш . 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Иво74 написа:Определено синхрото на твоя човек не било наред.На моя пасат-В4 синхро е при най-малкото приплъзване на предните колелета се включва задния мост,а за въртене на предния мост както е вдигнат,не може и дума да става.Относно блокажите има EDS,който също върши чудесна работа.
Наплъно възможно е...значи ме е подвел като каза,че при нормално работещо синхро на по-ниски обороти не можело да се включи задното...съжалявам,че съм заблудил колегата

-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
nikolai-iridiun написа:Здравей те интересуваме пасат б-4 1994-97 вариант синхро преправянето му за малак оф-роут демек пипване по окачването и двг кво мой да се напраи.
Колега аз имам същият Пасат и от време на време ми минават подобни мисли в главата,колегата ninja_1 е повдигал много Голфове и има опит,до колкото знам обаче с Пасат не се е пробвал но ако реши съм сигурен ,че разултатът ще е



-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Пазар
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Здравейте от ново,Та идеята ми е ПАСАТА да се вдигне на 16-ки и гуми от рода на225-215/55-50/16 които биха стърчали от веждите,макар че завотско му дават да е на 185/65/14;205/50/15 и опъване на на амортисиора да-речем тапите на двата лагера предени и задени да са на едно ниво с най долната част на прага.Така ще се постигнат доста над-25 см.Тъй като за сааа нема пари за AUDI allroat или SUBARU-Autback или forester,ще се съгласите че Б-4 sincfro един доста приемлив варянт- от към цена,намиране,подръжка,возия.А що-се отнася за габарити малейми пред горе посочените марки,




-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Пазар
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Здравейте от ново,Та идеята ми е ПАСАТА да се вдигне на 16-ки и гуми от рода на225-215/55-50/16 които биха стърчали от веждите,макар че завотско му дават да е на 185/65/14;205/50/15 и опъване на на амортисиора да-речем тапите на двата лагера предени и задени да са на едно ниво с най долната част на прага.Така ще се постигнат доста над-25 см.Тъй като за сааа нема пари за AUDI allroat или SUBARU-Autback или forester,ще се съгласите че Б-4 sincfro един доста приемлив варянт- от към цена,намиране,подръжка,возия.А що-се отнася за габарити малейми пред горе посочените марки,




-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Пазар
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 28 май 2008 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Павликени
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Колега давай смело,май ти ще си първият тук с вдигнат пасат(Б4) и ако ми хареса как изглежда и се държи на пътя аз съм следващия за вдигане
Поздрави!

Поздрави!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
В Казанлък има една вдигната джета

В момента е още по-висока. Нали се сещате обаче, че като е висока става много нестабилна


В момента е още по-висока. Нали се сещате обаче, че като е висока става много нестабилна

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Това по принцип може да се реши със по-твърди пружини (то така или иначе за да се вдигне е необходимо) и с едни доста по-стабилни амортисьори (газови 100%)...така хем ще има твърда возия,което е доста важно за истинска офф-роуд машина за да се усещат реално неравностите и наклоните на терена и да не се обърне някъде заради голяма нереално преценена неравност или наклон...реално наистина няма да е толкова стабилна,колкото би била ако си е нисичка ама...няма пълно щастие...вс епак истинските високи джипове развиват максимална скорост 130-140км/час и не повече точо защото после започват да губят стабилност заради високия център на тежестта си.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 30 яну 2009 14:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Пазар
Re: пасат б-4 синхро 94-97г. леееко пипване за офрот окачване-дв
Мисля че широчките гуми ще допринесат за стабилитета но всичко е опит-грешка.НО ми се върти и една друга мууааа в главата,та ВИЖДАЛ съм едни малки въздушни възглавнички дето ги слагат на кабините на камиони но те там са с амортисиора ако може да се сложи само меха във прожините отпред и отзад.Демек вдигането да е само при нужда както е на АСТРИТЕ ИЛИ ОМЕГИТЕ КОМБИТАЛИ ли да беше се помпат 2-та отзад,даже на якой ОМЕГИ ИМАТ и ел-помпа. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта