В пространството има доста изписано по темата и аз съм изчел почти всичко. Целта на темата е да се онагледят показанията. Конкретният случай е мотор 1,9ТДИ 110к.с. (AFN). Ще постна няколко снимки, за да се види работата на по-важните системи. Показанията са в норма, къде трябва да се оптимизират и до какво ще доведе това?



VAG-COM показания
Re: VAG-COM показания
Колега, на първата снимка разликата в наляганията сякаш показва, че имаш ненадув. Как прави теста - на ход или на на място?
Аз следвах инструкциите на братята руснаци и нещо ме втресе - първо цикъла на н75 ми е много висок, пренадува ми е голям, а и стойностите на дебитомера май са мноооого по-ниски за тия условия(850-1750??). Дали ми е запушен катализатора, дебитомера заминава или?
Правих си експерименти с Н75 - премества си щока на около 10-на мм. Щока на ръка също го местя. При освобождаване на маркуча от клапана щока пада рязко, при поставяне се вдига плавно.
Прави впечатление, че и на празен ход стойностите на налягането подавано от турбото са по-високи от исканите от двигателя.
Ей го и лог файл-а.
Mass Air / Rev. Absolute Pres. Absolute Pres. Load RPM Absolute Pres. Absolute Pres. Duty Cycle
TIME TIME TIME
MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar % STAMP
0 900 999.6 2111.4 87.8 0.4 2100 1948.2 2305.2 74.9
0.8 970 999.6 2407.2 85.1 1.2 2289 1948.2 2437.8 84.9
1.6 940 999.6 2386.8 84.7 2 2457 1948.2 2325.6 87.7
2.4 890 999.6 2264.4 80.4 2.8 2625 1927.8 2193 89.3
3.2 830 999.6 2131.8 74.9 3.6 2772 1734 2060.4 94.4
4 770 999.6 1989 68.2 4.4 2898 1652.4 1938 94
4.8 745 999.6 1927.8 68.2 5.2 3003 1540.2 1897.2 94.4
5.6 700 999.6 1856.4 60.4 6 3087 1519.8 1846.2 94
6.4 690 999.6 1795.2 60.4 6.8 3150 1509.6 1795.2 94.4
7.2 685 999.6 1785 64.3 7.6 3255 1632 1795.2 94
8 700 999.6 1815.6 65.1 8.4 3360 1591.2 1825.8 94.4
8.8 695 999.6 1836 64.3 9.2 3234 1132.2 1703.4 44.6
Аз следвах инструкциите на братята руснаци и нещо ме втресе - първо цикъла на н75 ми е много висок, пренадува ми е голям, а и стойностите на дебитомера май са мноооого по-ниски за тия условия(850-1750??). Дали ми е запушен катализатора, дебитомера заминава или?
Правих си експерименти с Н75 - премества си щока на около 10-на мм. Щока на ръка също го местя. При освобождаване на маркуча от клапана щока пада рязко, при поставяне се вдига плавно.
Прави впечатление, че и на празен ход стойностите на налягането подавано от турбото са по-високи от исканите от двигателя.
Ей го и лог файл-а.
Mass Air / Rev. Absolute Pres. Absolute Pres. Load RPM Absolute Pres. Absolute Pres. Duty Cycle
TIME TIME TIME
MARKER STAMP mg/R mbar mbar % STAMP /min mbar mbar % STAMP
0 900 999.6 2111.4 87.8 0.4 2100 1948.2 2305.2 74.9
0.8 970 999.6 2407.2 85.1 1.2 2289 1948.2 2437.8 84.9
1.6 940 999.6 2386.8 84.7 2 2457 1948.2 2325.6 87.7
2.4 890 999.6 2264.4 80.4 2.8 2625 1927.8 2193 89.3
3.2 830 999.6 2131.8 74.9 3.6 2772 1734 2060.4 94.4
4 770 999.6 1989 68.2 4.4 2898 1652.4 1938 94
4.8 745 999.6 1927.8 68.2 5.2 3003 1540.2 1897.2 94.4
5.6 700 999.6 1856.4 60.4 6 3087 1519.8 1846.2 94
6.4 690 999.6 1795.2 60.4 6.8 3150 1509.6 1795.2 94.4
7.2 685 999.6 1785 64.3 7.6 3255 1632 1795.2 94
8 700 999.6 1815.6 65.1 8.4 3360 1591.2 1825.8 94.4
8.8 695 999.6 1836 64.3 9.2 3234 1132.2 1703.4 44.6
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VAG-COM показания
РАЗДЕЛ ДИЗЕЛОВИ АГРЕГАТИ!!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта