климатроник 1,8MI
някой може ли да ми каже кое реле е за перката на парното
проблема е
перката понякога не иска да върти по незнайни причини за мене
и още нещо не ми разпределя правилно въздуха по клапите не иска да пуска в средната (над CD)



1,8 MI - кое реле е за перката на парното
-
- Мнения: 1456
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
Аз съм със клима и релето ми е № 13.Намира се вляво горе първото реле /по спомен
/на бушонното табло , при мен го вадя и пъхам обратно или го размърдвам и тръгва .

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
За перката - не мога да помогна много понеже се изпълнява различно според годината и модификацията на колата и без да се види - трудно може да се каже.Погледни да няма проблем с големия модул при акумулатора - да е нагорял накой цокъл за предпазител примерно....по принцип обикновенно той регулира перките.
За управлението...има няколко варианта :
-ако проблема е,че въобще не иска да духа погледни през духалката вътре има една клапа,която се отваря и затваря...ако е останала затворена е нормално да не иска да вее оттам....тя е вакуумна - съответно може да е скъсан вауум провод или да е повреден клапанния блок...или да има проблем с управлението на клапанния блок от контролера....едни крайни транзистори.
За да разбереш не е никак лошо да си поразглобиш колата....
Погледни през духалките и ще видиш въпросната клапа - една пластмасова черна.
Ако тя се движи (при режим Ауто или при оказана посока на духане напред от централния отвор е отворена) значи проблема е по-надолу из другите клапи....ама едва ли ще е така.
Ако не се движи като я командваш следва разглобяване...като за начало разглобяваш при жабката - там има една червена кутиика с няколко кабела....и няколко вакуумни маркуча...тя управлява всичките вакуумни клапи.
Съответно като цъкаш от контролера трябва да се чува как цъка тази кутиика....т.е. клапана е здрав и работи (като цъкаш само посоката напред...понеже при другите посоки също цъка).
Та...ако цука следва да видиш дали няма проблем с вакуумпровода да клапата - той минава под таблото и следва порядъчно разглобяване на панела при радиото....те са едни вакуумни маркучета....и гледаш дали не е откачено,дали не е нацепено и т.н.
Ако не се чува цъкане от кутииката имаш проблем или с нея или с контролера....и пиши лично да ти кажа как да си го тестваш ръчно с подаване на напрежение (че поста ще стане 100 страници ако изпиша и това).
А работи ли ти клапата за веена в краката примерно или за вътрешната циркулация?..понеже и те са вакуумни и може проблема да е централно във вакуума.
Това всичко е за оригинален климатроник на VW - да знаеш.
Успех!
За управлението...има няколко варианта :
-ако проблема е,че въобще не иска да духа погледни през духалката вътре има една клапа,която се отваря и затваря...ако е останала затворена е нормално да не иска да вее оттам....тя е вакуумна - съответно може да е скъсан вауум провод или да е повреден клапанния блок...или да има проблем с управлението на клапанния блок от контролера....едни крайни транзистори.
За да разбереш не е никак лошо да си поразглобиш колата....
Погледни през духалките и ще видиш въпросната клапа - една пластмасова черна.
Ако тя се движи (при режим Ауто или при оказана посока на духане напред от централния отвор е отворена) значи проблема е по-надолу из другите клапи....ама едва ли ще е така.
Ако не се движи като я командваш следва разглобяване...като за начало разглобяваш при жабката - там има една червена кутиика с няколко кабела....и няколко вакуумни маркуча...тя управлява всичките вакуумни клапи.
Съответно като цъкаш от контролера трябва да се чува как цъка тази кутиика....т.е. клапана е здрав и работи (като цъкаш само посоката напред...понеже при другите посоки също цъка).
Та...ако цука следва да видиш дали няма проблем с вакуумпровода да клапата - той минава под таблото и следва порядъчно разглобяване на панела при радиото....те са едни вакуумни маркучета....и гледаш дали не е откачено,дали не е нацепено и т.н.
Ако не се чува цъкане от кутииката имаш проблем или с нея или с контролера....и пиши лично да ти кажа как да си го тестваш ръчно с подаване на напрежение (че поста ще стане 100 страници ако изпиша и това).
А работи ли ти клапата за веена в краката примерно или за вътрешната циркулация?..понеже и те са вакуумни и може проблема да е централно във вакуума.
Това всичко е за оригинален климатроник на VW - да знаеш.
Успех!
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
Имам ръкводтсва на VW оригинални във вид на акробат риидар фаилове. Вътре имаше номерацията на релетата и кое за какво отговаря. Ако искаш да ти ги пратя. Само кажи Скайп или поща.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
За съжаление не е съвсем точно понеже кажи-речи за всеки двигател е различно положението....събрал съм си поне 10-тина схеми за В3 - нито една вярна няма
Все пак съм заинтересован и аз - ако не ти е проблем да ми го пратиш - имаш лично с e-mail

Все пак съм заинтересован и аз - ако не ти е проблем да ми го пратиш - имаш лично с e-mail

Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
благодаря
ще проверя всички ваши препоръки и ще дам отговор какъвто и да е той
адрес
atanas_kisow@abv.bg
ще проверя всички ваши препоръки и ще дам отговор какъвто и да е той
адрес
atanas_kisow@abv.bg
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
А когато не духа само в средата, в отворите до вратите духа, а по средата-не. Тогава предполагам проблема едва ли е в релето. Прпедполагам сервомоторче или вентилатор.
Интересува ме от кой вентилатор взима въздух тези "дюзи"?
Интересува ме от кой вентилатор взима въздух тези "дюзи"?
- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
Преди няколко дни сменях конзолата на която са тези дхалки и преди това разгледах хубаво схемите в ЕТКА и доколкото видях там всички са на един вентилатор. Виж дали не са запушени някаде! 

- Sanq_Belov
- Мнения: 187
- Регистриран на: Чет 23 апр 2009 3:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 1,8 MI - кое реле е за перката на парното
Ако говориш за моторчето за перката на парното-съмнявам се. Ако е то няма да духа от никаде. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта