Здравейте, бих искал да Ви благодаря предварително за съветите които ще дадете
Проблема е следния: Имам ПАСАТ комби, 1.8 моно-инжекция, 89 година с катализатор и газова уретба. На газ колата ми върви безупречно, но когато превключа на бензин прави няколко проблема:
1. Когато колата е изстинала и паля на бензин почти винаги след като завъртя стартера колата пали,но веднага след като запаля угасва.След като опитам пак да запаля отново гасне , докато на 3-тия път пали и си хваща оборотите....но след 1 мин работа на празен ход, пак изгасва.
2. Друг проблем е след потеглянето на бензин в момента, в който натискам педала на газта малко по рязко - изведнъж губи обороти и ако продължа д адържа педала натиснат изгасва, а ако го пусна колата си хвасхта обороти но като го натисна пак пак губи обороти.Само гогато натискам педала супер плавно колата подава газ.
3. По принцип този проблем го има по всяко време когато работи на бензин,ако се движа с 80 км/ч на газ и да речем превключа на бензин колата почва да губи обороти когато натискам педала на газта , после гасне .
И сега най-интересното : КОГАТО РАЗКАЧА И ЗАКАЧА ОТНОВО АКУМУЛАТОРА И ЗАПАЛЯ - КОЛАТАТА ПАЛИ, ВЪРВИ И Т.Н БЕЗ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ, НО УВИ СЛЕД ДЕН ДВА ОТНОВО СУЩИЯ ПРОБЛЕМ
И уви докато не разкача акъмълатора отново дава пак старите проблеми!
И понеже ми писна да разкачам и закачам клемите през ден затова се чудя някой не може ли да ми помогне ?
Поздрави на всички
СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С РАБОТА НА БЕНЗИН !!! :(
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 12 авг 2005 8:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Същия проблем като при мен - трупа грешки в компа. Като ресетнеш всичко е тип-топ. След 2-3 дена същата работа - няма мощност, падат обороти.. Моята даже не можеше да се изфорсира над 2500 оборота. Ако я оставиш да поработи на бензин 20-30 минути, ще се оправи - компа оправя грешките.Има много написано по тематам как се оправя този проблем, само че е в "Газови уредби". Потърси там - търси менията на Брадър Том
П.С. забравих да спомена,че докато се открие този проблем ми правиха 12 (ДВАНАДЕСЕТ) часа диагностика на колата и всичко беше перфектно. Ама колата не върви и тва си е. И съвсем случайно откачихме буксата на компа и... воала - всичко тръгна. Така, че ако я носиш на диагностика и не открият НИКАКВА грешка и въпреки това колата не върви - не се притеснявай.
Абе я да бъда възможно най-полезен... Тъй и тъй рядко имам какво да кажа тука.. Щот съм тъп.. Етоя темата за релето за нулиране
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11687
П.С. забравих да спомена,че докато се открие този проблем ми правиха 12 (ДВАНАДЕСЕТ) часа диагностика на колата и всичко беше перфектно. Ама колата не върви и тва си е. И съвсем случайно откачихме буксата на компа и... воала - всичко тръгна. Така, че ако я носиш на диагностика и не открият НИКАКВА грешка и въпреки това колата не върви - не се притеснявай.
Абе я да бъда възможно най-полезен... Тъй и тъй рядко имам какво да кажа тука.. Щот съм тъп.. Етоя темата за релето за нулиране
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11687
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Виктор с мнение в техническия -
Точно това ти е проблема, колега. Единия начин наистина е реле за рестарт всеки път, както е описано в темата.
Лично на мен не ми допада всеки път да си резетвам и обучавам ЕКУ-то, но си е вариант. Можеш и да добавиш едно ключе в колата, което да прави байпас на релето и да не резетваш всеки път, а само когато ти решиш че има нужда.
Друг вариант е lambda control system, което е свързано с едни 200-300 лв извън джоба и много стискане на палци да са се научили вече майсторите как се борави с него.
Разгледай подфорума за газовите, там има доста теми свързани с твоя въпрос.
Точно това ти е проблема, колега. Единия начин наистина е реле за рестарт всеки път, както е описано в темата.
Лично на мен не ми допада всеки път да си резетвам и обучавам ЕКУ-то, но си е вариант. Можеш и да добавиш едно ключе в колата, което да прави байпас на релето и да не резетваш всеки път, а само когато ти решиш че има нужда.
Друг вариант е lambda control system, което е свързано с едни 200-300 лв извън джоба и много стискане на палци да са се научили вече майсторите как се борави с него.
Разгледай подфорума за газовите, там има доста теми свързани с твоя въпрос.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Ако при загрят двигател не ти прави изброените проблеми, аз хвърлям съмнения върху автоматичния смукач.
п.п. само изказвам предположение.
п.п. само изказвам предположение.
Последна промяна от ANNIHILATOR на Вто 31 яну 2006 21:10, променено общо 1 път.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ANNIHILATOR написа:Само незнам как след ресет на ECU-то се оправя.
Добре де, на самия теб ти се струва нереално да е това за което говориш, но все пак го пускаш като мнение
Последно време прекалено често срещам в техническите форуми недообмислени коментари.
Моля ви колеги, имайте предвид че по този начин можете да вкарате някой в ненужни разходи
СТРАНЕН ПРОБЛЕМ С РАБОТА НА БЕНЗИН !!! :(
и на мен ми се случи същото - бях заредил с по-калпава газ и колата не вървеше добре - отворих клапите на 'двуцевката' за газта - да я издухам по-бързо, минах към 200км и като се опитах да върна на бензин се получи същия ефект - успях да я закрепя някак си да не гасне и след 15-на мин се оправи, врътнах 'врътките' обратно и от тогава не се е случвало.
другото което можеш да провериш е тампона под моножекциона - ако е тъгнал да се къса - оттам ще дърпа въздух и понеже горивната смес ще е по-бедна - ЦПУ-то ще се опитва да компенсира като подава повече гориво - докато си на газ - няма да има видим ефект, но на бензин ... ефекта ще е точно като гореописания.
успех
другото което можеш да провериш е тампона под моножекциона - ако е тъгнал да се къса - оттам ще дърпа въздух и понеже горивната смес ще е по-бедна - ЦПУ-то ще се опитва да компенсира като подава повече гориво - докато си на газ - няма да има видим ефект, но на бензин ... ефекта ще е точно като гореописания.
успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта