


ЗА климтроника на Пасат Б4
- topalak
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дулово
- Контакти:
ЗА климтроника на Пасат Б4
Привет на всички имам пролем с климатроника на пасат б4 97год. Когато давам ключа на положение контакт дисплея и всички знаци на климатроника започват да мигат едновременно в продължение на 20-30секунди и после тръгва но не и компресора на климатика само обикновенно охлаждане<без климатик> Закарах го на компютърна диагностика показва само <налягане в климатичната инсталация>После го закарах на сервиз климатици и ми казаха че има ниско налягане в климатичната инсталация.Казах им да го напълнят но те казаха,че за да има ниско налягане трябва да има спукан тръбопровод,че фреона няма как да падне<като налягане>не се е променяло фреона само си губил свойствата със годините и когато дойде време са го източвали със специална машина и са го зареждали наново.И за оглед на климатичната инсталация ми искаха 300лв.Справедливо ли е според вас или да дам 60лв.за ново зареждане с фреон???Моля всички с такъв случай да ми помогнат.Предварително благодаря на всички
- pronobis
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 21:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ЗА климтроника на Пасат Б4
Абе пусни му и една самодиагностика, да видиш той какво ще си каже...
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: ЗА климтроника на Пасат Б4
Пасата Б4 ли е - сигурен лиси.
Ето нещо по сравнително потвоят въпрос
1.viewtopic.php?f=6&t=95131&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%915 - това не толкоз, но ето това е по-точно.
2.viewtopic.php?f=6&t=47570&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%915
Дано ти е от полза.
Поздрави.
Ето нещо по сравнително потвоят въпрос
1.viewtopic.php?f=6&t=95131&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%915 - това не толкоз, но ето това е по-точно.
2.viewtopic.php?f=6&t=47570&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA+%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%82+%D0%915
Дано ти е от полза.
Поздрави.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ЗА климтроника на Пасат Б4
topalak написа:Привет на всички имам пролем с климатроника на пасат б4 97год. Когато давам ключа на положение контакт дисплея и всички знаци на климатроника започват да мигат едновременно в продължение на 20-30секунди и после тръгва но не и компресора на климатика само обикновенно охлаждане<без климатик> Закарах го на компютърна диагностика показва само <налягане в климатичната инсталация>После го закарах на сервиз климатици и ми казаха че има ниско налягане в климатичната инсталация.Казах им да го напълнят но те казаха,че за да има ниско налягане трябва да има спукан тръбопровод,че фреона няма как да падне<като налягане>не се е променяло фреона само си губил свойствата със годините и когато дойде време са го източвали със специална машина и са го зареждали наново.И за оглед на климатичната инсталация ми искаха 300лв.Справедливо ли е според вас или да дам 60лв.за ново зареждане с фреон???Моля всички с такъв случай да ми помогнат.Предварително благодаря на всички
Тея хора са ненормални!

По повод проблема с намягането - има датчик,който го следи...съответно или наистина няма налягане и не тръгва заради това системата или датчика е фира.Съответно като се закачи на машина се вижда какво е ниското и какво е високото налягане....и се съди за положението.
Съответно най-удачно е да се изпразни системата от това,коеот има...да се надуе с азот или дехидриран въздух и да се гледа има ли пропуски...ако няма пропуски да се вакуумира и да се зареди отново с фреон....това всичкото при мен си е включено в цената на фреона - 10лв за 100 грама....което прави максимум 100лв за системата...и си я получаваш заредена с фреон.Къде ти 300лв....тоя климатик да не е совалка

Иначе датчика същшо се тества елементарно - ако се зареди системата и е 100% пълна може да се байпасира датчика с един кабел и да се види дали компресора тръгва и какви налягания вади - съответно се сменя датчика или просто се разглобява и почиства...често там засядат буклуци особено при неподдържана система....и това е....ела до София,приспадни си от 300-те лв пътя и останалото ми го дай....ще те обичам цял живот

По повод загубата на фреона - това е нормално в автоклиматиците...понеже имат много гумени съединения...вибрации и т.н....колкото да е префектна системата при поределени условия изпуска по малко....било покрай О-пръстените,било от самите запресовки на маркучите...затова средно на 3 години трябва да се закача на машина и да се гледа има ли фреон няма ли,да се сменя маслото в системата и т.н. и т.н.
Не случайно няма гумени съединения в хладилника ви вкъщи - просто там няма вибрации и не се налага да се ползват....и не случайно хладилника няма "бързи връзки" за облсужване с течение на времето.
Фреона не си губи свойствата - той е газ...няма какво да му се изгуби...освен самия той да изфиряса в атмосферата...дори "специалната" машина вади стария,рециклира го и го връща обратно...като рециклирането не е нищо по-различно от това да измъкне от фреона другите съставки (масло,твърди частици,окиси разни,влага,въздух и т.н.)...съответно нуждат аот профилактика на всеки 2-3 години е заради маслото в системата (синтетично е ама обира боклуците из системата и се замърсява) и заради загубата на фреон....която е неминуема при гумени съединения в системата.
Успех колега!
- topalak
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дулово
- Контакти:
Re: ЗА климтроника на Пасат Б4
Благодаря на всички за отговорите оправих го като го напълних с фреон R134a

