Проблем с температурата на водата

Техническа и сервизна информация за Passat
srd1002
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madan

Проблем с температурата на водата

Мнениеот srd1002 » Сря 01 фев 2006 23:05


Имам проблрем, с температурата на водата. А именно: смених термостата на колата (пасат 1991 година 1.8 бензин моно инжекция) и след тази смяна започна проблема с колата, след запалване и веднага потегляне, колата достига оптимална температура на таблото от 70 градуса и пада отново до около 50 градуса. ако я оставя на място да работи вдига нормална температура 87-92 градуса, някой ако е патил нека сподели. Защо смених термосттата ли защото трудно се обезвъздушаваше водната система. :!: :?: :idea:




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 фев 2006 23:28


сподели дали случайно мотора ти не е RP? и дали от горния маркуч от главата към радиатора, някъде по средата му не излиза един тънък маркуч закъм разширителния съд, просто вулканизиран в по дебелия?
защото ако е така-ще ти кажа къде ти е проблема... :wink:


srd1002
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madan

Мнениеот srd1002 » Сря 01 фев 2006 23:52


точно така мотора е RP и и конфигурацията е такава


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 фев 2006 23:59


хихихихихих еееейййй почнала да ми ФключФа кристалната сфера ей! mhihi

сега сериозно:

свали си го тоя маркуч и си отпуши малкото маркуче защото сферата mhihi ми казва че е запушено на мястото където е вулканизирано за дебелия маркуч. как да го провериш ли? ами измъкни го от разширителния съд и опитай да го надуеш наобратно с уста-слагам си колата че няма да можеш...mhihi.

това маркученце ти осигурява правилната циркулация на малкия кръг без да е отворен термостата и е много често срещан дефект при РПтата и всички които имат подобно вулканизирано чудо. ще видиш че след като го отпушиш и продухаш със сгъстен въздух колата ти ще почне да се обезвъздушава просто буквално сама. :wink:


srd1002
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madan

Мнениеот srd1002 » Чет 02 фев 2006 0:01


благодаря ще пробвам но ако не стане пак ще пиша става ли?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Чет 02 фев 2006 0:04


просто си задължен да пишеш. :D


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Чет 02 фев 2006 18:14


vaskoto1 написа:... това маркученце ...
... ще видиш че след като го отпушиш и продухаш със сгъстен въздух колата ти ще почне да се обезвъздушава просто буквално сама. :wink:


Е то за това е оставено нали :?: ... Освен за малкия кръг.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 04 фев 2006 14:21




chando
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 8:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: b.slatina

Мнениеот chando » Съб 04 фев 2006 15:04


В трипътника където е вулканизиран малкия маркуч е вградена тръбичка с калиброван отвор(жигльор).Така че не очаквайте да можете да прокарате дебела тел.По добре пробий със свредло около2мм стария термостат някъде по полата(широката периферия)и си го монтирай него поне си сигурен в годноста му.И не забравяй че ако ти изчезва парното(духа студено) си приготви парички и посети личния си механик-монтьор.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 04 фев 2006 15:54


колега-недей да дупчиш термостата при никакви обстоятелства!

НЕДЕЙТЕ ДА ДАВАТЕ СКЪПОСТРУВАЩИ СЪВЕТИ!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 05 фев 2006 13:01


vaskoto1 написа:колега-недей да дупчиш термостата при никакви обстоятелства!

НЕДЕЙТЕ ДА ДАВАТЕ СКЪПОСТРУВАЩИ СЪВЕТИ!

vaskoto1 и аз съм на това мнение


srd1002
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 22:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Madan

Мнениеот srd1002 » Съб 11 фев 2006 19:24


Благодаря много на VASKOTO 1, бе абсолютно прав за вулканизирания маркуч, след като го разпуших колата започна да се обезвъздушава подчти сама. Закоето благодаря за съвета още веднъж.
На колегата с дупчицата на термостта да има много здраве, с такава дупка колата работи на изключително ниска температура, следователно разхода на гориво е значителен и



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: slu4ainik, vlado1 и 211 госта