Проблем с температурата на водата
Проблем с температурата на водата
Имам проблрем, с температурата на водата. А именно: смених термостата на колата (пасат 1991 година 1.8 бензин моно инжекция) и след тази смяна започна проблема с колата, след запалване и веднага потегляне, колата достига оптимална температура на таблото от 70 градуса и пада отново до около 50 градуса. ако я оставя на място да работи вдига нормална температура 87-92 градуса, някой ако е патил нека сподели. Защо смених термосттата ли защото трудно се обезвъздушаваше водната система.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
хихихихихих еееейййй почнала да ми ФключФа кристалната сфера ей!
сега сериозно:
свали си го тоя маркуч и си отпуши малкото маркуче защото сферата ми казва че е запушено на мястото където е вулканизирано за дебелия маркуч. как да го провериш ли? ами измъкни го от разширителния съд и опитай да го надуеш наобратно с уста-слагам си колата че няма да можеш....
това маркученце ти осигурява правилната циркулация на малкия кръг без да е отворен термостата и е много често срещан дефект при РПтата и всички които имат подобно вулканизирано чудо. ще видиш че след като го отпушиш и продухаш със сгъстен въздух колата ти ще почне да се обезвъздушава просто буквално сама.
сега сериозно:
свали си го тоя маркуч и си отпуши малкото маркуче защото сферата ми казва че е запушено на мястото където е вулканизирано за дебелия маркуч. как да го провериш ли? ами измъкни го от разширителния съд и опитай да го надуеш наобратно с уста-слагам си колата че няма да можеш....
това маркученце ти осигурява правилната циркулация на малкия кръг без да е отворен термостата и е много често срещан дефект при РПтата и всички които имат подобно вулканизирано чудо. ще видиш че след като го отпушиш и продухаш със сгъстен въздух колата ти ще почне да се обезвъздушава просто буквално сама.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 01 фев 2006 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: b.slatina
В трипътника където е вулканизиран малкия маркуч е вградена тръбичка с калиброван отвор(жигльор).Така че не очаквайте да можете да прокарате дебела тел.По добре пробий със свредло около2мм стария термостат някъде по полата(широката периферия)и си го монтирай него поне си сигурен в годноста му.И не забравяй че ако ти изчезва парното(духа студено) си приготви парички и посети личния си механик-монтьор.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Благодаря много на VASKOTO 1, бе абсолютно прав за вулканизирания маркуч, след като го разпуших колата започна да се обезвъздушава подчти сама. Закоето благодаря за съвета още веднъж.
На колегата с дупчицата на термостта да има много здраве, с такава дупка колата работи на изключително ниска температура, следователно разхода на гориво е значителен и
На колегата с дупчицата на термостта да има много здраве, с такава дупка колата работи на изключително ниска температура, следователно разхода на гориво е значителен и