Надявам се тази тема да бъде от полза на колегите притежаващи този модел автомобили, а и не само този, въобще всички модели с VDO Elektronic табла. Таблото е с датчик за скоростта а не с жило. Проблема които ми се случи е следния:
Значи карам си аз, и нещеш ли изведнъж скоростта както беше 100 км., после стана 40км., после пак 100 км. и накрая закова но 0 км. Понеже като карам постоянно си следя уредите, установих че километража отчита назад, фактически се движа на зад. Прибрах се в къщи и започнах да ровя по инсталацията, прекъснат кабел или нещо от сорта, нещо с което за разбера от къде идва този проблем, но за жалост не открих нищо нередно. Букси на датчика, бушонче за таблото, и т.н., всичко си е в норми и няма видими признаци на нещо което да предизвика този проблем. След дълго лутане по инсталацията (а то не беше никак малко около 3 часа), се сетих че предния ден мих на пароструйка двигателя на колата понеже беше много мръсен и кален. Хрумна ми идея че може и да се е намокрил нещо, та за това да прави такива мизерии. Въпреки добрата изолация от влага и т.н. спрямо буксата, той беше мокър и явно това може да доведе до аномалии. Откачих буксата подсуших го добре с сешоара на жената, ииииииии "ВОАЛА ВСИЧКО Е ОК".
На всички в форума пожелавам, много, много безаварийни километри.



Решаване на проблем при аномалии в скороста на Passat G 60
- nikolay_kolev
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен Passat GL ,1.8 Mi, 90 к.с, RP-мотор,седан,бордкомпютър
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 34 госта