Въпросчето ми е към колегите които имат Пасат 1.8 М . Скоро си монтирах на Пасатора табло с борд компютър, моето си беше обикновенно с оборотомер. И след трансплантацията имам чувството че разходомера за горивото нещо много бавно работи, въобще така ли е, или трябва да препрограмирам самото табло. Таблото е от G 60 и е без жило а с датчик за скороста. Всичко съм свързал както пишат в дебелите книги, и ми отне два дни ровене по инсталацията, е всичко си беше успешно. Влизането в сервизен режим става като натиснем и задържим бутона МФА, след това подаваме на контакт без да отпускаме бутончето и после връщаме от контакт също без да отпускаме бутончето, и отново сме на контакт, това е сервизния режим
Моите показания в сервизен режим са;
В положение МФА 1;
1. 107 -условен код на двигателя
2. 1 -условен код на страната
3. 3735 -коефициент скорост
4. 7418 -върхов предел на оборотите
5. 1175 -нисък предел на оборотите
6. 255 -налягане в смукателните колектори
7. всички елементи на дисплея светят
8. 13
9. 0,08
В положение МФА 2;
1. С 10
2. 955 - налягане в смукателните колектори
3. 0 - обороти на двигателя
4. 0,0 - мигновен разход на гориво
5. 0 - скорост
6. --- - температура на маслото
7. 25 - температура на въздуха
Вакуума ми е сложен на тръбичката която отива към сероапарата, а вашите къде са??
Ще бъда безкрайно благодарен за съветите и мненията ви. Ако някой от форума прояви интерес за подобна интервенция ще помагам с удоволствие.



въпрос относно показанията на МФА в сервизен режим
- nikolay_kolev
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен Passat GL ,1.8 Mi, 90 к.с, RP-мотор,седан,бордкомпютър
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 44 госта