Климатик Пасат 1.8 20 v 99 година
- ninja_pz84
- Мнения: 143
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Климатик Пасат 1.8 20 v 99 година
Исках да попитам днес докато патувах взех да пробвам климатика....След като натиснах копчето и включох да духа излезе леко пушек от дупката кадето стои радиото,сега е бес CDр спрях го,пуснах го после пак не димеше но го исклшчихме,и вече после като исках да го пусна копчето ми неискаше да щракне,а след натискане си излиза пак,неиска да задържи,все едно сега копчето да се е счупили?Някой да е имал сходен проблем?Копчето ли да си сменям...как пък така изведнъж отказа не ми е ясно ..?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатик Пасат 1.8 20 v 99 година
Това с пушека - вероятно говорим за течащо радиаторче на парното (антифриз губи ли дори по малко) или за запушване на дренажния отвор за конденза от изпарителя.Съответно се натрупва влага в тръбите и като пуснеш да вее я издухва...явно е малко щом не е изпушило пак след това.
По повод копчето - вероятно си го счупил понеже няма механична блокировка да кажем примерно ако колата няма фреон да не може въобще да се щракне копчето или нещо подобно.
Иначе ако искаш може да уговорим ако не те притеснява да дойдеш до София и да и направим пълна диагностика на климатика. Принципно дали е радиаторче на парното можеш и сам да разбереш понеже ако губи антифриз макар и по малко е ясно.Дали е конденз също можеш и сам да разбереш - сваляш вентилатора на парното и гледаш дали има локва.Ако оттам не се вижда добре има една пластмаса,която е като фуния под кожуха на изпарителя...като се демонтира тя може да се провери състоянието на отвора за оттичане на конденза.
По повод копчето - вероятно си го счупил понеже няма механична блокировка да кажем примерно ако колата няма фреон да не може въобще да се щракне копчето или нещо подобно.
Иначе ако искаш може да уговорим ако не те притеснява да дойдеш до София и да и направим пълна диагностика на климатика. Принципно дали е радиаторче на парното можеш и сам да разбереш понеже ако губи антифриз макар и по малко е ясно.Дали е конденз също можеш и сам да разбереш - сваляш вентилатора на парното и гледаш дали има локва.Ако оттам не се вижда добре има една пластмаса,която е като фуния под кожуха на изпарителя...като се демонтира тя може да се провери състоянието на отвора за оттичане на конденза.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 50 госта