Здравейте колеги.
Значи,понякога моят пас ми върти неприятен номер.Паля,всичко точно но като мине 70 градуса от време на време забива.Ефекта не се получава при рязко ускорение и при спиране на двигател със скоростите.Появява се при плавно,съвсем не доловимо ускорение.Подавам му леко газ и оп,все едно му спира притока на бензин.Много ме съмнява ламбда сондата защото Компа взима инфо от нея точно в проблемните за мен режими на работа на двигателя.Но преди да се оръся с парите,реших да се консултирам с вас.
Мерси предварително.



2Е забива при топъл двигател???
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: 2Е забива при топъл двигател???
Освен Ламбдата, виновници могат да са температурен датчик (синия), подпушена дюза, проблем по запалителната система, ТПС...
За съжаление, нашите кочинки с VAG-COM няма как да се видят...
Единствения сигурен начин за проверка на Ламбдата е директното й замерване с осцилоскоп.
Запалителната система се хваща на хубав елкон, с човек, който разбира какво гледа пред дисплея му. Предполаам, при мен все още стои проблем с искрата на I цилиндър при повишаване на оборотите на около 1 800-2 000. Видях го на ЕЛКОНа на kombito-tdi.
Искрата за момент направо изчезваше!
И после пак се появяваше.
Уж сменях кабели, капачки, палци, свещи.... Така и не забелязах да има някакъв съществен напредък при каране на колата.
Ама пък аз не бях почувствал проблема, преди да го видя, де!
ТПС-а редовно му се зацапват и износват пътечките.
Ако не си го почисвал- сега е момента!
Разглабяш го, с парцалче, дето не пуска мъх, напоено със спирт го почистваш и пробваш.
Само внимавай как ще поставиш после плъзгача- средното, дето се върти.
Може да се обърне, но тогава контактните му пластинки излизат извън пистите.
Като инфо- нов ТПС в ПоршеБГ струва от порядъка на 113 лв без ДДС.
За съжаление, нашите кочинки с VAG-COM няма как да се видят...

Единствения сигурен начин за проверка на Ламбдата е директното й замерване с осцилоскоп.
Запалителната система се хваща на хубав елкон, с човек, който разбира какво гледа пред дисплея му. Предполаам, при мен все още стои проблем с искрата на I цилиндър при повишаване на оборотите на около 1 800-2 000. Видях го на ЕЛКОНа на kombito-tdi.
Искрата за момент направо изчезваше!

Уж сменях кабели, капачки, палци, свещи.... Така и не забелязах да има някакъв съществен напредък при каране на колата.
Ама пък аз не бях почувствал проблема, преди да го видя, де!
ТПС-а редовно му се зацапват и износват пътечките.
Ако не си го почисвал- сега е момента!

Разглабяш го, с парцалче, дето не пуска мъх, напоено със спирт го почистваш и пробваш.
Само внимавай как ще поставиш после плъзгача- средното, дето се върти.
Може да се обърне, но тогава контактните му пластинки излизат извън пистите.
Като инфо- нов ТПС в ПоршеБГ струва от порядъка на 113 лв без ДДС.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: 2Е забива при топъл двигател???
Синият датчик съм го сменил,не че не може да е от новия.Запалването го изключвам,защото на газ го няма проблема.Въпреки,че малко ми се изгуби мощноста и може да е свързано.ТПЦ ще го почистя,защото със сигурност не е пипано никога.Остава ламбдата и дебитомера
или един немски инжинер знае какво 


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: 2Е забива при топъл двигател???
suba написа:... или един немски инжинер знае какво
OFF
Според мен по-правилно е да се каже 'ни един немски инжинер не знае какво!', особено, като се сетя, че в сервизните мануали най-често срещаното разрешение н проблема е 'Сменете ЕБУ'



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта