


питане за XENON за Б3 ?
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
питане за XENON за Б3 ?
фаровете ми са адски слаби и мисля да си сложа XENON от LUXIMA.някои има ли и даже да не на B3.има ли разлика от преди. а да спестя съвети рефлекторите ми са направо нови.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питане за XENON за Б3 ?
За ксенона - има доста колеги с ксенон и са доста доволни....вижда се по-добре,по-надалеч и т.н. Ама лошото е друго - тези фарове нямат лупи,които да концентрират светлината и заради рефкелтора и специфичните пречупвания на светлината има доста отблясъци на светлината (много неприятно при насрещно движение за насрещно движещия са автмобил)...което може да е опасно понякога.
А иначе можеш да пробваш дали не си за релета (ако нямаш разбира се) като премериш какво напрежение има на самата крушка и премериш какво е то на акумулатора в съшия момент...може да останеш доста изненадан.Също така може да пробваш с други крушки - някакви там с 50% повече светлина и бля бля...аз лично съм много доволен от Осрам-ките Силвърстар +50% и нямам нужда от релета.
Също така колегите са пробвали и друг вариант - слагане на релета за предпазване на инсталацията из абиване на 100W крушка - свети убииствено а според думите на колегите това не се отразява на състоянието на рефлектора - не се стопява или да се матира...свети си добре и се запазва дотса дълго време.
При ксеноните има един малък трик - трябва да са с хубава електроника (баласти) понеже иначе се получават разни аномалии по колата - странни показания на часовника,разни особени подскачания на часа пак на часовника и тем подобни.
Други варианти аз лично не се сещам.
Успех!
А иначе можеш да пробваш дали не си за релета (ако нямаш разбира се) като премериш какво напрежение има на самата крушка и премериш какво е то на акумулатора в съшия момент...може да останеш доста изненадан.Също така може да пробваш с други крушки - някакви там с 50% повече светлина и бля бля...аз лично съм много доволен от Осрам-ките Силвърстар +50% и нямам нужда от релета.
Също така колегите са пробвали и друг вариант - слагане на релета за предпазване на инсталацията из абиване на 100W крушка - свети убииствено а според думите на колегите това не се отразява на състоянието на рефлектора - не се стопява или да се матира...свети си добре и се запазва дотса дълго време.
При ксеноните има един малък трик - трябва да са с хубава електроника (баласти) понеже иначе се получават разни аномалии по колата - странни показания на часовника,разни особени подскачания на часа пак на часовника и тем подобни.
Други варианти аз лично не се сещам.
Успех!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питане за XENON за Б3 ?
Стефане това за ксеноните от личен опит ли го казваш или си го чувал/чел.
Аз имам на 3 коли ксенон и са с оригиналните фарове - няма заслепяване, няма отблясъци и т.н. - става дума за Голф 3, Голф 2 и Ауди 80.
Слагането на 100 ватовата крушка не е решение. Ксенона уж свети Х 3 на консумирания ток, демек 35 х 3 е 105 вата, само дето с крушки леко натоварваш и акумулатор и т.н.
А за часовници, уреди и т.н. - няма зор, единствено при палене докато запали пръщи радиото - поне при мен е така.
Аз имам на 3 коли ксенон и са с оригиналните фарове - няма заслепяване, няма отблясъци и т.н. - става дума за Голф 3, Голф 2 и Ауди 80.
Слагането на 100 ватовата крушка не е решение. Ксенона уж свети Х 3 на консумирания ток, демек 35 х 3 е 105 вата, само дето с крушки леко натоварваш и акумулатор и т.н.
А за часовници, уреди и т.н. - няма зор, единствено при палене докато запали пръщи радиото - поне при мен е така.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: питане за XENON за Б3 ?
Аз също съм с ксенон на обикновенни фарове. Никой не ми е пресвяткал че го заслепявам.
Преди бях с 50вата крушки и с релета. С ксенона свети повече, но разликата не беше чак толкова голяма както пишат колегите.
Някои казват че след поставяне на ксенона нямат нужда от дълги - при мен дългите вършат работа. Няколко метра повече осветен участък винаги ми е в полза
Преди бях с 50вата крушки и с релета. С ксенона свети повече, но разликата не беше чак толкова голяма както пишат колегите.
Някои казват че след поставяне на ксенона нямат нужда от дълги - при мен дългите вършат работа. Няколко метра повече осветен участък винаги ми е в полза

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питане за XENON за Б3 ?
°niksi° написа:Стефане това за ксеноните от личен опит ли го казваш или си го чувал/чел.
Аз имам на 3 коли ксенон и са с оригиналните фарове - няма заслепяване, няма отблясъци и т.н. - става дума за Голф 3, Голф 2 и Ауди 80.
Слагането на 100 ватовата крушка не е решение. Ксенона уж свети Х 3 на консумирания ток, демек 35 х 3 е 105 вата, само дето с крушки леко натоварваш и акумулатор и т.н.
А за часовници, уреди и т.н. - няма зор, единствено при палене докато запали пръщи радиото - поне при мен е така.
Това вече си зависи от баластите.С няколко колеги сме се борили с аномалии заради баласти на ксенона (часовника направо откача

На Голф 4 съм виждал как часовника изписва -- : --

За заслепяването съм разглжедал на Пасат като моя - предполагам,че може би ако се регулират добре фаровете ще е малко по-добре ситуацията...иначе има известни отблясъци за кратко време при разминаване...ама не са чак фатални.
Лошото е,че в действителност няма кой знае каква толкова голяма разлика...стига да са в ред крушките и да е наред инсталацията в момента.
Гледал съм на Поло 4 и в дейтвиелност колегата беше много доволен...каза,че се вижда доста по-надалеч (особено знаците се виждат от много далеч както и маркировката на пътя доколкото я има в БГ ),пък същевременно си свети и близо пред колата,осветявайки много добре пътя пред колата и настрани...като се возих наистина забелязах съществена разлика спрямо оникновенните фарове....ама там и фара е друг.
Иначе за 100W крушка съм напълно съгласен - натоварва се повече инсталацията,затова е и задължително да се слагат релета заедно с крушките (че иначе тежко и горко на ключа за фаровете и лостчето).Практически разлоката в натоварването е 35W на крушка което са сумарно 70 или около 6А...не са малко ама и алтернатора има ресурс да ги поеме без проблем.Един колега беше писал,че имало много съществена промяна в осетеността на пътя след смяната на крушките с такива....това не съм го виждал и не мога да коментирам....основно се спореше дали тази крушка няма да прецака рефлектора - според мнението на няколко колеги с такива крушки нямат никакви проблеми с релфкетора за доста км-та вече.
Пратически то решението зависи малко от финансов фактор и обикновенно нещата опират дотам.Понеже ако на човек не му се дават финанси за ксенон и т.н. обикновенно започва да се занимава с релета,с по-мощни крушки и тем подобни неща.
Дефакто ако има отделените финанси за ксенона се слага и ако е читав наистина според мен има някакъв ефект....макар и малък понеже все пак колата не е с лупи и светлината не се концентрира и разпръсква по същия начин...
Аз лично съм си сложил само по-хубави крушки (светят малко по-светла светлина и са осезаемо по-силно от обинковенните) и съм доволен.Инсталацията е в доста добро състояние и не съм слагал релета.
Ксенона не гори ли често? Един ден си говорих с The_Machine и ми обесняваше как често се изръсва за крушки и то не малко пари и независимо какви вземе след горе-долу еднакво време горят?
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за XENON за Б3 ?
следващия въпрос е : какъв да е КСЕНОНА? мнения за LUXIMA?
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: питане за XENON за Б3 ?
това са може би най-добрите от "неоригиналните" ксенони.погледни тук:
viewtopic.php?f=48&t=64667
viewtopic.php?f=48&t=64667
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: питане за XENON за Б3 ?
[quote="zfa159"]
Иначе за 100W крушка съм напълно съгласен - натоварва се повече инсталацията,затова е и задължително да се слагат релета заедно с крушките (че иначе тежко и горко на ключа за фаровете и лостчето)
Иначе за 100W крушка съм напълно съгласен - натоварва се повече инсталацията,затова е и задължително да се слагат релета заедно с крушките (че иначе тежко и горко на ключа за фаровете и лостчето)

- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за XENON за Б3 ?
прочетох почти всичко за светлините и маи първо ще пробвам с PHILIPS BLUE VISION .но после вече е наред КСЕНОНА от luxima.благодаря за мненията.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: питане за XENON за Б3 ?
аз ти препоръчвам крушки GENERAL ELECTRIK 80/100W RALLY H4 цокъл ,сравнявам ги с osram +50%
разликата е в пъти в полза на GENERAL ELECTRIK-а
купих ги от бензиностанций ЕКО
в оранжева опаковка са 12 лева броя
нощно време имаш минимум 200 метра перфектно осветяване
разликата е в пъти в полза на GENERAL ELECTRIK-а
купих ги от бензиностанций ЕКО
в оранжева опаковка са 12 лева броя
нощно време имаш минимум 200 метра перфектно осветяване
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за XENON за Б3 ?
добре колега но няма ли да имам проблем с толкожа силни крушки и като чета че трябва да имаме и релета??? преди как ти бяха фаровете?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питане за XENON за Б3 ?
burgazliqta2 написа:добре колега но няма ли да имам проблем с толкожа силни крушки и като чета че трябва да имаме и релета??? преди как ти бяха фаровете?
Аз лично ще ти кажа аз како съм намислил въпреки,че нямам проблем с фаровете и с падове по инсталацията и тем подобни.Засега съм сложил само едно реле,което пали и гаси фаровете заедно с контактния ключ (като изгася от контакт дори ключа да е включен гаснат фарове и габарити понеже прекъсвам въобще захранването към ключа).Замисл съм да сложа сумарно 3 релета :
-едното ще е вместо ключа за фаровете (самия ключ а не лостчето за къси/дълги) и така ще го разтоваря него.Ще прекъсвам само фаровете...габаритите ще си минава през ключа както досега понеже те не са фатални.Също през него ще свържа и управлението от контактния ключ (релето ще е 40А)
-второто ще е за къси светлини - ще разтоваря превключвателя къси/дълги по този начин. (20А е достатъчно ама и повечем да е...не вреди)
-третото за къси светлини по познатата отгоре причина (мисля да е 30А ама така и така ще взимам 40-ки на кило

Реално ще използвам изцяло стара инсталация в част кабели и предпазители защото :
-така релетата ще са ми вътре при таблото с предпазителите (има едни руски куплунзи за релето,които се сглобяват един за друг и става много истинско и приятно за окото)
-захранващия кабел за ключа за фаровете е 4мм2 многожилен и е достатъчно як да поеме натоварянвто дори на запалени къси+ дълги с мощни крушки + габаритите (2х80+2х100W+6x5W),което е максималното натоварване на този кабел - 32.5A (такъв кабел го дават с ниманал от около 50А без грижи по книгите).
-таблото с предпазителите е доста добре направено и вътре е с дебели шини по захранващите линии.Аз го претоварвам както следва :
-за всеки къс фар поотделно минавам от 55W на 80 - с около +2А (1.4 пъти повече)
-за всеки дълъг фар поотделно минавам от 60 на 100W - около +3А (1.6 пъти повече) ...като ток тази ралзика е незначителна за таблото
-самите кабели към круките също имат резерв от бая по-голямо натоварване а изменя тока да кажем от 5 на 7 или 8 А,което не е толкова фатално за кабел със сечение като тяхното (около 2мм2 са като ги гледам...за този дори 15А са му добре и няма грижи)
-разбрахме от клегите,че няма проблем с рефлекторите
Така постигам двоен ефект - релетата са си вътре на сухо и топло и удобно за манипулиране място а в същото време си запазвам многократно живота на ключовете и си създавам възможност да си сложа по-яки крушки....пък и каквото си искам отпред на фаровете за в бъдеще.
Е,ще си поигря известно време с поялника за да преправя инсталацията както я искам ама....решил съм го

Последна промяна от zfa159 на Сря 04 фев 2009 23:25, променено общо 1 път.
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за XENON за Б3 ?
купих си OSRAM SILVERSTAR и горе долу бива ама не е като хората.засега съм с тях защото 59лв. за PHILIPS не ми се дават.ще покарам малко и после отивам на XENON.някои има ли отзиви за халогени на HELLA и какви да са? знам,че има теми ама за халогени маи няма.кое е по-добре.........оргинални за B3 или хела които да монтирам на бронята.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: питане за XENON за Б3 ?
Ако са истинска Hella са много добри (доста са ми минали през ръцете и определено са хубави) ама едв али са истниски....виждал съм много сполучливи ментета ама...не оригинални все пак.
По повод оригиналните - колата ще си изглежда както си изглежда и според мен ще е по-пригледно.
Ако се спреш на оригинални обаче трябва да ги пооссвежиш преди да ги сложиш - сменя се рефлектора с метален от голф 3 и ако трябва се наслоява отново рефлекторното покритие....ако искаш да стане като хората и да е вечно.Доколкото съм чел из темите само се изрязва отвора в бронята и се монтират някакви крепежи за самите халогени...ама не съм го виждал наживо как се праив понеже и давата ми Пасат-а досега са били с халогени.
Успех!
По повод оригиналните - колата ще си изглежда както си изглежда и според мен ще е по-пригледно.
Ако се спреш на оригинални обаче трябва да ги пооссвежиш преди да ги сложиш - сменя се рефлектора с метален от голф 3 и ако трябва се наслоява отново рефлекторното покритие....ако искаш да стане като хората и да е вечно.Доколкото съм чел из темите само се изрязва отвора в бронята и се монтират някакви крепежи за самите халогени...ама не съм го виждал наживо как се праив понеже и давата ми Пасат-а досега са били с халогени.
Успех!
- burgazliqta2
- Мнения: 76
- Регистриран на: Нед 28 дек 2008 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: питане за XENON за Б3 ?
халогените които ще закрепя на бронатя евентуално ще са цена 300лв. в БЪЛГАРИЯ,а в ebay.de са на половин цена. намерих в нета халогени за B3 които са нови за 106лв. двата. и затова се чудя тъи като са горе-долу на една цена кои да взема,а дали ще е пригледно направено.да. ето едните на HELLA http://vwts.net/forum/index.php?showtopic=35931 ,а за оргиналните...........няма смисъл да ги показвам.ето от къде се купуват http://cgi.ebay.de/HELLA-MICRO-DE-Nebel ... eile_Zubehör?hash=item390005744183&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта