Здравейте,
Имам следния проблем с климатроник на Пасат '93 , и по-точно със свръзката на датчика за налягане. Съществуващия такъв най-вероятно е повреден има директоно излизащи кабели от него 2-сини и 2- червени. Закупуването на такъв датчик се оказа голямо предизвикателство, в крайна сметка закупих аналога му който вместо със съответните 4-ри кабела , завършва с мъжки кабелен накрайник с 4 клеми 2х2. Въпроса ми е как да свържа кабелите към него и на коя клема какво реално се закача. Наличните кабели са - син , черен , жълто-бял и жълто-черен. За сажеление незнам как да прикача снимки Ако някой от вас колеги може да отговори или просто да направи снимка на своя ако има такъв , бих му бил благодарен.



Климатроник Пасат '93 - проблемна свръзка
Re: Климатроник Пасат '93 - проблемна свръзка
Здравейте колеги,
успях със собствени ограмотявания да постигна отговор на въпроса си.
На първата верига която сработва при работни налягания от 2 до към 30 , се закачат двата жълти кабела. Тези кабели излизат съответно на 3/2 и 3/27 на куплунга на климатроника. При нормални условия този контакт е винаги затворен и подава сигнал READY към климатроника , и подава сигнал към релето което разрешава зацепването на съединителя на компресора. При по-ниско от това налягане ( <2 )климатика няма достатачно фреон и климатроника не тръгва , при по-високо ( >30 ) има свръх налягане в системата и климатроника изключва.
На другата верига отворена при налягане >15 , се закачат черния и синия кабел. Тази верига задейства перката на вентилатора на 2-ра степен. Дефакто когато тръгне климатика ( повиши се налягането в системата ) се вклучва вентилатора на радиатора.
Закачих датчика и кабелите и ми се оказа че нямам напрежение на веригата на жълтите кабели. Разглобих оправлението на климатроника, и открих че при опита за сварзване от недоказали се майторчета по схемата " да пробвам всеки с всеки кабел докато стане " са свързали нещо на късо и са изгорили 2 транзистора ZTX650. В Русе не намерих , поръчах ги на познат в Бургас който ми ги купи и чакам пристигането им. Надявам се да са опраткали само те , защото след това следва процесора на климатроника ... Надявам се да съм ви бил полезен , пък и ако се случи на някой да знае

успях със собствени ограмотявания да постигна отговор на въпроса си.
На първата верига която сработва при работни налягания от 2 до към 30 , се закачат двата жълти кабела. Тези кабели излизат съответно на 3/2 и 3/27 на куплунга на климатроника. При нормални условия този контакт е винаги затворен и подава сигнал READY към климатроника , и подава сигнал към релето което разрешава зацепването на съединителя на компресора. При по-ниско от това налягане ( <2 )климатика няма достатачно фреон и климатроника не тръгва , при по-високо ( >30 ) има свръх налягане в системата и климатроника изключва.
На другата верига отворена при налягане >15 , се закачат черния и синия кабел. Тази верига задейства перката на вентилатора на 2-ра степен. Дефакто когато тръгне климатика ( повиши се налягането в системата ) се вклучва вентилатора на радиатора.
Закачих датчика и кабелите и ми се оказа че нямам напрежение на веригата на жълтите кабели. Разглобих оправлението на климатроника, и открих че при опита за сварзване от недоказали се майторчета по схемата " да пробвам всеки с всеки кабел докато стане " са свързали нещо на късо и са изгорили 2 транзистора ZTX650. В Русе не намерих , поръчах ги на познат в Бургас който ми ги купи и чакам пристигането им. Надявам се да са опраткали само те , защото след това следва процесора на климатроника ... Надявам се да съм ви бил полезен , пък и ако се случи на някой да знае


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov и 39 госта