Имам пасат 91 г, GT 16 V - От известно време имам проблем със спирачките. Свете ми лампата ABS и сега педала е твърд и спира мн трудно-като на жигули. Според мен помпата не работи. Намерих си ABS за 50 лв защото повечето мнения са че моторчето не работи но не знам. Ако някой се е сбъсквал с подобен проблем моля да пише.
Георги
Help: Нмям спирачки.Проблем с ABS на 91 год!!!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
тествай го.
подай контакт и при скоростния лост има една черна и една кафява букса в черната има 2 кабела + и - 12в. в кафявата има само един.
даваш го с едно кабелче на маса и задържаш 5 сек. през това време лампата на АБС свети постоянно.
после махаш масата и броиш миганията на лампата за АБС.
те са в групи и между тях има паузи. кода който се получава е 4 разряден (напр. 2314) като между всяко излъчване на кода има пауза-дълго светене.
колата си стои на контакт.
процедурата с масата се повтаря докато излизат различни кодове.
запиши какво излиза и пиши тука-ще ти кажа какво е проблема.
подай контакт и при скоростния лост има една черна и една кафява букса в черната има 2 кабела + и - 12в. в кафявата има само един.
даваш го с едно кабелче на маса и задържаш 5 сек. през това време лампата на АБС свети постоянно.
после махаш масата и броиш миганията на лампата за АБС.
те са в групи и между тях има паузи. кода който се получава е 4 разряден (напр. 2314) като между всяко излъчване на кода има пауза-дълго светене.
колата си стои на контакт.
процедурата с масата се повтаря докато излизат различни кодове.
запиши какво излиза и пиши тука-ще ти кажа какво е проблема.
Искам да те питам за да съм сигурен. Давам на маса с кабелче, кабелчето което е в кафявата букса, което е само едно, другите кабелчета в другата букса не ги пипам. Зависимост от миганията записвам кода, после пак давам на маса и така доката незапочнат отново да се святкат същите кодове. А би ли трябвали да е само един, т.е. при следващата проба да е пак един и същ. Забравих да спомена че когата натисна спирачката и дам на контакт след няколко секунд ми изщтраква педала-казаха ми че това било метод че помпата работила.
Помогнете защото стои и не мога да го карам така
Помогнете защото стои и не мога да го карам така
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
gkey написа:. Давам на маса с кабелче, кабелчето което е в кафявата букса, което е само едно, другите кабелчета в другата букса не ги пипам. Зависимост от миганията записвам кода, после пак давам на маса и така доката незапочнат отново да се святкат същите кодове.
точно така. операцията се извършва от купето. няма нужда да седиш на студа
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
По принцип като подадеш на контакт трябва хидроагрегата да тръгне и като достигне необходимото налягане да изключи,като натиснеш 4~5пътиспирачката процедурата трябва да се повтори.Хидроагрегата се управлява от: един датчик(буксата е с 5пина-кабела намира се в задната страна на двигателният отсек) за високо налягане,който от своя страна управлява релето за хидроагрегата.Преди година щях да загина с такъв ТЕВЕС в 70%от случаите е прецакан дачика виж линка . http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=b3_tr_mk2 Швабите са си направили лоша шега с този АЙБИЕС,монтирали са го 3години и са се усетили.Незнам дали някой ги е осъдил за това невежество,все пак става вапрос за човешки животи....
- perfekt
- Мнения: 145
- Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Ако не е тайна какви пари даде за целият блок.Компютъра взе ли го, той се нанира под задната седалка?Между другото може да не е проблема в АЙБИЕСА, а да е блокирал някои цилиндър.Така че внимавай с майсторите УСПЕХ.Ако изникнат някакви проблеми ще давам ЖОКЕРИ дистанционно на тел.0898421293 НИКИ
хммм...виждам опитваш се да ни ограмотиш...ми не е ли в този случай ЕЙ-БИ-ЕС?
хммм...виждам опитваш се да ни ограмотиш...ми не е ли в този случай ЕЙ-БИ-ЕС?
Здравейте,
Проблемър е решен-оказа се че няколко кабелчета са пригорели и едно реле се е прецакало. Сега работи и вече имам спирачки. Оказа се че ABS който съм взел не е точно същия, има минимална разлика с моя. Взехго за около 80 лв, без компютъра.
Сега си търся дебитомер защото преди няколко месецами гръмна.
Колата ми е много хубава, с махагон, клима и съм решил да я стягам. Форума ми беше полезен и научих за някои проблеми като ключа за парното. Днеска му оправих степените но немога да регулирам къде да духа. Ако някой има с такъв двигател 136 к да сподели какъв разход му прави, аз не сам очарован.
Благодаря на всички за помоща
Георги
Проблемър е решен-оказа се че няколко кабелчета са пригорели и едно реле се е прецакало. Сега работи и вече имам спирачки. Оказа се че ABS който съм взел не е точно същия, има минимална разлика с моя. Взехго за около 80 лв, без компютъра.
Сега си търся дебитомер защото преди няколко месецами гръмна.
Колата ми е много хубава, с махагон, клима и съм решил да я стягам. Форума ми беше полезен и научих за някои проблеми като ключа за парното. Днеска му оправих степените но немога да регулирам къде да духа. Ако някой има с такъв двигател 136 к да сподели какъв разход му прави, аз не сам очарован.
Благодаря на всички за помоща
Георги
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта