Help: Нмям спирачки.Проблем с ABS на 91 год!!!

Техническа и сервизна информация за Passat
gkey
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Help: Нмям спирачки.Проблем с ABS на 91 год!!!

Мнениеот gkey » Пет 10 фев 2006 19:37


Имам пасат 91 г, GT 16 V - От известно време имам проблем със спирачките. Свете ми лампата ABS и сега педала е твърд и спира мн трудно-като на жигули. Според мен помпата не работи. Намерих си ABS за 50 лв защото повечето мнения са че моторчето не работи но не знам. Ако някой се е сбъсквал с подобен проблем моля да пише.

Георги




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 фев 2006 20:59


тествай го.
подай контакт и при скоростния лост има една черна и една кафява букса в черната има 2 кабела + и - 12в. в кафявата има само един.
даваш го с едно кабелче на маса и задържаш 5 сек. през това време лампата на АБС свети постоянно.
после махаш масата и броиш миганията на лампата за АБС.
те са в групи и между тях има паузи. кода който се получава е 4 разряден (напр. 2314) като между всяко излъчване на кода има пауза-дълго светене.
колата си стои на контакт.
процедурата с масата се повтаря докато излизат различни кодове.
запиши какво излиза и пиши тука-ще ти кажа какво е проблема.


gkey
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gkey » Пет 10 фев 2006 21:36


Благодаря много за отговора но не ми изглежда много лесно при положение че нямам гараж :). Ще пробвам тези дни ако не измисля друг вариант

Ако някой има друг съвет-ще съм му благодарен

Георги


gkey
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gkey » Пет 10 фев 2006 21:55


Искам да те питам за да съм сигурен. Давам на маса с кабелче, кабелчето което е в кафявата букса, което е само едно, другите кабелчета в другата букса не ги пипам. Зависимост от миганията записвам кода, после пак давам на маса и така доката незапочнат отново да се святкат същите кодове. А би ли трябвали да е само един, т.е. при следващата проба да е пак един и същ. Забравих да спомена че когата натисна спирачката и дам на контакт след няколко секунд ми изщтраква педала-казаха ми че това било метод че помпата работила.

Помогнете защото стои и не мога да го карам така :cry: :cry:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Пет 10 фев 2006 22:05


gkey написа:. Давам на маса с кабелче, кабелчето което е в кафявата букса, което е само едно, другите кабелчета в другата букса не ги пипам. Зависимост от миганията записвам кода, после пак давам на маса и така доката незапочнат отново да се святкат същите кодове.


точно така. операцията се извършва от купето. няма нужда да седиш на студа


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Пон 13 фев 2006 0:13


По принцип като подадеш на контакт трябва хидроагрегата да тръгне и като достигне необходимото налягане да изключи,като натиснеш 4~5пътиспирачката процедурата трябва да се повтори.Хидроагрегата се управлява от: един датчик(буксата е с 5пина-кабела намира се в задната страна на двигателният отсек) за високо налягане,който от своя страна управлява релето за хидроагрегата.Преди година щях да загина с такъв ТЕВЕС в 70%от случаите е прецакан дачика виж линка . http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=b3_tr_mk2 Швабите са си направили лоша шега с този АЙБИЕС,монтирали са го 3години и са се усетили.Незнам дали някой ги е осъдил за това невежество,все пак става вапрос за човешки животи....


gkey
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gkey » Пон 13 фев 2006 10:34


При мене като напомпя няколко пъти спирачката и си включва-значи работи. Мерси за линка. Взех си втора употреба абс със моторчето и сега търся сервиз да ми го сменят или да погледнат какво му е-от Русе съм :(


Потребителски аватар
perfekt
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 22:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот perfekt » Пон 13 фев 2006 21:27


Ако не е тайна какви пари даде за целият блок.Компютъра взе ли го, той се нанира под задната седалка?Между другото може да не е проблема в АЙБИЕСА, а да е блокирал някои цилиндър.Така че внимавай с майсторите УСПЕХ.Ако изникнат някакви проблеми ще давам ЖОКЕРИ дистанционно на тел.0898421293 НИКИ

хммм...виждам опитваш се да ни ограмотиш...ми не е ли в този случай ЕЙ-БИ-ЕС?


gkey
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 10 фев 2006 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gkey » Пон 13 фев 2006 23:18


Здравейте,
Проблемър е решен-оказа се че няколко кабелчета са пригорели и едно реле се е прецакало. Сега работи и вече имам спирачки. Оказа се че ABS който съм взел не е точно същия, има минимална разлика с моя. Взехго за около 80 лв, без компютъра.
Сега си търся дебитомер защото преди няколко месецами гръмна.
Колата ми е много хубава, с махагон, клима и съм решил да я стягам. Форума ми беше полезен и научих за някои проблеми като ключа за парното. Днеска му оправих степените но немога да регулирам къде да духа. Ако някой има с такъв двигател 136 к да сподели какъв разход му прави, аз не сам очарован.
Благодаря на всички за помоща

Георги



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта