Оборотите на пасат 1.8mi ABS
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Оборотите на пасат 1.8mi ABS
Здравейте! Мой близък има голф 3 1.6/75 к.с. с ABU мотор, с който съм минал доста километри. Направи ми впечатление че на шразен ход като подам газ на голфа оборотите му се вдигат сравнително по-бързо от на пасата. Също така ако мина от по-висока на по-ниска предавка без междинна газ голфа доста лесно си качва оборотите а пасата първоначално забива предницата. Това нормална разлика между двата мотора ли е или имам някакъв проблем? Съмнявам се да не ми е запушен катализатора. Има ли някакъв начин за проверка, защото вървежа на колата не се е променил, обаче няма гаранция че не е купена със запушен (все пак е на 10 години). Иначе колата си върви, но съм нямал възможността да карам кола със същия двигател за да направя сравнение. Ако някой знае да ли това е нормално или евентуално какъв е проблема ще бъда благодарен да ми каже.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
popeye да не е голямо предварението?Аз съм с същия двигател и се държи по абсолютно същия начин както го описваш. Мисля че предварението е по-голямо. Този извод си го правя поради простата причина, че като превключа на газ работата става много по-гладка.
От друга страна и аз хвърлям съмнения върху моя катализатор, и съм решил само да се стопли и го махам.
А за Центровката въобще не си и помислям да давам да ми я пипат.
Като си взех колата и погледнах по двигателя по-обстойно и видях че гайката на делкото е покрита с едно капаче пломбирано на скобата дето държи делкото.Та мисля че това означава че си е заводската и реших да не я пипам.Така и ще си я карам.
От друга страна и аз хвърлям съмнения върху моя катализатор, и съм решил само да се стопли и го махам.
А за Центровката въобще не си и помислям да давам да ми я пипат.
Като си взех колата и погледнах по двигателя по-обстойно и видях че гайката на делкото е покрита с едно капаче пломбирано на скобата дето държи делкото.Та мисля че това означава че си е заводската и реших да не я пипам.Така и ще си я карам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 64 госта