Вентилатор за охлаждането

Техническа и сервизна информация за Passat
jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Вентилатор за охлаждането

Мнениеот jerrry » Вто 14 фев 2006 16:59


Малък проблем - на която от двете скорости да го пусна,все се върти на втората(т.е. на по-бързата).Даже ми се струва че върти по-бързо от нормалното за 2-ра скорост,сравнено с друг такъв Пасат.Няма никакви признаци да е отварян вентилатора,както и следи от някакви къси съединения в куплунга му.
Така работи вече 3-та година,но е много шумно и ми се ще да го оправя.
Подлежи ли на ремонт,или направо нов?Дайте някакъв съвет.Благодаря предварително!




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 14 фев 2006 17:44


Караш с постоянно включен вентилатор на радиатора??? :shock

Ако е така оправията е лесна.Купуваш си нов датчик(този на радиатора) и си готов.
Не е добре така да се кара, най-малкото заради вентилатора, който ще сдаде багажа.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 14 фев 2006 19:10


Втора скорост е аварийна - т.е. включва се само в краен случай.
Не знам дали вентилатора ще сдаде багажа по-бързо, но... все пак за това 1-ва си е основна.
А как проверяваш на коя скорост е?
Ако е сменен с такъв от Ауди може да е и с ЕДНА скорост...


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 14 фев 2006 19:12


bobcho написа:Караш с постоянно включен вентилатор на радиатора??? :shock

Не бате,не.Датчика си работи нормално-включва си на 92 грд.
Но вентилатора върти на 2-ра скорост,а трябва да вътри на1-ва.
Прост опит-с подаване на + директно към вентилатора,на едната и след това на другата му клема - няма разлика(все върти на 2-рата скорост).Датчика е сменен.Ефект няма,защото проблема е в самия вентилатор. gruebel


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 14 фев 2006 19:19


Клемите му са 3 т.е. маса,+ за 1-ва скорост,+ за 2-ра скорост-по това съдя че е двускоростен.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Вто 14 фев 2006 19:22


Еми ще сменяш вентилатора явно!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 14 фев 2006 23:04


вътре има един кантал дето прави пад за бавната-явно се е окъсил и все бързи...ремонт-много под въпрос, корпуса е керниран и не е ясно как ще се отвори а после как ще се затвори... :wink: :?


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 15 фев 2006 11:28


ми...аз така карам,но не е ясно къде е късото съединение - ако е някъде между намотките-дали няма да изгори точно когато не трябва?Бучи 2 пъти по-силно от нормалното.Не вярвам така да е произведен.Това че е докаран от Италия има ли някакво значение?Да не би там да са го"оправили"по някакъв начин.НЕ личи да е отварян.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 15 фев 2006 11:37


Може и да са го "оправили" пустите италианци..
Ако ще са оправяли, със сигурност няма да е пипано по моторчето..
тръгваш по жиците....и гледаш за нередности...


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 15 фев 2006 11:41


Жиците са си наред.Говорим за откачен куплунг от вентилатора и директно подаване на напрежение към него.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 15 фев 2006 11:47


Да именно тези жици, ги проследи докато влизат във вентилатора...
внимателно да не са свързани...

Ако не видиш намеса, се ориентирай към това което ти написа Ваското1
обикновенно неговите диагнози са закон.


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Сря 15 фев 2006 11:56


Значи-ясно,най-добре нов.Колко би могъл да струва нов,или 2-ра употреба :?:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта