Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Техническа и сервизна информация за Passat
venci_veni
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ

Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Мнениеот venci_veni » Пет 11 фев 2011 18:40


Колеги не съм маистор ,но съм сменял няколко гарнитури на главата на vw и на opel.Проблема е следния колеги запо4нах да свалям главата и първо исках да я оставя на белези,да но уви на колелото на разпределителния вал нямаше белег и реших аз да направя и продължих.След като свалих главата като махнах колекторните тръби и установих от къде е из4езнал антифриза и се е стигнало до прегряването на колата(гуми4ката която е между колекторите и главата,откъдето преминава антифриза беше се скапала)смених я и след това е закарах на шлаиф,пасване на клапаните,нови гуми4ки и нови вода4и.Взех я от маистора,сложих главата,зацепих ремъка(вси4ки белези които бях направил на колелото на раз. вал и на делкото съвпаднаха).Зглобих и останалите неща и доиде ред на паленето-първо опитах да запали на бензин.но се оказа 4е няма бензин и обърнах на газ и запали.И се появи следният проблем в ниските оброти до кум 1000-1500 сякаш работи на 3 цилиндъра,а във високите вси4ко е ок.Колата си пали без проблем и върви,но в ниските обороти има някакво дъв4ене-това е на газ на бензин не съм е пробвал все още.Та мисулта ми е някои сблъсквал ли се е с този проблем :)и дали е възможно след шлаифа и останалите неща да трябва да се регулира гаста на ново и в това да е проблема Забравих да спомена пасата е 1.6 моно инжекция




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Мнениеот К.Одаджийски » Пет 11 фев 2011 20:24


Ако е много голямо предварението май така прави. Белези има, няма начин да няма. Виж кой е кода на мотора и го напиши, аз ще ти извадя схемата с белезите!

Едит: Двигател 1,6 моно инжекция е само един 1F му е кода. Ето ти снимка на зацепването на ангренажа. Обърни внимание, че белега на зъбното колело е отзад, т.е трябва да застанеш от шофьорската страна за да го видиш. То всъщност е една точка, каквато има и от предната страна на колелото, но са разминати с десетина - петнайсе зъба. За да ти е на белег коляновия вал, поглеждаш отзад кожуха на съединителя има една пластмасова тапа с вид на вътрешен шестограм, там ще видиш къде е белега, въртиш докато дойде на маховика точно на резката или си прекарай първи цилиндър в горна мъртва точка като свалиш свещта и по изпитания метод с отверката. На делкото белега е по ръба на самото делко като свалиш капачката, една резка е. Срещу нея трябва да ти сочи палеца когато си на първи цилиндър с коляновия вал!
Изображение


venci_veni
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ

Re: Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Мнениеот venci_veni » Пет 11 фев 2011 21:28


Колега до колкото виждам на схемата белегат на разпределителния вал НЕ трябва да со4и където е отбелязано на пластмасата(над капака на клапаните) с озна4ение о/т еми со4и срещу капака на клапаните?.Пробвах с предварение и закъснение и нестава.Може да е преско4ил някои зъб на ремъка преди да го разглобя :)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12136
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 12 фев 2011 8:29


Значи този дето е на схемата белег от задния край трябва да равни точно с ръба на главата от предния край т.е откъм генератора. Ако на пластмасата имаш белезите О|Т би следвало да имаш и белег на зъбното колело на разпределителния вал вече и от предната страна т.е гледано откъм десния калник на автомобила. Не си играй много с големи разлики при местенето на центровката, за да не си изкривиш клапаните! Ако я няма пластмасовата кора дето е на разпределителния вал под капака на клапаните, като сложиш белезите и отвориш капачката за наливане на маслото гърбиците на първите два клапана трябва да сочат едната напред, едната назад т.е да не са натиснали клапаните.
Няма начин да не стане ако върнеш всички белези на заводското им положение!


venci_veni
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 06 мар 2010 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ

Re: Питане относно проблем след смяна на гарнитура на б3

Мнениеот venci_veni » Нед 20 фев 2011 0:20


Колеги проблема е решен оказа се че смучи въздух от гарнитурата на колекторните тръби :applause:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта