Имам един приятел с Пасат 1.8i 1998год. в краката му и зад него всичко е във вода!!!! Ходил при майстор и му казали ,че са се задръстили някакви тръбички ,който извеждат водата под купето!!!! да отиде на пароструйка и готово!!! На мен ми прилича на радиатора на парното ,но не съм виждал колата ,че не сме от един град! За 3-4 хил км. е долял около 1 л. вода ,но твърди ,че стъклата му не се потят!?
Предположение!
Вода в купето на В5?
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Чет 13 окт 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Pichaga е абсолютно прав - 1 литър си е доста! Ако е от радиаторчето на парното обаче трябва да вони на антифриз, дори и да не се изпотяват стъклата. Може би само "сълзи", все още да не тече яко...
Въпреки че като се сетя на мен това радиаторче като се скапа направо си ми хвърли антифриз на предното стъкло
Нали налягането си е около 1.5 бара...
А да - проверете дали не се е напълнил с мизерии канала за отвеждане на водата от предното стъкло, от там ми влизаше вода в купето на мене...Под капака на двигателя, непосредствено под стъклото...Листа, кал...
Въпреки че като се сетя на мен това радиаторче като се скапа направо си ми хвърли антифриз на предното стъкло

А да - проверете дали не се е напълнил с мизерии канала за отвеждане на водата от предното стъкло, от там ми влизаше вода в купето на мене...Под капака на двигателя, непосредствено под стъклото...Листа, кал...
- hoodlum
- Мнения: 76
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Североизточна България
- Контакти:
да - проверете дали не се е напълнил с мизерии канала за отвеждане на водата от предното стъкло, от там ми влизаше вода в купето на мене...Под капака на двигателя, непосредствено под стъклото...Листа, кал...
Tочно това му казали!!! Просто се учудих как е възможно това!! Предният собственик твърди ,че и при него се е случвало!? При всички коли ли е така?! За първи път чувам подобно нещо!?!?
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13292
Според мен тук ще намериш доста полезно инфо за проблема!
Според мен тук ще намериш доста полезно инфо за проблема!
Здравейте всички.
Аз нямам B5, но имам Б3, който по едно време реши да ми сервира същия проблем. Понеже не вярвам да е променена съществено конструкцията на купето, може пък информацията да ви свърши работа.
Люкът (шибедах) е обхванат от правоъгълна "тавичка", на която в четирите ъгъла са оформени тръбички. Там на всяка тръбичка е надянат маркуч, който отвежда събраната вода към калниците, където я излива през отвор в подкалника. Възможно е някой от тези маркучи да се е измъкнал от този отвор, но е по-вероятно да са запушени от насъбрал се боклук, и то в горния край, на самия изход от тавата. Особено при паркиран под наклон автомобил и по-силен дъжд (или на автомивка) водата прелива и се стича основно зад шофьора, но и в краката му. Ако проблемът е само в това, за да не разглобявате, можете да прочистите маркучите с гъвкав проводник. Най-добре става с електротехническа сонда за изтегляне на кабели - едно нещо, което прилича на гъвкавите дълги игли за плетене; има го на магазините за кабели и с най-малката дължина (5 м) струва няколко лева. При мен се оказа, че освен това маркучите са се отпуснали с времето, та се наложи все пак разглобяване, за да ги пристегна със скоби.
Преди да сглобявате, изпробвайте! Налива се вода - най-удобно от голяма бутилка от безалкохолно с пробита капачка, и то с изстискване, целейки се в съответния ъгъл през отворения люк. Изпразнете в този ъгъл цялата бутилка - течът не се появява веднага.
Надявам се да съм бил полезен - проблемът е прост, но твърде неприятен, а в сервизите повдигат рамене.
Аз нямам B5, но имам Б3, който по едно време реши да ми сервира същия проблем. Понеже не вярвам да е променена съществено конструкцията на купето, може пък информацията да ви свърши работа.
Люкът (шибедах) е обхванат от правоъгълна "тавичка", на която в четирите ъгъла са оформени тръбички. Там на всяка тръбичка е надянат маркуч, който отвежда събраната вода към калниците, където я излива през отвор в подкалника. Възможно е някой от тези маркучи да се е измъкнал от този отвор, но е по-вероятно да са запушени от насъбрал се боклук, и то в горния край, на самия изход от тавата. Особено при паркиран под наклон автомобил и по-силен дъжд (или на автомивка) водата прелива и се стича основно зад шофьора, но и в краката му. Ако проблемът е само в това, за да не разглобявате, можете да прочистите маркучите с гъвкав проводник. Най-добре става с електротехническа сонда за изтегляне на кабели - едно нещо, което прилича на гъвкавите дълги игли за плетене; има го на магазините за кабели и с най-малката дължина (5 м) струва няколко лева. При мен се оказа, че освен това маркучите са се отпуснали с времето, та се наложи все пак разглобяване, за да ги пристегна със скоби.
Преди да сглобявате, изпробвайте! Налива се вода - най-удобно от голяма бутилка от безалкохолно с пробита капачка, и то с изстискване, целейки се в съответния ъгъл през отворения люк. Изпразнете в този ъгъл цялата бутилка - течът не се появява веднага.
Надявам се да съм бил полезен - проблемът е прост, но твърде неприятен, а в сервизите повдигат рамене.
- ArturDent
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 10 яну 2006 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
versace написа:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13292
Според мен тук ще намериш доста полезно инфо за проблема!
Аз съм човека с
Вода в купето на PASSAT B5 TDI. прочети тази тема и ще можеш да намериш нужната ти информация.
Сега за versace: Проблема с теча го оправих - със силиконче(около половин туба

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 129 госта