Колеги, имам следния проблем. Преди 2 дни смених всички дискове и накладки на автомобила, уж, нямаше проблеми, уж въпреки всичко ги обезвъздушиха, обаче педала мек. Натиска се чак до долу и логично колата не спира никак добре. Разбирачите казаха.. "аааа то е нормално, ще се оправи, ще се вдигне, трябва да се наместят..", което си звучеше още тогава странно, но като не знам - не знам. Казвам - добре, щом са нужни ден два - ще изчакам. Обаче ето вече ден два минават, а промяна никаква. Според мен продължава да има въздух в системата, защото ако се напомпа няколко пъти педала, той се вдига, става по-твърд и колата спира. След това пак лошо. Когато се напомпа и спирането е мн добре, т.е. проблемът не е в дискове и накладки. Взех оригинални - скъпи - казах си, трябва да се спира добре. А друго стана. Моля, ако някой знае нещо по тези въпроси да сподели.
Предварително благодаря.



Въпрос - мек педал на спирачката
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Въпроса не е да караш ден-два а колко километра си минал през тези два дни. Според мен е възможно да се напасват. На една от служебните ни коли се напасваха една седмица при всекидневно каране. Но както е споменал колегата по-горе не е било нужно да се обезвъздушава при тази операция. Да не са прецакали нещо "майсторите"???
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Спирачките са на диагонал - предно дясно-задно ляво и предно ляво-задно дясно. Така че с обезвъздушаване само на задните може да остане (и явно е останал) въздух. Това за напасването също е вярно, но колегата казва, че като напомпи, се оправят нещата.
ТОЗИ човек може да ти свърши работа по обезвъздушаването.
ТОЗИ човек може да ти свърши работа по обезвъздушаването.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen, williams_vn и 29 госта