Хм... за къв ли *** му е тая "специална скоба" за пружините, след като това са си обикновени семеринги с двоен чистач...
Само да ти кажа - не е трудно, но не е твърде лесно да си ги смениш. Ако кутията ти е с тип корпус 02А (без значение какви букви за предавателните числа) вътрешните чаши на полуоските (тези, за които са завити болтовете на вътр. карета) нямат болт по средата и се вадят с натискане с щанга или нещо такова.
Докато стигнеш до там обаче трябва да развиеш гайките на каретата на колелата (чашка 30 и голямо рамо или поне гайковерт), и да развиеш и/или свалиш шарнирите, за да освободиш главините, че да измъкнеш полуоската от към колелото.
После семеринга просто се избива - вярно, че му е е**ва мамата, ама така или иначе ще го сменяш

Семеринга, който те интересува е номер 11 на картината долу,
Каталожните му номера са:
ОЕ: 02A 301 189
Febi: 15285
SWAG: 30 91 5285
Automega: 30301018902A

Бъди готов 12-та позиция да ти даде малко зор, щото 8-ма позиция е една зегерка, като на полуоската и външното каре - с почукване или натиск излиза, но няма "самичко да си излезе"

Иначе на семеринга с отвертката или с нещо друго му таковаш таковата и го издърпваш. Мисля, че няма да стане номера да можеш да бръкнеш до другия край и да избиеш отсрещния, щото през средата на диференциала минава оста за сателитите...