Свалената част от колата е с номера 0 280 151 010 - Бош или VW 037 133 313 H, но в ЕТКА за тоя мотор дават 037133317E.
На кой номер да вярвам, предвид че ми обявиха цена над 300лв, да не взема да объркам нещо?
Засега не знам дали може да мине само със смяна на О пръстени, според майсторите цялата рейка е изметната.



Питане за дюзата с инжекторите Пасат B3, двигател 2E.
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Питане за дюзата с инжекторите Пасат B3, двигател 2E.
сменявай само О-пръстените.До сега не съм чул за изментала горивна рейка.Според мен те пускат по пързалката.
Re: Питане за дюзата с инжекторите Пасат B3, двигател 2E.
Ами не знам дали ще се види на снимките, но все си мисля че със смяна на О-пръстените и гарнитурката вътре дето е ще спре теча.
И последен въпрос, вътре в самата рейка има едни уплътнения около контактите, май са за изолация, но никъде не мога да ги намеря, едни жълти са. Но явно от лош бензин или поради стареене са станали на желе. Такова нещо откъде може да се намери?
Ето снимка къде седи изолатора Тук
Ето парчетата от него Тук
А това е рейката все пак е крива леко, но според мене там има и болтове който притискат Клик
И последен въпрос, вътре в самата рейка има едни уплътнения около контактите, май са за изолация, но никъде не мога да ги намеря, едни жълти са. Но явно от лош бензин или поради стареене са станали на желе. Такова нещо откъде може да се намери?
Ето снимка къде седи изолатора Тук
Ето парчетата от него Тук
А това е рейката все пак е крива леко, но според мене там има и болтове който притискат Клик
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984 и 43 госта