Здравейте колеги. Преди около месец си купих Passat B5, 1,8 бензинов, 20V.
Намерих доста инфо от тук и без регистрация, но по този въпрос не намерих точен отговор.
Та по темата - преди 2 дена свалях акумулатора. След като го сложих се получи проблем с оборотите. След като подам газ и пусна педала, оборотите падат до 500-600 (мотора леко заглъхва) и след това се стабилизират до нормалните 800-900. Преди да махна акумулатора този проблем го нямаше и оборотите си падаха директно на 800-900. Разпитах на няколко места и ми отговориха, че се получава доста често това на бензиновите Пасати и трябва да се закачи на компютър за да се оправи проблема. Реших да попитам и тук дали няма друго решение и дали това е нормално. Благодаря предварително на отзовалите се.
След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив - Сливен
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
Трябва да ти кажа че и при мен имаше подобен проблем при Голф 3 ГТИ 115 коня но след диагностика изчистиха грешката и се управи така че възможно и и при теб да е подобен проблема и при мен се получи след смяна на акомулатор само че аз го сменях без да загася двигателя така че при мен това се беше оказало пагобно дано щетите да не са големи успех 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
martin_sk написа:...и при мен се получи след смяна на акомулатор само че аз го сменях без да загася двигателя...
Вярвай ми, голям късметлия си!

@dtk - понякога е необходимо да мине един период на 'адаптация'. Обикновено се препоръчва да се покара около 50-100км извънградско.
Ако и тогава не се оправи- най-добре диагностика, за да не гадаеш

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
При 1.8Т се прави адаптация на дросела след като е бил останал без ток. Предполагам при 1.8 е същата работа.
Тази адаптация става става за 1 минута, но трябва колата да се върже на компютър.
Колега, ако си от София и си близо до Красно Село може да драснеш едно лично съобщение да се разберем и ще обучим дросел. Имам кабел и софтуер.
Тази адаптация става става за 1 минута, но трябва колата да се върже на компютър.
Колега, ако си от София и си близо до Красно Село може да драснеш едно лично съобщение да се разберем и ще обучим дросел. Имам кабел и софтуер.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 9:19
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
Благодаря на всички отговорили. Не съм от София, иначе благодарско за предложението. 
Явно ще търся някой да закача Пасата на компютър.

Явно ще търся някой да закача Пасата на компютър.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
dtk, зачетох и едно друго решение на проблема, но не помня точно как беше.
Това което помня:
1) Натискаш педала на газта до долу и даваш на контакт
2) Държиш така около 5 секунди
3) Гасиш контакта, пускаш педала и чакаш така около 2 минути без да вадиш ключа
Ако не стане така пробвай 1) в обратен ред т.е. първо на контакт и после натискаш педала до долу.
Нямам никаква идея дали това ще помогне, но може да опиташ.
Би трябвало, ако тръгне да става нещо след като преминеш на точка 3) и изгасиш контакта, да чуеш нещо да жътка от към двигателя.
Това което помня:
1) Натискаш педала на газта до долу и даваш на контакт
2) Държиш така около 5 секунди
3) Гасиш контакта, пускаш педала и чакаш така около 2 минути без да вадиш ключа
Ако не стане така пробвай 1) в обратен ред т.е. първо на контакт и после натискаш педала до долу.
Нямам никаква идея дали това ще помогне, но може да опиташ.
Би трябвало, ако тръгне да става нещо след като преминеш на точка 3) и изгасиш контакта, да чуеш нещо да жътка от към двигателя.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
Колега, ако не си "вързан в ръцете" свали си (или на място, но ефекта тогава е малко съмнителен) дросел клапата и я изчисти хубаво, до блясък, след това си карай нормално колата и след около 100-на км вече би трябвало сама да си е "обучила" дросела и повече да нямаш подобни проблеми...
Другия вариант е някой диагностик да ти я изчисти и след това да я обучи чрез някой диагностичен интерфейс.
Другия вариант е някой диагностик да ти я изчисти и след това да я обучи чрез някой диагностичен интерфейс.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 авг 2009 21:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите
Здравейте колеги, купих си вчера Пасата. Значи неискам да заботарачвам повече темата. Човека ясно иска отговор. И ще му го дам. Моя пасат беше с изтощен акомулатор, и с бензинови пари. Нито "пален" от февруари месец 2009г. Преди 12-13 дена ходих да го огледам, запалихме го на зарядно, щото акумулатора беше умрял. Поработи малко и го изасих. Така и дойде деня, да си го взема. Налях 5 литра бензин, и смених акумулатора. Запалих и всичко беше наред. Само, че колата работи 30 минути, на място. И съм нямал никакви проблеми. Та извода, за мене е: Каквото, е имало да се случва, се е случило. Върви си при техник да ти направи диагностика. И да си решиш проблема. Когато една електроника остане, без ток не се поврежда. Това, е от мен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта