След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Passat
dtk
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 9:19
Автомобил: VW Passat B5
Двигател:
Местоположение: Троян

След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот dtk » Пон 31 авг 2009 9:33


Здравейте колеги. Преди около месец си купих Passat B5, 1,8 бензинов, 20V.
Намерих доста инфо от тук и без регистрация, но по този въпрос не намерих точен отговор.
Та по темата - преди 2 дена свалях акумулатора. След като го сложих се получи проблем с оборотите. След като подам газ и пусна педала, оборотите падат до 500-600 (мотора леко заглъхва) и след това се стабилизират до нормалните 800-900. Преди да махна акумулатора този проблем го нямаше и оборотите си падаха директно на 800-900. Разпитах на няколко места и ми отговориха, че се получава доста често това на бензиновите Пасати и трябва да се закачи на компютър за да се оправи проблема. Реших да попитам и тук дали няма друго решение и дали това е нормално. Благодаря предварително на отзовалите се.




martin_sk
Мнения: 36
Регистриран на: Вто 20 май 2008 22:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив - Сливен

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот martin_sk » Пон 31 авг 2009 14:33


Трябва да ти кажа че и при мен имаше подобен проблем при Голф 3 ГТИ 115 коня но след диагностика изчистиха грешката и се управи така че възможно и и при теб да е подобен проблема и при мен се получи след смяна на акомулатор само че аз го сменях без да загася двигателя така че при мен това се беше оказало пагобно дано щетите да не са големи успех :да:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот radotom » Пон 31 авг 2009 15:22


martin_sk написа:...и при мен се получи след смяна на акомулатор само че аз го сменях без да загася двигателя...

Вярвай ми, голям късметлия си! :No

@dtk - понякога е необходимо да мине един период на 'адаптация'. Обикновено се препоръчва да се покара около 50-100км извънградско.
Ако и тогава не се оправи- най-добре диагностика, за да не гадаеш ;)


totopz
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот totopz » Вто 01 сеп 2009 14:14


При 1.8Т се прави адаптация на дросела след като е бил останал без ток. Предполагам при 1.8 е същата работа.
Тази адаптация става става за 1 минута, но трябва колата да се върже на компютър.
Колега, ако си от София и си близо до Красно Село може да драснеш едно лично съобщение да се разберем и ще обучим дросел. Имам кабел и софтуер.


dtk
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 31 авг 2009 9:19
Автомобил: VW Passat B5
Двигател:
Местоположение: Троян

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот dtk » Пет 04 сеп 2009 13:20


Благодаря на всички отговорили. Не съм от София, иначе благодарско за предложението. :)
Явно ще търся някой да закача Пасата на компютър.


totopz
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот totopz » Пет 04 сеп 2009 16:18


dtk, зачетох и едно друго решение на проблема, но не помня точно как беше.
Това което помня:
1) Натискаш педала на газта до долу и даваш на контакт
2) Държиш така около 5 секунди
3) Гасиш контакта, пускаш педала и чакаш така около 2 минути без да вадиш ключа

Ако не стане така пробвай 1) в обратен ред т.е. първо на контакт и после натискаш педала до долу.

Нямам никаква идея дали това ще помогне, но може да опиташ.

Би трябвало, ако тръгне да става нещо след като преминеш на точка 3) и изгасиш контакта, да чуеш нещо да жътка от към двигателя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот The_Machine » Съб 05 сеп 2009 0:12


Колега, ако не си "вързан в ръцете" свали си (или на място, но ефекта тогава е малко съмнителен) дросел клапата и я изчисти хубаво, до блясък, след това си карай нормално колата и след около 100-на км вече би трябвало сама да си е "обучила" дросела и повече да нямаш подобни проблеми...

Другия вариант е някой диагностик да ти я изчисти и след това да я обучи чрез някой диагностичен интерфейс.


Hunter_man
Мнения: 7
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 21:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След махане на акумулатор се получи проблем с оборотите

Мнениеот Hunter_man » Съб 05 сеп 2009 16:56


Здравейте колеги, купих си вчера Пасата. Значи неискам да заботарачвам повече темата. Човека ясно иска отговор. И ще му го дам. Моя пасат беше с изтощен акомулатор, и с бензинови пари. Нито "пален" от февруари месец 2009г. Преди 12-13 дена ходих да го огледам, запалихме го на зарядно, щото акумулатора беше умрял. Поработи малко и го изасих. Така и дойде деня, да си го взема. Налях 5 литра бензин, и смених акумулатора. Запалих и всичко беше наред. Само, че колата работи 30 минути, на място. И съм нямал никакви проблеми. Та извода, за мене е: Каквото, е имало да се случва, се е случило. Върви си при техник да ти направи диагностика. И да си решиш проблема. Когато една електроника остане, без ток не се поврежда. Това, е от мен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта