
Температурен датчик на В 2 - местонахождение
- Tata
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 05 мар 2006 20:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Температурен датчик на В 2 - местонахождение
Колеги моля,ако някой знае къде се намира термодатчика за уреда на таблото на Пасат В2 87г. нека помогне. Уреда работи когато си иска.Та мисля ,че е от датчика. Предварително БЛАГОДАРЯ. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аз съм с 2Е мотор, така, че не мога да кажа при теб къде точно е, но да, на изхода около главата трябва да е! Просто няма къде другаде.
За уреда обаче, по-вероятно е да е друго. Имах подобен проблем с предния таралясник, Голф 1.6Д. Термометъра работеше когато си иска, по някое време, както карам, вземе, че включи, засветка светодиода за прегряване, после пак исключи и така..
И аз се насочих към датчик, но след като го имитирах с резистори, видях, че резултата е същия.
Оказа се прекъснала писта на платката в таблото, в моя случай, нулата. Пуснах проводниче м/у нулата на този уред и на съседния (мисля, че беше горивомера) и проблема се реши тотално! Ако е от мек материал платката (а не текстолитова), голям е шанса и при теб да е така, защото уредчетата контактуват с шпилки М3 и гайчици. Ако от вибрация леко се разхлабят дори, почват да износват пистата и я скъсват.
Успех!
За уреда обаче, по-вероятно е да е друго. Имах подобен проблем с предния таралясник, Голф 1.6Д. Термометъра работеше когато си иска, по някое време, както карам, вземе, че включи, засветка светодиода за прегряване, после пак исключи и така..
И аз се насочих към датчик, но след като го имитирах с резистори, видях, че резултата е същия.
Оказа се прекъснала писта на платката в таблото, в моя случай, нулата. Пуснах проводниче м/у нулата на този уред и на съседния (мисля, че беше горивомера) и проблема се реши тотално! Ако е от мек материал платката (а не текстолитова), голям е шанса и при теб да е така, защото уредчетата контактуват с шпилки М3 и гайчици. Ако от вибрация леко се разхлабят дори, почват да износват пистата и я скъсват.
Успех!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта