Трие предните гуми и двете от вътре. Не е много, но го нямаше.
Реглаж е минал преди няма 2000км. И двете по вътрешните ръбове. Давайте жокер.
Гледах го отдолу, не видях нищо ненормално. Сега може и аз толкова да си виждам.



Трие предните гуми, Б4 - решен
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Трие предните гуми, Б4 - решен
Последна промяна от Гергин на Чет 24 сеп 2009 20:32, променено общо 1 път.
Re: Трие предните гуми, Б4
Пак на реглаж. Според мен е разтворила гумите, за това ги яде отвътре. Може да се дължи на луфт в накраиник, кормилна щанга, шарнирен болт и др. Ако си оцелил някоя по-брутална дупка, не дай си боже да има крив шенкел или амортисиор. По принцип знам че дори да е изправна предницата, на 10 000 км се препоръчва реглаж.
П.С. Може и предния път майстора да е спал докато е правил колата ти, и да не е направил сходимоста в норма. Така че има и вариант с които да минеш само с регулиране сходимост на предни колела
П.С. Може и предния път майстора да е спал докато е правил колата ти, и да не е направил сходимоста в норма. Така че има и вариант с които да минеш само с регулиране сходимост на предни колела

Последна промяна от joromnt на Сря 23 сеп 2009 14:07, променено общо 1 път.
Re: Трие предните гуми, Б4
joromnt написа:Пак на реглаж. Според мен е разтворила гумите, за това ги яде отвътре. Може да се дължи на луфт в накраиник, кормилна щанга, шарнирен болт и др. Ако си оцелил някоя по-брутална дупка, не дай си боже да има крив шенкел или амортисиор. По принцип знам че дори да е изправна предницата, на 10 000 км се препоръчва реглаж.



- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трие предните гуми, Б4
Колега, когато откараш на стенд на предницата там ще ти кажат евентоално дали имаш нещо за смяна по предницата. Ма дано да няма нищо фрапиращо, само до реголажа да е.
- jigsaw
- Мнения: 83
- Регистриран на: Сря 15 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трие предните гуми, Б4
Колега единствения начин да "яде" гумите отвътре, отвън или цялата гума е когато така наречената сходимост на колелата е нарушена.За да си го представиш за какво иде реч:Гумите трябва да седят така: |-|(изглед от горе и отпред);Когато в някаква степен седят така:/-\ или \-/(изглед отгоре), това е нарушена сходимост.Когато седят с наклон наляво или надясно:/-\ или \-/(изглед отпред), като на ненатоварвна Татра да речем, тогава не се износват и няма проблем с изключение на това, че губиш от контактната повърхност.За да ги износи отвътре значи горния край им е навътре, посока двигателя, а долния навън - /-\ (изглед отпред).В комбинация с /-\ или \-/(изглед от горе), се получава този ефект.Тия дето са ти правили реглажа да вземат да се метнат от нЕкой мост.Тоест възможните варянти за натушена сходимост са:
1. |-| (изглед отгоре и отпред) - прерфектна сходимост.
2 |-| (изглед отгоре) и /-\ или \-/ (изглед отпред) - нормално износване, но с нарушена полезна повърхност.
3. /-\ или \-/ (изглед отгоре) и |-| (изглед отпред) - бързо износване на цялата повърхност на гумата.
4. /-\ или \-/ (изглед отгоре) и /-\ или \-/ (изглед отпред) - бързо износване на вътрешната или външна част на гумата.
Намери си читав сервиз където да го напраят като хората.Разбира се възможно и да имаш някакви по-сериозни проблеми по самото окачване, но каквото и да е ония от сервиза с реглажа трябаше да го забележат и да ти кажат.Така, че пак до тях опира всичко.Айде със здраве и успех.НАдявам да съм обяснил изчепателно и разбрано
1. |-| (изглед отгоре и отпред) - прерфектна сходимост.
2 |-| (изглед отгоре) и /-\ или \-/ (изглед отпред) - нормално износване, но с нарушена полезна повърхност.
3. /-\ или \-/ (изглед отгоре) и |-| (изглед отпред) - бързо износване на цялата повърхност на гумата.
4. /-\ или \-/ (изглед отгоре) и /-\ или \-/ (изглед отпред) - бързо износване на вътрешната или външна част на гумата.
Намери си читав сервиз където да го напраят като хората.Разбира се възможно и да имаш някакви по-сериозни проблеми по самото окачване, но каквото и да е ония от сервиза с реглажа трябаше да го забележат и да ти кажат.Така, че пак до тях опира всичко.Айде със здраве и успех.НАдявам да съм обяснил изчепателно и разбрано

-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Трие предните гуми, Б4
Изчерпателен отговор. Познати неща.
Знаете ли кое е тъпото и защо питам. Реглажа го прави близък приятел. И то аз бях там през цялото време и гледах показанията на стенда.
А стенда е скъп и хубав. Знам щото ги продавах.
Амортесьорите не са изтекли или нещо видимо по окачването.
Чудех се за тампони на макферсон дали оказват влияние и също така за лагерите на главините. Па и от двете страни само реглаж май ще излезе. От една страна добре от друга....
Знаете ли кое е тъпото и защо питам. Реглажа го прави близък приятел. И то аз бях там през цялото време и гледах показанията на стенда.


Амортесьорите не са изтекли или нещо видимо по окачването.
Чудех се за тампони на макферсон дали оказват влияние и също така за лагерите на главините. Па и от двете страни само реглаж май ще излезе. От една страна добре от друга....
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Трие предните гуми, Б4- решен
Направих реглаж и всичко по предницата е здраво.
Ще видя дали трие гумите.
Използвам да препоръчам Деян от Експрес сервиз - 2. Много съм доволен.
Мерси на всички за отговорите.
Ще видя дали трие гумите.
Използвам да препоръчам Деян от Експрес сервиз - 2. Много съм доволен.
Мерси на всички за отговорите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта