Имам проблем с оборотите на колата при празен ход.Пасата е Б5 ,бензин, 1.6, 101 к.с от 1998.
Когато я запаля при топло време колата пали на 1100 оборота и сама се форсира до към 1500, след което сваля оборотите отново на 1000-1100. След около 4-5 мин каране оборотите си падат на 800.Забелезах също, че сутрин когато е студено колата пали на към 900 оборота и като загрее ги сваля на отново 800 (въпреки че се наблюдава известно колебание на стрелката).
Изчетох доста теми във форума свързани с този проблем и пробвах с махане на клемите на акумулатора за 10 мин, но нямаше ефект.Проблема е отскоро и мисля, че се появи след смяна на изпускателния колектор с друг втора употреба. Преди това колата винаги запалваше на 800.Възможно ли е при смяната на колелктора нещо да се е повредила ламбда сондата или пък да не е закачена добре? Ако се направи компютръна диагностика дали проблема ще бъде засечен?
А забравих да спомена също, че преди няколко дни се бях наводнил при акумулатора, но след почистване на отворите сега вода там няма.Съмнявам се това да влияе по накакъв начин на оборотите, но за всеки случай го споменавам .
Мерси предварително за отговорите
