k1xkc написа:какво мога да проверя за да разбера какав е проблема?
Ако е главата, гарнитурата или блока- ще има изгорели газове в охладителната система.
Това се проверява с тестер:
radotom написа:Представлява едно като спринцовка с гумена помпичка отгоре (като на тези за мерене на електролита на акумулатори, например)
Вътре е с 2 отделения, в които има едни сини течности (реактив). Ако при засмукване на въздух над разширителния съд при работеш мотор ти се оцветят реактивите в жълто, все още минаваш (но си пътуващ) Ако обаче, недай си боже, се оцветят чак до зелено... вече си отишал ... да кажем.. за нови гарнитури, в добрия вариант!
Всъщност- току-що намерих и едно, което изглежда по малко по-различен начин, но пак е на същия принцип:
http://www.intertechnic.bg/product_deta ... 6f0&id=767По-добрия вариант- да изпуска от някой фланец или скоба.
Трябва добре и старателно да се огледат всичките, защото антифриза се изпарява практически моментално и единствено може да се ориентира човек по едни белезникави следи около възможните местенца за пропуск.
