


Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 07 апр 2009 9:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
Необходим ми е съвет по какъв начин се извършва смяната на вътрешен десен маншон. Също така един и същ ли е като вид и размер левия и десния, понеже на мен ми изглежда, че десния е по дълъг а левия по къс. Понеже като отида до магазина да знам какво купувам а не да взема някой, който няма да ми свърши работа. Също така да ме ориентирате за някаква цена или производител. Другото нещо е, смяна на гарнитурата на картера. Там цената, която ми казаха е малко стряскаща - 50 лв. като за мойта кола - Пасат Б4 ABS двигател. Та да речем, че ги дам тези пари имали нещо специфично при смяната й, което заслужава внимание.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
За маншоните виж по-скоро дали полуоските са с еднакъв диаметър или дебелина, както го разбираш, ама за гарнитура на картера цената определено е нереална само дето за смяната ще ти трябва канал или подемник.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
При мен дясната полуоска е по-дебела от лявата. Иначе каретата мисля че са еднакви и би следвало захващането на маншона да е същото
Обясни на магазинера какво точно ти трябва, защото на мен ми даоха вътрешната част на външния маншон
Цената мисля че е около 15~20лв в зависимост от производителя.


-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
За маншоните първо.Двата са малко различни на дясната полуоска е по дебела задната част която не е към карето,но спокоино може да сложиш и от лява полуоска пак ще кара гаранция.Каретата както вътрешните така и външните са еднакви.За гарнитурата на картера.Сваляш картера като единственото специфично нещо е двата болта които са към маховика те се развиват малко по трудно.Сваляш всички болтове и сваляш .Ако имаш някакав силикон на елринг или виктор реинц мажеш с него гарнитурата от двата края препоръчвам.Ако нямаш събираш така и внимаваш за двата болта да не се хванат на криво защото се завиват в алуминии.А и да не забравиш да източиш масалцето първо че ще стане баня 

- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
За Маншоните са ти го написали Колегите!За гарнитурата на картера ти препоръчвам да си вземеш гумена-по-скъпа е ,но си заслужава/около 30лв?!
П.П А 50 лв е сигурно гумена,но с обичайната надценка за Плевен,Градски!
П.П А 50 лв е сигурно гумена,но с обичайната надценка за Плевен,Градски!

-
- Мнения: 30
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет за смяна на вътрешен маншон и гарнитура картер при Б4
За картер гумена не съм срещал ,но може и да има.За капак клапани вече съм сигурен че има може би за нея става дума.Гарнитурата за картера на елринг е дебела около 2 милиметра.На моя пасат карам с такава и дори не съм я мазал със силикон и си кара вече може би около 2 години защото нямах под ръка и няма проблеми.Притегни я първо преди да я смениш ако не си я сменил вече,ще се очудиш колко са ти хлабави болтовете.Даже предполагам че ще спре да тече,ако е така спестяваш за бира
ако ли не нова.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта