прекъсване когато е студен

Техническа и сервизна информация за Passat
passat.ov
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

прекъсване когато е студен

Мнениеот passat.ov » Пон 13 мар 2006 0:14


пасата е 1,8миАВСмотор.При палене на студен мотор започва да работи нормално 1100оборота за около 10секунди оборотите падат на850 при подаване на газ почва да прексва до 2100оборота и да пуши след 10минути работа се оправя на газ този проблем го няма.На какво може да се дължи?




bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojo06 » Пон 13 мар 2006 16:01


Според мен задръстени дюзи.Купи си добавка за бензин, която прочиства дюзите.


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 13 мар 2006 17:17


дали при моното е възможно да се сложи пластмасово филтърче на маркуча за бензина, както при карбураторните мотори?


bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojo06 » Вто 14 мар 2006 11:04


По принцип налягането в системата при инжекционите е по- голяма.И поставянето на такъв филтър от гледна точка на безопасността не е целесъобразна...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Вто 14 мар 2006 11:08


По-добре си смени стандартния горивен филтър отколкото да се занимаваш с пластмасови такива.


Потребителски аватар
веско
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: бургас

Мнениеот веско » Вто 14 мар 2006 16:23


... пък може би и да обърнеш внимание от къде и какъв бензин зареждаш :idea:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 14 мар 2006 22:42


Спрей за карбуратори пръскаш при работещ двигател през отвора на възд. филтър и подаваш газ едновременно/ иначе гасне/. Спрея е от рода на ацетон или кореселин и чисти нагар и затлачвания.
На няколко пъти впъскваш с вдигане на оборотите до 2000-2500


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Сря 15 мар 2006 11:56


kris11 написа:Спрей за карбуратори пръскаш при работещ двигател през отвора на възд. филтър и подаваш газ едновременно/ иначе гасне/. Спрея е от рода на ацетон или кореселин и чисти нагар и затлачвания.
На няколко пъти впъскваш с вдигане на оборотите до 2000-2500

При работещ двигател?! Не е ли малко опасно? Ще ви кажа какво ми се случи лятото, когато ходих при газаджиите от Аргус на "Сливница" за диагностика. Пича ми свали кутията на филтъра и смело взе да пръска с такъв спрей в директно в карбуратора, докато аз давах газ отвътре. Изведнъж всичко се възпламени и горя 2-3 секунди, след което изгасна, без да има последствия. Бая се уплашихме. Предположихме, че е избила искра от някой от кабелите, но като ги включихме на компютъра не показа такова нещо. След това отидох на друг диагностик, който каза че ми е дадено голямо предварение на запалването и поради това се връща запалена гориво-въздушна смес нагоре през карба към филтъра. Градусът на предварение беше над 20, при нормално 6 на бензин и 10 на газ - така ми каза момчето. Сетих се, че малко преди това сменявах делкото и явно този мастор е оставил такова голямо предварение, щото прави всичко на око.
Така че внимавайте с пръскането на този спрей при работещ двигател! На флакона изрично пише да се пръска при изгасен мотор.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 15 мар 2006 14:40


E ама има разлика - на самолета свещите не се виждат- те са под метален капак заедно с кабелите. Центровка няма как да се прави - няма делко , а 2 двойни бубини .Датчика е на коляновият вал :D

И защо да се самозапалиш В момента на "газирането' -/ рязко вдигам обороти / - тогава впръсквам от спрея . Получава се 1 облак от смес , която веднага се засмуква. Няма опастност.
На Голфа правих същата процедура / 3 ка АЕЕ мотор/ там махнах въздушният филтър и впръсквах в зоната на отвора за смукване на въздуха. Той е 4 инжекции. Виж тук е по-опасно да не се получи кихване , че после ще търся нови смукателни пластмасови колектори :twisted: :twisted:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19698
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 мар 2006 22:04


Момчета, на колегата не мога да дам съвет, но не сдухва ли прекалено мотора такъв спрей? Това всъщност, доколкото съм чувал, се използва и при тунингите за нощните гонки? Вярно, че е 2-3 впръсквания само, но съм чувал и много отрицателни мнения за това. А иначе, с такова палим агрегата за ток във фирмата, дето работя. Пръскаме веднъж към филтъра и въртим в същия момент стартера. Пали като самолет, ама бумтежа дето се чува е... Аграгата е дизел, де. Ако това има значение.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 142 госта