прекъсване когато е студен
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 21 фев 2006 23:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
прекъсване когато е студен
пасата е 1,8миАВСмотор.При палене на студен мотор започва да работи нормално 1100оборота за около 10секунди оборотите падат на850 при подаване на газ почва да прексва до 2100оборота и да пуши след 10минути работа се оправя на газ този проблем го няма.На какво може да се дължи?
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:Спрей за карбуратори пръскаш при работещ двигател през отвора на възд. филтър и подаваш газ едновременно/ иначе гасне/. Спрея е от рода на ацетон или кореселин и чисти нагар и затлачвания.
На няколко пъти впъскваш с вдигане на оборотите до 2000-2500
При работещ двигател?! Не е ли малко опасно? Ще ви кажа какво ми се случи лятото, когато ходих при газаджиите от Аргус на "Сливница" за диагностика. Пича ми свали кутията на филтъра и смело взе да пръска с такъв спрей в директно в карбуратора, докато аз давах газ отвътре. Изведнъж всичко се възпламени и горя 2-3 секунди, след което изгасна, без да има последствия. Бая се уплашихме. Предположихме, че е избила искра от някой от кабелите, но като ги включихме на компютъра не показа такова нещо. След това отидох на друг диагностик, който каза че ми е дадено голямо предварение на запалването и поради това се връща запалена гориво-въздушна смес нагоре през карба към филтъра. Градусът на предварение беше над 20, при нормално 6 на бензин и 10 на газ - така ми каза момчето. Сетих се, че малко преди това сменявах делкото и явно този мастор е оставил такова голямо предварение, щото прави всичко на око.
Така че внимавайте с пръскането на този спрей при работещ двигател! На флакона изрично пише да се пръска при изгасен мотор.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
E ама има разлика - на самолета свещите не се виждат- те са под метален капак заедно с кабелите. Центровка няма как да се прави - няма делко , а 2 двойни бубини .Датчика е на коляновият вал
И защо да се самозапалиш В момента на "газирането' -/ рязко вдигам обороти / - тогава впръсквам от спрея . Получава се 1 облак от смес , която веднага се засмуква. Няма опастност.
На Голфа правих същата процедура / 3 ка АЕЕ мотор/ там махнах въздушният филтър и впръсквах в зоната на отвора за смукване на въздуха. Той е 4 инжекции. Виж тук е по-опасно да не се получи кихване , че после ще търся нови смукателни пластмасови колектори


И защо да се самозапалиш В момента на "газирането' -/ рязко вдигам обороти / - тогава впръсквам от спрея . Получава се 1 облак от смес , която веднага се засмуква. Няма опастност.
На Голфа правих същата процедура / 3 ка АЕЕ мотор/ там махнах въздушният филтър и впръсквах в зоната на отвора за смукване на въздуха. Той е 4 инжекции. Виж тук е по-опасно да не се получи кихване , че после ще търся нови смукателни пластмасови колектори


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Момчета, на колегата не мога да дам съвет, но не сдухва ли прекалено мотора такъв спрей? Това всъщност, доколкото съм чувал, се използва и при тунингите за нощните гонки? Вярно, че е 2-3 впръсквания само, но съм чувал и много отрицателни мнения за това. А иначе, с такова палим агрегата за ток във фирмата, дето работя. Пръскаме веднъж към филтъра и въртим в същия момент стартера. Пали като самолет, ама бумтежа дето се чува е... Аграгата е дизел, де. Ако това има значение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 142 госта