Смяна на мека връзка на генерацията
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
- Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
- Двигател: CBDC 2010
- Местоположение: София,
Смяна на мека връзка на генерацията
Колеги, може ли да ме посъветвате от къде мога да си купя читава мека връзка и за каква сума ориентировъчно, защото мойта сдаде. Става въпрос за Пасат 1.8 MI, ABS двигател - знае ли някой какви са й размерите.
- SvetlioVW
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 14:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Опитай в КОСЕР. Адреса може да намериш на www.kosser.net
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
:))
Човече мека връзка и аз правих и направо си отидох при маисторбез да купувам първо.моя съвет е недеи гледа меката връзка а гледаи кои ще ти я прави защото после ходих още два пъти при тоя да си я дооправя.Иначе платих 60 кинта и почаках около час.Провери си и тампоните на двигателя ако искаш да си нямаш проблеми после.Преден тампон платих 45 с монтажа.Това е от мен по меките вразки.Успех.
- didogn71
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
SvetlioVW написа:Опитай в КОСЕР. Адреса може да намериш на www.kosser.net
същата в авто-хит -40% от косерската цена
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на мека връзка на генерацията
GVG написа:Колеги, може ли да ме посъветвате от къде мога да си купя читава мека връзка и за каква сума ориентировъчно, защото мойта сдаде. Става въпрос за Пасат 1.8 MI, ABS двигател - знае ли някой какви са й размерите.
41 лева до летишето.професионално ми я монтираха миналата седмица
- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Вчера я смених 45 лв . меката връзка + 10лв за тръбичка, монтаж заварка.
Катализатора като се позапуши / след около 150-190 ХХХ км/ и назад минават малко газове .Налягането избива на хай-слабото място - меката връзка. Всичко друго е метал - тръби и гърнета.
От скъсани или позакъсани тампони се получават по- големи вибрации от нормалното положение и пак тръгва да се закъсва меката връзка.
Представлява 2 метални накрайника / малко под конус/ които се заваряват към тръбата от колектора и към тръбата на входа на гърнето.
Вчера свалих катализатора и на негово място сложих 1 хубавичка права тръба. Сега вади много по-хубав звук от накрайника на задното гърне. Даже при яко изфорсирване припляска отзад.
Преди пращеше през меката връзка.
Сякаш има по-добър ряз сега на ускорение.
Катализатора като се позапуши / след около 150-190 ХХХ км/ и назад минават малко газове .Налягането избива на хай-слабото място - меката връзка. Всичко друго е метал - тръби и гърнета.
От скъсани или позакъсани тампони се получават по- големи вибрации от нормалното положение и пак тръгва да се закъсва меката връзка.
Представлява 2 метални накрайника / малко под конус/ които се заваряват към тръбата от колектора и към тръбата на входа на гърнето.
Вчера свалих катализатора и на негово място сложих 1 хубавичка права тръба. Сега вади много по-хубав звук от накрайника на задното гърне. Даже при яко изфорсирване припляска отзад.
Преди пращеше през меката връзка.
Сякаш има по-добър ряз сега на ускорение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zhorieff и 57 госта