От много време насам ме мъчи един въпрос, който на теория като последици, всичко е възможно, но на практика не виждам какво може да се обърка. Та проблема е следния: Преди известно време (около година, може и повече) ми се наложи да сменям клеморед. Всичко по мед и масло, сега работи идеално. И тъй като трябваше за по-лесен достъп до тази част, да се свали волана, съответно изключих буксата за AirBag-а. Някак си ме хвана шубето именно поради това, че все пак е техника, четох и из чужди форуми, че не е шега работа и е разбираемо защо, та знам ли какво може да стане, за първи път правя тази "операция" още повече, че имах и ядове с комфорт модула (смяна с друг, понеже отдолу купето плуваше във вода.. друга история) и там имаше изключване на букси от седалките, след което ги включих пак, но буксата във волана си остана изкл. Индикацията на таблото, логично - свети постоянно. Преди това поради ред причини, няколко пъти (ако има значение) е сваляна предница. Та в тоя ред на мисли, когато проверя за грешки модула на AirBag-a, ми излиза:
Address 15: Airbags Labels: 1J0-909-60X-VW3.LBL
Part No: 1J0 909 607 A
Component: AIRBAG VW3 S V04
Coding: 00065
Shop #: WSC 05311
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-49D8
5 Faults Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
33-10 - Resistance Too Low - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
32-10 - Resistance Too High - Intermittent
01221 - Crash Sensor Side Airbag; Driver Side (G179)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Въпроса е, крие ли някакъв риск, ако включа буксата във волана, и изчистя грешките ?


