Високи обороти сутрин??

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Високи обороти сутрин??

Мнениеот svere » Чет 09 мар 2006 8:56


Здравейте колеги!
Проблема ми е следния:
сутрин, когато е студено и запаля на бензин, оборотите са страшно високи и не падат, дори колата да загрее.
При топъл двигател, след като загася колата и престои около 1/2 - 1час, всичко се нормализира. Това е и на газ и на бензин.
А когато сутрин при по топло време запаля на газ този проблем го няма :roll:

с RP двигател 1.8Ми съм - газ-бензин

ПС: С откачване на + клема нищо не стана, ефекта си е същия




Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 9:12


Ти пусна ли търсачката да провериш дали има в форума подобни теми/проблеми като твоята?!
На първо време си провери ъгъла на запалване, да не би да е с голямо предварение!
И прочети всичко каквото намериш чрез търсачката - повярвай ми, никак няма да е малко това което ще намериш.Успех


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 09 мар 2006 9:18


предварението е с 2-3 градуса отгоре, заради газта
прочетох повечето теми в тази насока, но все пак търся помощ за конкретния проблем, защото странното е че го прави само сутрин при студено време и то само на бензин а на газ не, дори на газ ефекта е обратен но в много малки граници (например при студено време при първоначално палене на газ оборотите са леко по ниски от нормалните)


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 9:26


Ами върни си ъгъла както си е бил преди и после ела да кажеш как е!Съветвам те, ако сам си го променял на "око", да отидеш при някой майстор и да ти го направи точно както си е бил преди за бензин.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 09 мар 2006 9:32


Значи ъгъла е променен от както е сложена газовата уредба, и така си беше до преди една седмица,......... нямах никакви проблеми с оборотите.

Това започна да си го прави от самосебе си, без да се пипа нищо по колата :roll:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 9:47


От колко време ти е газовата?Защото и аз променях ъгъла преди време, но проблема с оборотите се появи след 1-2 месеца и точно такива бяха симптомите - колата буквално се изфорсирваше до към 3000-3500 оборота, секунда след самото запалване. Направо ми беше мъка да я слушам и да стоя с вързани ръце, като знам че точно тогава е най-противопоказано да вдига толкова обороти.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 09 мар 2006 9:52


газовата ми е от около година

а как се реши проблема с оборотите?
Върна ъгъла на палене на нормалното предварение ли?


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 10:52


Ами не знам човеко. Да ти кажа ли, от тази промяна на ъгъла няма кой знае каква полза, да не кажа че само проблеми. Разхода си остава почти един и същ - вярно че има съвсем малко подобрение в пъргавината, но пък създава други проблеми.
Погледни си евентуално и тези неща:
1. Стъпково моторче
2. Ламбда сонда
3. Температурен датчик


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 09 мар 2006 10:57


svere написа:а как се реши проблема с оборотите?
Върна ъгъла на палене на нормалното предварение ли?

Да, точно това направих и проблема с вискоите обороти при палене на студен двигател веднага изчезнаха.


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Чет 09 мар 2006 22:32


ok благодаря, ще пробвам


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 10 мар 2006 8:34


svere написа:ok благодаря, ще пробвам

Сега се замислям, че от по-горе изброените причини, може спокойно да се премахне ламбда сондата, защото тя взема участие чак когато самата тя позагрее.А в случая при теб, високите обороти са непосредствено след самото запалване.
Успех! Изображение

Последна промяна от doktora на Пет 10 мар 2006 13:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 мар 2006 10:48


doktora написа:може спокойно да се премахне ламбда сондата, защото тя взема участие чак когато самата тя позагрее.А в случая при теб, високите обороти са непосредствено след самото запалване.
Успех! Изображение

:gruebel в какъв смисъл да се премахне,като вариант ли или от колата


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 10 мар 2006 13:31


Даскала написа: в какъв смисъл да се премахне,като вариант ли или от колата

Хайде познай от първия път - струва ми се че ще ти е трудно , но все пак опитай ИзображениеИзображениеИзображение . Хайде малко помощ от мен- никъде не съм споменавал думата "вариант", а съм използвал думата "причини"


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 мар 2006 18:23


doktora написа:Хайде познай от първия път - струва ми се че ще ти е трудно , но все пак опитай

:applause: :applause: :applause: :don't worry


Потребителски аватар
svere
Мнения: 572
Регистриран на: Сря 25 май 2005 15:13
Автомобил: Passat B5 110++
Двигател: AFN
Местоположение: София / Монтана
Контакти:

Мнениеот svere » Пет 10 мар 2006 21:11


doktora написа:Сега се замислям, че от по-горе изброените причини, може спокойно да се премахне ламбда сондата, защото тя взема участие чак когато самата тя позагрее.А в случая при теб, високите обороти са непосредствено след самото запалване.
Успех! Изображение


ще стане ли само с изключване на кабелчето на ламда содата?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта