Въпрос за смяна на масло
- xaxobgcc
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 16:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/София
Въпрос за смяна на масло
Врему му стана на пасата 1.8 моно 90г да му смяна маслото. Та се интересувам с пълни подробности как става тая смяна. Дали трябва първо е да е топъл или не е задължително, каде се точно се намира пробката за източване и най-важното какво масло да му сложа. Защото в момента съм с БП Виско 2000 и какъв да бъде масления филтер бош или филтрон. Мерси предварително.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Теми за масла хиляди! просто си направи труда да потърсиш....
Въпрос на предпочитания и да уцелиш да е истински..
Иначе
маслото се сменя на топъл мотор... зашото е най течно..
пробката се намира точно отдолу на картера... в най-ниската му точка.
1. Има течности за миене.. ако искаш да го промиеш... и следваш указанията.......само ако имаш желание
2. отвиваш пробката... внимателно да не се изпариш!!!!!... масло с 100 градуса
3. изчакваш.. като спре да тече, отвиваш филтъра масления...става с въртене.. той е на резба...
4. Мажеш гумата на новичт маслен филтър с малко масло.. с малко масло.... стягаш.. аз лично стягам на ръка.. колкото мога без уреди..
5. сменяваш медната шайба /дифтунг/ на пробката...
6. завиваш пробката..
7 наливш новото масло... наливаш 3 литра, чакаш 2-3 мин, гледаш щеката... и после почваш на по 500 мл, докато нацелиш колкото масло трябва с почивки от по 2-3 мин, за да се стече маслото...
8. Готов....
Ако в някоя от тези операции не си сигурен..
бягай на майстор.. 5 лв и ще ти го сменят...
и за да не стане отплесване по марките масло...

Въпрос на предпочитания и да уцелиш да е истински..
Иначе
маслото се сменя на топъл мотор... зашото е най течно..
пробката се намира точно отдолу на картера... в най-ниската му точка.
1. Има течности за миене.. ако искаш да го промиеш... и следваш указанията.......само ако имаш желание
2. отвиваш пробката... внимателно да не се изпариш!!!!!... масло с 100 градуса
3. изчакваш.. като спре да тече, отвиваш филтъра масления...става с въртене.. той е на резба...
4. Мажеш гумата на новичт маслен филтър с малко масло.. с малко масло.... стягаш.. аз лично стягам на ръка.. колкото мога без уреди..
5. сменяваш медната шайба /дифтунг/ на пробката...
6. завиваш пробката..
7 наливш новото масло... наливаш 3 литра, чакаш 2-3 мин, гледаш щеката... и после почваш на по 500 мл, докато нацелиш колкото масло трябва с почивки от по 2-3 мин, за да се стече маслото...
8. Готов....
Ако в някоя от тези операции не си сигурен..
бягай на майстор.. 5 лв и ще ти го сменят...
и за да не стане отплесване по марките масло...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 106 госта