Проблем със стартера-РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
rado_box
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем със стартера-РЕШЕН

Мнениеот rado_box » Съб 19 апр 2008 20:57


Здравейре колеги!Днес ми "изскочи" следния проблем:тръгвам да паля колата и стартера въобще не зацепва.Върти се ел.мотора,но бендикса не изкача и не зацепва към маховика.Днес сигурно 10 пъти палих и гасих колата и всичко си беше ОК.Въпросът ми е дали може това да се получи вследствие на хлабав или зацапан контакт,кои контакти да проверя или проблема ще е в самия бендикс.Ще съм Ви благодарен ако ми дадете някакви напътствия от къде да започна с проверките и да ми кажете евентуално как се сваля стартера за да се опитам да го отремонтирам.Възможно ли е проблема да е от ел.магнита и дали той е на отделен бушон или реле?Става въпрос за пасат Б-3,1991г.,автоматик,2000куб.см.

Последна промяна от rado_box на Чет 24 апр 2008 15:27, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 19 апр 2008 21:16


Пасати се произвеждат от 84г насам, от В1 до В6 ако няма и В7 вече. Така че ако не уточниш модела и трибуквения код на двиг. трудно някой ще ти даде компетентен отговор :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 19 апр 2008 23:14


Не, адаш! Не е на реле или бушон бендикса.
Просто е на една втулка от синтерован бронз, която се е износила. Трябва да се сменят втулките на стартера, като най-гнусна е тази, дето е на върха на оста, защото се намира в кожуха на маховика и се избива много зор! :(
Специално при теб прецаканото е самия бендикс, но другите втулки също не са за подцеяване.
Като части би трябвало да ти излезе около 20 лева.
Вече, ако друг ти върши работата за майсторлък.... не знам!


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 20 апр 2008 18:48


Искам да използвам темата на колегата ,да не пускам друга.И аз днес бях изненадан от опитите си да запаля.Решихме да се връщаме от асеновата крепост и въртя ключа до упор и ..... няцки,пак и пак и пак и нъцки.Колата беше постояла няколко часа на слънцето.Все пак с 300 зора запали.Токове по таблото има,в акомулатора също,просто от 10-15 завъртания на ключа веднъж запалва.Замерихме после в Пловдив дали идва ток от ключа до стартера и се оказа че ту има,ту няма и така.Мисля че съм за смяна на контактен клеморед ама и вас да питам.Колата ми трябва всеки ден а аз не мога да разчитам така,дали в сервизите ги сменят тези неща или някъде другаде се ходи,нямам време и нерви да се занимавам с това.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 20 апр 2008 20:03


От клемореда е :idea: Не е голяма философия смяната но трябва да имаш скоба за втулката под волана. Потърси има теми как се сменя. За половин час най-много работа е :wink:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Нед 20 апр 2008 20:47


абе аз скоби за лагери имам даже SKF,четох как става долу горе ама нямам време и предпочитам да си платя да ми свършат работата,нали не ме виждаш 110кг да пъхти на предната седалка мъчейки се да се свие на две? :lol: Ама ако няма кой да ми свърши работата и сам ще трябва,та ако се размина с едни 30лв в сервиз за работа, направо я водя.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 20 апр 2008 20:57


В София взимат 15-20лв всепак е за няма и половин час работа :wink:


Потребителски аватар
diqn1975
Мнения: 82
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 23:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот diqn1975 » Нед 20 апр 2008 21:19


Радо здравей, знаеш ми телефона мога да ти помогна :)


Потребителски аватар
rado_box
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот rado_box » Вто 22 апр 2008 17:42


Здравейте колеги!!Днес си разглобих стартера,но не го свалих от двигателя,а го разглобих от към задната страна-извадих кожуха на котвата и самата котва разбира се,просто нямах достатъчно голяма еврейска звезда,за да го демонтирам целия.Останах изненадан-устройството на стартера не е каквото очаквах ,а е някакво "странно".Отвътре изпаднаха много парчета от някаква мисля пластмасова шайба със зъбци по периферията,ако не се лъжа.Тя изглежда седи м/у оста на котвата и три малки зъбни колелца.Ако някой може да ми каже как се нарича това "чудо",каква му е функцията и дали се продава някъде,ще бъда много благодарен(една корава кръчма от мен :) ).Какъв модел е този ши... стартер?Благодаря предварително!!!!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 22 апр 2008 22:55


Хахаха... да, нормално!
Това ти е редуктора на стартера (нашите стартери са с редуктор).
И при мен беше се посчупило, но само малко парченце. Става именно заради износването на фтулката на бендикса.
Продава се, от порядъка на 8-10 лева ми струваше.
Но без сваляне на стартер и пълна профилактика няма как да минеш! Дори да успееш да набуташ новото (няма как да стане)., пак ще се потроши, защото бендикса го удря при биенето си заради фтулката


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Сря 23 апр 2008 7:41


Колега редуктори предлагат Евро 07 това е телефона им в Варна 511 274; 511 275 звънни и питай. Но за да ти го извадят на всякъде ще те питат за марката и номер на стартера.Виж на самия стартер трябва да пише тази информация. Успех.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот angel1223 » Сря 23 апр 2008 11:10


и аз имах същия проблем на няколко пътя го свалях смазвах почиствах но временно се оправяше и накрая си купих нов[/list]


Потребителски аватар
rado_box
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот rado_box » Чет 24 апр 2008 15:24


Благодаря за съветите колеги,но въпреки всичко не успях да се справя сам поради липса на подходящ инструмент и най-вече не бях сигурен във възможностите и познанията си в тази област.Все пак отидох в сервизче вчера,днес ми се обадиха и вече карам,но с 50лв. по- малко в джоба.Иначе съм много доволен ,че пасаторчето пак е на линия и се надявам за напред да нямам много проблеми!!!!


IvanZag
Мнения: 99
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvanZag » Пет 25 апр 2008 7:19


Важното е, че си свършил работа. Те парите са за това да се харчат :wink:


Потребителски аватар
Bobko81
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
Двигател: AUB
Местоположение: Видин

Re: Проблем със стартера-РЕШЕН

Мнениеот Bobko81 » Пон 09 ное 2009 17:01


Здравейте колеги за да не пускам нова тема за стартери ще пиша тук.От една семица и аз имам проблеми със стартера и си мисля че най вероятно е бендикс.При завъртане на контактния ключ стартера върти като луд но не зацепва връщам втори път пали от четвърт.Не го прави всеки път ами на десетина паления веднъж.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта