Пасат б5-газ+бензин или дизел
Пасат б5-газ+бензин или дизел
искам да си купя пасат Б5, 1998-2000,но незнам дали да е бензин+газ или дизел.какво ще ме посъветвате?????
Последна промяна от Pichaga на Нед 08 ное 2009 22:41, променено общо 1 път.
Причина: главните букви
Причина: главните букви
- player123
- Мнения: 218
- Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
аз бих те посъветвал някакъв читаф б3 или фейслифта б4
) б5 са много скапани поне според мойте скромни разбирания много лесно се трошат.А в момента се продава уникално корадо за 2200 лева което не е за изпускане ..136 коня

- player123
- Мнения: 218
- Регистриран на: Сря 10 юни 2009 20:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
аз бих те посъветвал някакъв читаф б3 или фейслифта б4
) б5 са много скапани поне според мойте скромни разбирания много лесно се трошат.А в момента се продава уникално корадо за 2200 лева което не е за изпускане ..136 коня
viewtopic.php?f=44&t=167029&hilit=corrado .. яд ме е че нямам пари да го зема. ..

viewtopic.php?f=44&t=167029&hilit=corrado .. яд ме е че нямам пари да го зема. ..
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Купи си ТДИ няма да съжаляваш.Не слушай приказките за б3 и б4 ,б5 е две класи над тях.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Я малко да се осъзнаете, не може да ми сравнявате коли от различни поколения, ако вече ментаците за Б3 и Б4 са станали качествени, то за Б5 и Б5.5 не. А като не можете да си позволите да си купите и да си поддържате колите си карайте трошките от 90-та година и да ви е мирна главата. Колегата пита за Б5. Дали да е бензин+газ или дизел си прецени по колко км караш на година и къде. На дизела е сравнително по-скъпа поддръжката, а на бензина... незнам защото аз лично карам Б5.5 с V6 мотор. За капак комплект носачи за предницата на Б5 или Б5.5 могат да се намерят за около 500 лева (говориме за 8 носача и биелетки и тем подобни дреболиики). Ако искаш каруца за товарене си купи Б4, ако искаш и да се возиш с малко повечко кеф си купи Б5. Аз лично ти препоръчвам дизела, понеже се очаква да е по-чист от бензина, но ако е издухал...
Късмет с избора!
Късмет с избора!
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
От два месеца и аз се чудя, но дали да си остана на перфектно Б3 с АГУ или да рискувам с кочинка Б5 дизел(единствено и само) 110 коня, тук съм описал основните, които са ми минали през главата и до ден днешен не мога да взема категорично решение.
Всеки път извън колата си мисля за смяна, кача ли се и да запаля съвсем се разубеждавам.
Въпреки, че от написаното тук за мен частите не са никак скъпи, отделен е въпроса за качеството.
Все ми се струва, че отново се задават космически цени на горивото и който е на газ ще спечели.
Дано греша.
Всеки път извън колата си мисля за смяна, кача ли се и да запаля съвсем се разубеждавам.
Въпреки, че от написаното тук за мен частите не са никак скъпи, отделен е въпроса за качеството.
Все ми се струва, че отново се задават космически цени на горивото и който е на газ ще спечели.
Дано греша.
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Пасат В5 по възможност 99-00 г.,ако можеш да си позволиш и 5.5.От по-ранни години не ти препоръчвам,едно че са от първите години на производсто и някои работи не са им баш тамандъ,друго,че са вече прехвърлили 10 г.и общо взето не вярвай,че за 5 хил ще вземеш свястен,освен ко не те кефи много зелената подсветка . За мотора всички без 1.6 бензин стават.Най-разумните са 1.8-20 V,1.9 ТДИ 110 к.с.,в много краен случай 90 к.с.,ако държиш на по-динамично каране няма как да пропусна 1.8 Т,който дефакто гори колкото чистия 1.8,но пък си има една турбина повече,която може и да се предаде точно докато е при теб.Не ги слушай феновете на олдтаймерите,приказват глупости по разбираеми причини.Естествено знам,че имат пари минимум за фаетон 2008 ама карат В3 1.8 Ми на газ щот ги кефи повече
.Та кво не му е хубо на Б5,че не се сещам нещо.Тва за предницата само сте чували,градски легенди ма не сте опитали ,нали така.По-кеф е на 15 г. + + годишната каляска неска помпа на спирачките,утре горната на съединителя,после долната,после тампони на задния мост,после тези на макферсона и на носачите,а ама нещо пукало кат завиваме на ляво,ма никой не знае кво е и на 3000 оборота в колата не се стои от гюрултия и пак никой не знае,а жилата на скоростите мииии те такова ма първа рядко влиза от раз ,та викате голям кеф да караш 1.8 Ми 88 г.,а АВС -тевес тва чудо неземно с оная странната система с високо налягане ,а задните дискови спирачки ,които са екстра само за ГТ моделите и 2.0 нагоре моторите ,а спирачки въпреки всичко няма ,няма и да има ,да не говорим за масовата липса на вентилирани дискове и още много много неща/което е нормално за кола от по-старо поколение/. Накрая ква остана единствената далавера -широкото купе и обслужването за 150 лв.мах. с маслото и труда и всекидневните дребни болежки на всяка стара кола.Лошо няма човек да си харесва колата,ама ВАГ не са преустановили дейността си с В3 и Г2/много добри ,но за времето си/ и има живот и след тях и то съвсем не лош.Е всичко си има цената ,но ако човек може да си я позволи няма причина да не го направи.

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Здрасти,
карам пасат б5 1,8 20V бензин 97-ма.
1-во: градско ми харчи от 10л до 13л/100(в задръстванията)бензин, като това е с много леко каране не повече от 2500-3000 оборота.
Извън градско съм я свалял макс. до 7,5л/100 като скороста е до 120км/час, над 120 става свиня ненаситна
2-ро: Мойта я взех от Швейцария и до момента съм сменил(за 2 години +/-):
ремаците, ролки и тн.(те са задължителни)-400лв.
задни амортесиори-около 300лв.
съединител-350лв.
накладките,предни задни не ги смятам изобщо (те са си консуматив)
биалетка лява 2пъти-180лв
2-ва горни предни носача май бяха -около 250-300лв.
и един долен които е около 150-200лв
и ще ме очакват още за смяна...
Това са части с труд
Както сам разбираш тая кола 11 години е карана по перфектни Швейцарски патища и щом я докарах не след далго се започна работата по ходовата час.
Имам да сменям при следваща смяна на предни накладки и дискове около 200лв.(само дискоевте)
и 2 предна амортесиора по 200лв парчето (без труда)
да не говорим че радиатора ми тече леко ама нема да го смениям за сега.
Това е често срещан проблем за кола на тия години и едни мои приатели със същия сменяха радиатор.
това е което мога да споделя с теб отностно пасат б5.
Ако си мислиш че са здрави, моето мнение че не са (или просто аз сам попаднал на калпава)
Успех с избора!!!
карам пасат б5 1,8 20V бензин 97-ма.
1-во: градско ми харчи от 10л до 13л/100(в задръстванията)бензин, като това е с много леко каране не повече от 2500-3000 оборота.
Извън градско съм я свалял макс. до 7,5л/100 като скороста е до 120км/час, над 120 става свиня ненаситна

2-ро: Мойта я взех от Швейцария и до момента съм сменил(за 2 години +/-):
ремаците, ролки и тн.(те са задължителни)-400лв.
задни амортесиори-около 300лв.
съединител-350лв.
накладките,предни задни не ги смятам изобщо (те са си консуматив)
биалетка лява 2пъти-180лв
2-ва горни предни носача май бяха -около 250-300лв.
и един долен които е около 150-200лв
и ще ме очакват още за смяна...
Това са части с труд
Както сам разбираш тая кола 11 години е карана по перфектни Швейцарски патища и щом я докарах не след далго се започна работата по ходовата час.
Имам да сменям при следваща смяна на предни накладки и дискове около 200лв.(само дискоевте)
и 2 предна амортесиора по 200лв парчето (без труда)
да не говорим че радиатора ми тече леко ама нема да го смениям за сега.
Това е често срещан проблем за кола на тия години и едни мои приатели със същия сменяха радиатор.
това е което мога да споделя с теб отностно пасат б5.
Ако си мислиш че са здрави, моето мнение че не са (или просто аз сам попаднал на калпава)
Успех с избора!!!

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
На ей затова не трябва да си купува в момента 97 г. Иначе човек отде ги изкара тея цени,кви задни накладки консуматив ,кви са тея носачи на тея цени ,направо ме уби .Освен ако ходиш да я правиш в юнитрейд .Носачите целия комплект с накрайници и биалетки е около 400 лв.и не карат по-малко от лемфьордера менте от 800 лв. да речем.Прав си,че не са здрави като В3,но са и доста по-сложни и няма как да са по-здрави.В крайна сметка кола втора и м-найста ръка си е късмет,това май е истината.emillll написа:Здрасти,
карам пасат б5 1,8 20V бензин 97-ма.
.......................................Ако си мислиш че са здрави, моето мнение че не са (или просто аз сам попаднал на калпава)
Успех с избора!!!
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Опа забравих да спомена и горна помпа на съединител- 200лв(с труда) 

Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
vw16v написа:На ей затова не трябва да си купува в момента 97 г. Иначе човек отде ги изкара тея цени,кви задни накладки консуматив ,кви са тея носачи на тея цени ,направо ме уби .Освен ако ходиш да я правиш в юнитрейд .Носачите целия комплект с накрайници и биалетки е около 400 лв.и не карат по-малко от лемфьордера менте от 800 лв. да речем.Прав си,че не са здрави като В3,но са и доста по-сложни и няма как да са по-здрави.В крайна сметка кола втора и м-найста ръка си е късмет,това май е истината.emillll написа:Здрасти,
карам пасат б5 1,8 20V бензин 97-ма.
.......................................Ако си мислиш че са здрави, моето мнение че не са (или просто аз сам попаднал на калпава)
Успех с избора!!!
Това са цени давани ми от сервизите на Bosh i auto box мисля че беше кадето си я права колата.
А за юнитрейд не ми се мисли... кви цени дават
- AmW
- Мнения: 3550
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат б5-газ+бензин или дизел
Аз не разбирам какво се хвали толкова тоя Б3. Но явно наистина всеки тук си хвали своето....
Преди сегашният ми пасат карах б3 1.6ми мисля, че беше. Еми за 1 година съм пръснал повече пари за него да го правя от колко дадох за 3 години каране(или 100к км) на б5. С изключението, че с Б5цата не съм закъсвал никъде за разлика от Б3ката която през няколко дни сдаваше багажа.
Преди сегашният ми пасат карах б3 1.6ми мисля, че беше. Еми за 1 година съм пръснал повече пари за него да го правя от колко дадох за 3 години каране(или 100к км) на б5. С изключението, че с Б5цата не съм закъсвал никъде за разлика от Б3ката която през няколко дни сдаваше багажа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта