термостат на б5
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
термостат на б5
Здравейте колеги,имам един въпрос.Възможно ли е по-късното отваряне на термостата,да оказва влияние на разхода на гориво и той да се покачва дръстично.забелязал съм ,че пасата загрява бавно,и трудно достига 90гр.а сега като е студено още по-трудно.двигателя е 1.8Т 20v.а автоматичния смукач мисля ,че изключа до 30 сек.поне тогава падат оборотите.каква е нормалната температура извън града,която трябва да подържа.благодаря за отговорите предварително.
- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: термостат на б5
Така както си описал проблема е по вероятно да не ти затваря изобщо термостата и затова да загрява по-бавно.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: термостат на б5
Здравей колега.
Ето една полезна тема за термостатите - погледни в нея,със сигурност има нещо полезно за теб
viewtopic.php?f=1&t=27559&hilit=%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82
А и иначе, като използвах търсачката ми излезнаха 139 резултата за термостат.
search.php?keywords=%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Има много четиво за теб.
Поздрави.
Ето една полезна тема за термостатите - погледни в нея,със сигурност има нещо полезно за теб
viewtopic.php?f=1&t=27559&hilit=%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82
А и иначе, като използвах търсачката ми излезнаха 139 резултата за термостат.
search.php?keywords=%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82&terms=all&author=&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B5
Има много четиво за теб.
Поздрави.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: термостат на б5
Нормалната (работна) температура на двигателя навсякъде трябва да е 90*. Има един друг момент, че на Б5 стрелката за температурата показва 90* от 78* мисля беше до около 100* (по спомени). Щом не достига до 90* стрелката и на по-дълъг път, значи температурата е по-ниска, и определено има проблем (най-вероятно с термостата), и оттам е логично и разхода ти да е по-висок.
Пролетта забелязах, че парното ми започна да отслабва, и на продължителни спускания стрелката се отклонява наляво от "закованите" 90*. Смених термостата, и нещата се оправиха. За разхода не съм забелязал, защото заедно с термостата имаше и други "интервенции", но пък и карам дизел.
Съвет : като сменяш термостата "използвай момента" да смениш и антифриза. Заводът-производител препоръчва това да се прави на определен срок, но у нас малцина го спазват.
Пролетта забелязах, че парното ми започна да отслабва, и на продължителни спускания стрелката се отклонява наляво от "закованите" 90*. Смених термостата, и нещата се оправиха. За разхода не съм забелязал, защото заедно с термостата имаше и други "интервенции", но пък и карам дизел.
Съвет : като сменяш термостата "използвай момента" да смениш и антифриза. Заводът-производител препоръчва това да се прави на определен срок, но у нас малцина го спазват.
- TheKingslayer
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 11 авг 2008 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: термостат на б5
gr_kanev написа:Нормалната (работна) температура на двигателя навсякъде трябва да е 90*. Има един друг момент, че на Б5 стрелката за температурата показва 90* от 78* мисля беше до около 100* (по спомени). Щом не достига до 90* стрелката и на по-дълъг път, значи температурата е по-ниска, и определено има проблем (най-вероятно с термостата), и оттам е логично и разхода ти да е по-висок.
Пролетта забелязах, че парното ми започна да отслабва, и на продължителни спускания стрелката се отклонява наляво от "закованите" 90*. Смених термостата, и нещата се оправиха. За разхода не съм забелязал, защото заедно с термостата имаше и други "интервенции", но пък и карам дизел.
Съвет : като сменяш термостата "използвай момента" да смениш и антифриза. Заводът-производител препоръчва това да се прави на определен срок, но у нас малцина го спазват.
Наскоро се сдобих с VAG-COM кабел. Когато направих тест в движение се оказа, че стрелката на таблото показа 90* от 70-тия градус показание на VAG. Мислех, че при мен нещо не е наред. От друга страна стрелката наистина е като "закована" на 90*. След първоначалното загряване и стигане на стрелката на 90*, никога не съм я виждал да се измества от 90-те градуса.
Passat 1,8T/APU/2000год.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: термостат на б5
днес запалих двигателя,и го оставих да работи,след около десетина минути работа стрелката за температурата показваше около 70*и тогава взе да се затопля долния маркуч,който е до термостата,а преди това си беше чисто студен,незнам дали това е нормално,за толкова време мисля,че трябва да достигне 90*.забелязах ,че започна да загрява маркуча,когато започнах да подавам газ и я задържах на 2000 об.а външната температура беше 16*.това е за сега,някой знае ли колко струва термостата за 1.8 Т20v. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 86 госта