Здравейте, искам да по питам: При смяна на крушката на габаритите, възможно ли е колата да се запали например, ако се сложи по-мощна? Или- какви може да са най-лошите последици,ако се сложи по-различна крушка?
Благодаря!
Въпрос за смяна на крушка...
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за смяна на крушка...
Производителя е написал каква е максимално допустимата консумация на осветителните тела по автомобила за да е всичко наред. А именно: 5W (габарити и осветление на номера),21W (мигачи,стопове,задна,лампа за мъгла),60/55W (къси/дълги при автомобилите със лампа Н4), 21/5W (стоп и габарит при автомобилите със обща секция),55W (за халогени,къси или дълги при автомобилите със лампи Н3,Н1 или Н7)
Защо ще слагаш по мощни искаш да караш на габарити вместо къси ли? Пример ако сложиш 21W на задните габарити на МК3 със сигурност ще разтопиш пластмасата на стопа
Друг пример ако сложиш 90/100W крушки във фара (които м-у другото са забранени за употреба във EU ) ще стопиш ключа на фаровете
Защо ще слагаш по мощни искаш да караш на габарити вместо къси ли? Пример ако сложиш 21W на задните габарити на МК3 със сигурност ще разтопиш пластмасата на стопа

Друг пример ако сложиш 90/100W крушки във фара (които м-у другото са забранени за употреба във EU ) ще стопиш ключа на фаровете

- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за смяна на крушка...
Проблемът е, че на един познат се запали колата. Днес сменихме крушка. Това, което се чудя, е дали е възможно да сме сложили крушка, която да причини проблема. Друг въпрос е,че единият халоген прекъсваше, което ме навежда на мисълта,че не дава хубав контакт, което навярно е причина за нагряване на кабела и запалването.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за смяна на крушка...
RossenVlad написа: Друг въпрос е,че единият халоген прекъсваше, което ме навежда на мисълта,че не дава хубав контакт, което навярно е причина за нагряване на кабела и запалването.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта