Слабо ускорение:-( - Решено

Техническа и сервизна информация за Passat
toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Слабо ускорение:-( - Решено

Мнениеот toteff » Сря 29 мар 2006 7:45


Колата е Пасат 1.8 20клапана 125 к.с. 1997г. с газов инжекцион BRC монтиран в Италия.Имам я от 6 месеца и съм врътнал 11 000 км.При по-интензивно ускорение след 3000 об. ускорението става много слабо,колата задържа и по-лесно се изпреварва на 5-та от 2200 - 2500об. отколкото на 4-та с 3500 об.Прави го и на газ и на бензин.Повишаването на оборотите над 3500 е съпроводено със съскащ звук все едно ауспуха от някъде изпуска, а никъде няма черно около него по цялото му продължение от двигателя до края.Като запуша ауспуха с парцал и от никъде не изпуска.
Катализатора е избушен преди 2 месеца защото се раздрънка.Всички коли(само бензинови вкл. и Лада) които съм карал до сега след 3500об. се скъсват от вървене а тази се мъчи :( ,а ускорението до 3000об. е просто перфектно :)
Това нормално ли е за този мотор или някъде има проблем?
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ВАШИТЕ МНЕНИЯ!
mod edit: wili98
добавих "решено" в заглавието




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19706
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 29 мар 2006 19:06


:gruebel Хм, абе... а филтри за въдуха и горивото сменял ли си, приятелю?
Тъп въпрос, ама все пак!...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 мар 2006 19:31


А свещи и кабели как са? От кога не си правил центровка, на газ анализатор ходил ли си скоро? Пробва ли да смениш мястото от където зареждаш гориво...
Все в тоя ред на мисли ;)


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 29 мар 2006 19:47


Едно предположение и от мен :
Може да видиш и как е тампона който се намира между двигателя и блока на инжекциона, може да се е скапал от времето, при мен колата прекъсваше много здраво на високи обороти и като го свалиха той буквално се разпадна на две, всички бяха много изненадани че колата въобще е вървяла. та смениха го и всичко си е ок.


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re:

Мнениеот toteff » Чет 30 мар 2006 8:16


Колата е обслужена на 100%.Всички филтри - въздушен,бензинов, газов,маслен и на климатика :) са сменени.На центровка с компютър съм ходил - не откри никакви грешки.Свещите са нови NGK-тиелектодни.Бензин и газ- Еко елда, на другата кола Фиат темпра 1.6 с тези горива издира асфалта макар че е 80кс, а батко Пасатко 125кс е като бабичка на високи обороти :( Тампона е здрав.


Потребителски аватар
neocom
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 22:44
Автомобил: B9
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот neocom » Чет 30 мар 2006 12:10


Още една идея, провери си Масметъра...


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Re:

Мнениеот toteff » Чет 30 мар 2006 16:01


Какво е това масметър?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 30 мар 2006 17:44


Тука стана интереснооо... я кажете кво е тва масметър, че тоя двигател ми е интересен...


Потребителски аватар
B4/101
Мнения: 210
Регистриран на: Пет 06 авг 2004 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот B4/101 » Чет 30 мар 2006 19:01


Предполагам, че под масметър колегата има предвид MAF датчика. Mass Air Flow датчика е разположен след въздушния филтър и мери количеството въздух влизащо в двигателя. Този сигнал се подава на компютъра на двигателя ECU (Electronic Control Unit) и той от своя страна определя във всеки един момент количеството подавано гориво. Сигнала от MAF-а е само един от десетината параметъра на двигателя, които ECU следи и обработва за оптимизиране на гориво-въздушната смес. На по-старите модели двигатели MAF-a е механичен (подвижна клапа), който лесно дефектира. По-новите двигатели разполагат с датчик, който в общи линий по-трудно се скапва. Единственият начин да си провериш MAF датчика е компютър (имам предвид диагностика). Казваш, че са ти правили проверка на центровка. Ако са ти вързали свестен тестер той веднага би отчел ако имаш проблем в двигателя. В случай, че не е правена диагностика на двигателя съветът ми е да отидеш на свестен сервиз. Или майстор с подходящо оборудване, на който имаш повече доверие. Това ще е добра отправна точка за търсене на проблема.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 30 мар 2006 19:07


задръстени са ти грънците приятелю-бягай да сменяш гърнета едно по едно


Потребителски аватар
kapacitet
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград-града голяма

Мнениеот kapacitet » Чет 30 мар 2006 22:10


а филтър на газовият клапан?


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Мнениеот toteff » Пет 31 мар 2006 12:12


И филтъра на газовия клапан е почистен.Диагностиката е направена от разбиращ човек и с добър тестер.След вашите отговори все повече ме наляга мисълта, че някое гърне е позапушено и при високи обороти не му стига дебита за газове и при приминаването на газовете около стесненото място се получава този шум.
ДАЙТЕ ИДЕИ ОТКЪДЕ ДА СИ КУПЯ НОВИ ГЪРНЕТА?Става въпрос за В.Търново.
БЛАГОДАРЯ!


toteff
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Veliko Tarnovo
Контакти:

Реших проблема:-)

Мнениеот toteff » Сря 05 апр 2006 12:28


Оказа се, че пластмасовата гофрирана тръба от МАП-сензора до смукателния колектор единият уплътнителен О-пръстен беше прищипан и от там смучеше въздух.След отстраняване на проблема колата тръгна както трябва:-)
УРААААА!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 05 апр 2006 12:49


честито..
:lock:
ако искаш да добавиш нещо.. свирках на ЛС и ще отключвам



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта