Проблем с Пассат 9А 91г.

Техническа и сервизна информация за Passat
crazymind
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 21:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Проблем с Пассат 9А 91г.

Мнениеот crazymind » Нед 22 ное 2009 11:07


Колеги ... има ли някои които се е спречквал с такава машинка :cry: :cry:
Имам голям проблем и немога да разбера от каде е той!
Колата е имала обикновенно газово (премахнато) исчистена инжекционна система всичко си му е наред. ОБАЧЕ! Даржи високи обороти около 1500/1600 ... при подаване на плавна газ се истрелва изведнъж в определен момент и разхода е огромен ...
Водих я на добър маистор той ми каза да сменя дебитомера и да направя диагностика след което да я пробвам на ново.


П.С. Начинаещ сам в бранша и бих желал професионално мнение от хора които са си блъскали главите сас такива ДВГ Благодаря предварително :bowdown




svn_bg
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 21 мар 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sf
Контакти:

Re: Проблем с Пассат 9А 91г.

Мнениеот svn_bg » Пон 23 ное 2009 9:26


Колега аз имах подобен проблем с оборотите след като смених 2 маркуча за вакум.Оказа се че предишния собственик не ги е видял и просто в някакъв "сервиз" са му вдигнали оборотите. Изтегли си всички файлове от секцията с техн. документация ако не знаеш кое за какво е ,че както си забелязал има много "джаджи" по тоя мех. инжекцион. Може и на диагностика да отидеш за да се ориентирапш по-лесно по кода на грешката(е).Аз за това не сложих АГУ на моя 20год. младеж :Mr Green Fun (пасат 89 год.)Голям кеф е да видиш ,как много по-нови коли може да направи смешни все още :banana


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Re: Проблем с Пассат 9А 91г.

Мнениеот olele39 » Пон 23 ное 2009 11:50


За всеки случай, първо промии хубаво моторчето за празен ход. Сваляш го и го къпеш обилно с WD40 или коресилин. Монтираш обратно и ако няма промяна разкачаш маркуча за вкуума от смукателния колектор и затапваш плътно отвора /на колектора/. Внимаваш "тапата" да не бъде засмукана вътре в колектора, щото :horror: .Аз съм пробвал с плътно намотан изолирбанд и става. Също провери и късия маркуч след /под/ моторчето за ПХ. Ако има пробойни - пак изолирбанд. Побваш и ако няма промяна, отиваме на следващо ниво.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: capitana, Monyo Monev и 56 госта